וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fresh Face: אתר השוואת המחירים שיחסוך לכם אלפי שקלים בטיפולי השיניים

בשיתוף Fresh Face, בשיתוף Fresh Face

7.7.2020 / 15:26

אין ספק כי מחירי טיפולי השיניים בישראל נחשבים ליקרים במיוחד. ב Fresh Face Clinic הציבו לעצמם כמטרה להוזיל את טיפולי השיניים עבור הציבור בישראל. למדנו כיצד זה עובד

Fresh Face. shutterstock,
Fresh Face/shutterstock

יוקר המחייה בישראל נותן את אותותיו גם במחירי טיפולי השיניים. רבים מהמטופלים כבר הבינו כי במהלך הביקור במרפאת השיניים לא מספיק רק לפתוח את הפה, אלא גם את הכיס. טיפולי השיניים בישראל יקרים במיוחד, ומגיעים לעיתים לעשרות ואף מאות אלפי שקלים עבור טיפול יסודי ומעמיק.

על מנת לנסות להשיג את המחיר הזול ביותר, צרכנים נבונים מקיימים סקר שוק מקיף בטרם בוחרים ברופא המטפל. עם זאת, סקר שוק שכזה דורש זמן רב וניהול משא ומתן עקשני לעיתים. בדיוק לשם כך הוקם אתר Fresh Face, המספק ייעוץ מקצועי והצעות מחיר לטיפול שיניים במחירים הזולים ביותר בישראל.

במסגרת הייעוץ המקצועי של צוות האתר תוכלו לקבל הדרכה במגוון טיפולי שיניים: החל מטיפולי שיקום הפה כגון השתלת עצם, השתלת סינוס, עקירות, שיניים תותבות והשתלות שיניים, ועד לפן האסתטי הכולל יישור שיניים וחיוך הוליוודי מושלם באמצעות ציפויי חרסינה לשיניים.

Fresh Face. shutterstock,
Fresh Face/shutterstock

בשיחה שערכנו עם מייסד החברה, הוא מספר "טיפולי אסתטיקה רפואית וטיפולים דנטליים הם תהליכים הדורשים קבלת החלטה נבונה על בסיס מידע מהימן, מקיף ומקצועי. אנו חרשנו עבור הציבור בכל מרפאה וקליניקה בישראל בכדי למצוא את מיטב הרופאים הבכירים בארץ ועם מחירים נוחים לשיקום הפה ובריאות השיניים."

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
Fresh Face. shutterstock,
Fresh Face/shutterstock

איך זה עובד?

נכנסים לאתר, מזינים פרטים בסיסיים אחד מצוות האתר יחזור אליכם לאישור כתב ויתור רפואי ומצרפים צילום פנורמי, סיטי או תכנית טיפול ממרפאה אחרת, וצוות האתר יחזור אליכם עם מחיר שיחסוך לכם אלפי שקלים בהשתלות שיניים ושיקום הפה שהנכם זקוקים לו.

האתר Fresh Face Clinic מקיימים שיתופי פעולה עם מגוון רחב של מרפאות שיניים ברחבי הארץ, ובאמצעותם מצליחים להוזיל משמעותית את עלות טיפולי השיניים עבור לקוחותיהם.

חשוב להדגיש כי השירות המוענק באתר הינו ללא עלות ללקוח, החל מהזנת הפרטים ועד לשלב סיום הטיפול. באמצעות האתר הלקוחות נהנים מהנחות בעשרות אחוזים ללא עלות נוספת.

Fresh Face. shutterstock,
Fresh Face/shutterstock

חסכון שנע בין 20% ל40% בטיפולי השיניים

מבדיקה שערכנו בקרב טיפולים שהתבצעו דרך הצעות שקיבלו לקוחות באתר, עולה כי ממוצע החיסכון לטיפול עבור הלקוח נע בין 20-40 אחוזים פחות ממחיר הטיפול הממוצע בשוק.

את ההבדלים המשמעותיים ביותר בהצעות המחיר באתר ניתן למצוא בטיפולים היקרים ביותר. כך למשל הצעת מחיר על סך 70,000 שקלים שניתנה ללקוח בטרם הפנייה ל Fresh Face Clinic, זכתה להנחה של יותר מ20% בהצעת המחיר שהוגשה באתר. בעסקה אחרת, שעלותה הוערכה בכ100,000 ש''ח, צוות האתר הצליח לחסוך ללקוח 30% מעלות העסקה, באמצעות הגשת הצעה לאותו הטיפול, על סך 70,000 ש''ח.

כמו כן, באתר מציעים בפני הלקוחות מגוון הצעות לטיפול, לבחירתו של הלקוח "אנו מביאים בפני הלקוח את ההצעות הטובות ביותר לטיפול שהוא צריך, לפי מיקום המרפאה." מספר מייסד האתר "כך למשל לקוח יוכל לבחור האם יעדיף לבצע את הטיפול במרפאה קרובה לביתו, גם במחיר של טיפול יקר יותר מפאת הנוחות, או שיעדיף לנסוע מספר קילומטרים ולקבל הנחה משמעותית יותר עבור טיפול דומה."

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית עבור טיפולי שיניים לחצו כאן

בשיתוף Fresh Face, בשיתוף Fresh Face
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully