וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליש יהלום - פוליש לרצפה ישנה במקום החלפת ריצוף!

בשיתוף פוליש יהלום, בשיתוף פוליש יהלום

7.7.2020 / 16:39

לא חייבים להחליף את כל הרצפה - גם אם היא נראית ישנה ומלוכלכת. פוליש יהלום יהפוך אותה לנראית כחדשה - גם בבתים פרטיים וגם במוסדות ציבור

פוליש יהלום. freepik,
פוליש יהלום/freepik

מרגישים שהרצפה שלכם פגומה, מלוכלכת וחסרת ברק? עולה בכם צורך עז להחליף את הריצוף שלה? רגע לפני שאתם עושים את זה, דעו שיש אפשרות חלופית זולה ואפקטיבית יותר. במקום להחליף רצפה שלמה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין שירותי פוליש יהלום. פוליש איכותי זה מסוגל לעשות פלאים לרצפה שלכם, לנקות אותה ולהחזיר לה את הברק שאבד לה. בואו נראה איך זה עובד.

אז מה זה בעצם פוליש יהלום?

פוליש יהלום הוא אחד מבין טכנולוגיות הליטוש הטובות ביותר הקיימות היום. למעשה זהו שילוב של ליטוש יהלום עם פוליש קריסטל, הידוע כפוליש איכותי. פוליש יהלום מתאים לא רק לבתים פרטיים, אלא גם למקומות ציבוריים דוגמת חדרי כושר, אולמות אירועים, קופות חולים, מוסדות ציבוריים כמו ביטוח לאומי, בתי ספר, מוסדות לימוד להשכלה גבוהה ועוד. פוליש יהלום מתאים למקומות המוניים שבהם עוברים מאות אנשים מדי יום ביומו, בעודם משאירים לכלוכים על הרצפה, חלקם אפילו לכלוכים קשים עד כדי כך שלא ניתן להסיר אותם באמצעות כלי ניקוי פשוטים. פוליש יהלום מסוגל להתמודד עם כתמים קשים אלה בקלות וביעילות.

מתי כדאי לבצע פוליש יהלום?

פוליש יהלום בפרט וכן פוליש לרצפה בכלל מומלץ לבצע אחת לשנתיים או שלוש, במטרה לחדש את הרצפה ולמנוע את שחיקתה. הזדמנות טובה לבצע פוליש היא בעת מעבר דירה. כאשר אתם נמצאים לפני שיפוצים או אחריהם, כדאי להזמין שירותי פוליש יהלום במטרה להיכנס לדירה שהיא כולה מלוטשת ויפהפיה. מעבר לכך, לפעמים תרצו לבצע פוליש דווקא באזורים מסוימים, כמו סלון או חדר העבודה. ביצוע פוליש יהלום נקודתי אפשרי בהחלט. כמובן, פוליש לרצפה חיוני ביותר כאשר הרצפה אינה נראית במיטבה. כלומר, היא נראית מלוכלכת, חסרת ברק ומוזנחת. בקיצור, רצפה שזקוקה לשינוי משמעותי בדחיפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פוליש למשרד שמשדרג את האווירה

דיברנו רבות על פוליש למקומות ציבוריים, אך עדיין לא הזכרנו פוליש למשרד. בין אם אתם פותחים עסק חדש ובין אם יש לכם עסק ותיק ואתם רוצים לשדרג אותו על ידי מעבר למקום חדש ומרווח יותר, פוליש יהלום לרצפה הוא הפתרון המושלם עבורכם. כי תחשבו על זה, לא משנה אם אתם עורכי דין, בעלי חברת הייטק, מנהלי חשבונות או ארכיטקטים, המשרד הוא הבית השני שלכם ושל העובדים שלכם, ובו אתם מבלים את מרבית שעות היום. מעבר לכך, לא פעם אתם מארחים לקוחות ואנשי עסקים, ולכן חשוב שהמשרד ייראה במיטבו. לפיכך, אחד הדברים הראשונים שעליכם לדאוג לו הוא פוליש לרצפה, בייחוד אם יש לכם משרד גדול שבו עוברים אנשים רבים מדי יום ביומו. רצפה מבריקה שנראית נקייה תמיד, יוצרת רושם חיובי רב בקרב עובדים ומבקרים כאחד.

פוליש עושים אצל מקצוענים בלבד

השתכנעתם שהרצפה שלכם זקוקה לפוליש יסודי? זה השלב הראשון בהכרה בבעיה. השלב השני הוא בחירת חברה מקצועית אשר מבצעת את הפוליש. כאשר אתם בוחרים חברה כזו, עליכם לבחון כמה מאפיינים. דבר ראשון, בררו כמה שנות ניסיון יש לחברה. ככל שמדובר בחברה מנוסה יותר, כן רבים הסיכויים שהיא תבצע את הפוליש בדיוק רב. דבר שני, כדאי לבדוק את זמינות החברה. אם הרצפה שלכם צועקת "הצילו", אתם רוצים שיבואו אליכם במהירות האפשרית כדי להתגבר על הבעיה. ולבסוף, כדאי להיעזר בהמלצות ממשפחה, חברים קרובים שאתם סומכים עליהם, וגם בהמלצות ברשתות החברתיות ובפורומים השונים באינטרנט. חשוב לבצע כל מה שאפשר כדי להגיע בסופו של דבר לאנשי מקצוע טובים שיכולים להשיג תוצאות טובות לרצפה שלכם בעזרת פוליש, מבלי הצורך להחליף ריצוף.

בשיתוף פוליש יהלום, בשיתוף פוליש יהלום
  • עוד באותו נושא:
  • רצפות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully