וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון בן שושן: המאסטרית של עולם החלקות השיער

בשיתוף סיוון בן שושן החלקות שיער, בשיתוף סיוון בן שושן החלקות שיער

7.7.2020 / 12:15

חולמות על שיער חלק, מבריק ורך? החלקת שיער היא הפתרון האידיאלי עבורך. מערכת המומחים יצאה לבדוק עבורכן את המומחים להחלקות שיער באזור הצפון, וחזרו עם מסקנה - סיון בן שושן היא מותג ההחלקות המוביל באזור

סיון בן שושן. אדיר ונונו,
סיון בן שושן/אדיר ונונו

סיון בן שושן היא מומחית להחלקות שיער ושיקום שיער. סיון החלה את דרכה בתחום לפני כ-7 שנים, כאשר הייתה מבצעת החלקות בבתי הלקוחות. עם השנים והניסיון הרב, סיון צברה מאות לקוחות מרוצות. על מנת לעמוד בביקוש הרב, היא פתחה סטודיו מרשים בקריית שמונה, אותו פוקדות לקוחותיה באופן קבוע.

כיום סיון נחשבת לסיפור הצלחה מסחרר, שכן היא הפכה לשם דבר בעולם החלקות השיער בישראל. לעורכי המערכת נודע כי אל הסטודיו מצפינות לקוחות מכל חלקי הארץ, שמגיעות על מנת ליהנות מהחלקה איכותית הנשמרת לאורך זמן.

סיון בן שושן. אדיר ונונו,
סיון בן שושן/אדיר ונונו

בשיחה שערכנו עם סיון, היא מספרת "הצלחה אינה מקרית, היא תוצאה של עבודה קשה, התמדה, למידה, הקרבה, ויותר מהכול - אהבה למה שאתה עושה ומלמד לעשות. אני נורא אוהבת את העבודה שלי ואת העובדה שיש ביכולתי לשמח נשים ולהשפיע על המראה שלהן וכתוצאה מכך על הביטחון העצמי שלהן."

כאמור, סיון בן שושן מתמחה בהחלקות שיער מכל הסוגים. בסך הכול סיון מבצעת 7 סוגי החלקות בסטודיו שלה, כולן על בסיס אורגני ומינרלי וכוללות את אישור משרד הבריאות. אחת מההחלקות היא מבית היוצר של סיון, נוסחה שפיתחה וזכתה להיקרא על שמה ''החלקה סיוון בן שושן", בנוסף לשמפו ומסיכה לשיער בפיתוחה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סיון בן שושן. אדיר ונונו,
סיון בן שושן/אדיר ונונו

ההחלקות של סיון הן באיכות הטובה ביותר שניתן למצוא כיום, ועל כך יעידו מאות הלקוחות שמגיעות אל הסטודיו באופן קבוע. ההחלקות עמידות במים, ניתן להיכנס לים או לבריכה ללא כל חשש.

הייחודיות של ההחלקות של סיון טמונה בכך שהיא מתאימה באופן אישי את ההחלקה לסוג השיער של כל לקוחה. כל טיפול מתחיל בניתוח מקצועי של סיון לסוג השיער של הלקוחה, ולאחר מכן היא מבצעת התאמה של ההחלקה המתאימה ביותר לסוג השיער.

סיון מקפידה להעניק יחס אישי לכל לקוחה על מנת לשמור על שירות ברמה הגבוהה ביותר "מספרה זה מקום אינטימי, חשוב לי שהלקוחות שלי ירגישו בבית ויקבלו את היחס הראוי עבורן. אני בוחרת לא להעמיס את עצמי בעבודה מתוך בחירה, על מנת שתהיה לי האפשרות להעניק לכל לקוחה את תשומת הלב הנדרשת עבורה."

סיון בן שושן. אדיר ונונו,
סיון בן שושן/אדיר ונונו

סיון ערה לעובדה כי ישנן נשים החוששות מביצוע החלקה בשל פרסומים על נזקים שנוצרו בעקבות החלקות. סיון אף מטפלת בעצמה בנזקי שיער בסטודיו שלה, באמצעות טיפול שיקומי לשיער. בעניין זה חשוב לה להבהיר "לצערי ישנם מקומות שפועלים ללא אישורים מתאימים ומבצעים שימוש בחומרים לא איכותיים על מנת לחסוך בהוצאות, ולכן ישנם נזקים. אני ממליצה לבדוק בטרם ההחלקה את המקום שבו בוחרים לבצע אותה, את טיב החומרים והאם קיים אישור משרד הבריאות. לא להתפתות לבצע החלקות במקומות זולים כי לעיתים זה מגיע על חשבון הבריאות."

לצד ההחלקות בסטודיו, סיון פיתחה קורסים ייעודיים להחלקות שיער, במסגרתם היא מעניקה מהידע המקצועי ומהניסיון הרב שצברה לדור הצעיר. הקורס מועבר בצורה אינטימית, 2 תלמידות בלבד בכל קורס, על מנת להעניק יחס אישי לכל אחת ולימוד מעמיק ויסודי. במסגרת הקורס התלמידות מתנסות באופן מעשי בהחלקות.

סיון בן שושן המרכז להחלקות ושיקום השיער

רחוב הרצל 60, קריית שמונה

לפרטים

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף סיוון בן שושן החלקות שיער, בשיתוף סיוון בן שושן החלקות שיער
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully