וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אצלנו בבחרתי בריא את כן תצליחי ?

בשיתוף בחרתי בריא, בשיתוף בחרתי בריא

7.7.2020 / 11:46

בחרתי בריא מתרחבים ואתם מרוויחים קבוצות חדשות באון ליין לאורח חיים בריא וירידה ושמירה על משקל

מסדה נוריאל. יח"צ,
מסדה נוריאל/יח"צ

בבחרתי בריא את מקבלת צוות שלם, עוטף, מקצועי, המאמין קודם כל בך ונותן לך כלים רבים בשילוב תחומים רבים. שינוי הרגלים, מודעות עצמית, תזונה נכונה ופעילות גופנית. נשים שהגיעו ושלקחו חלק בתוכנית שלנו, נהנות מתוצאות מרחיקות לכת, נשים קרייריסטיות, שמצאו את הדרך לשלב בין חיים עמוסים ומלאים למודעות לתזונה ע"י בחירה מודעת מבלי לוותר על עצמן. אימהות הובילו לשינוי מהותי בתא המשפחתי שלהן, המודעות חלחלה לכל יושבי הבית וכולם לוקחים חלק פעיל בשינוי.

בחרתי בריא נותנת לך את כל הכלים הנדרשים, על מנת לשנות הרגלים לאורך זמן. בבחרתי בריא, תקבלי כלים להעצמה אישית, את תלמדי לשאול את עצמך שאלות, על מה שחשוב לך, על דפוסי התנהגות ועל ההתנהלות היומיומית שלך. הרגע בו תביני מה מנהל אותך ומה מקדם אותך יהווה את הבסיס לשינוי המיוחל בחיים.

בבחרתי בריא את החשובה. לא המשקל, קודם כל את. בחרתי בריא תלווה אותך לאורך כל התהליך בשיתוף הקבוצה אליה תשתייכי. תקבלי כוחות, השראה ותמיכה על מנת לעבור את המסע בצורה הטובה ביותר.

בבחרתי בריא, אנו משלבות עבודה על גוף ונפש: עבודה פנימית באמצעות כלים להעצמה ולמודעות אישית. נראות חיצונית, תזונה נכונה, פעילות גופנית ושינוי הרגלים בצעדים קטנים. כל אלו יחדיו יאפשרו לך להתמיד בתהליך. אנחנו תמיד כאן ונמשיך ללוות ולתמוך בך בתהליך לאורך זמן.

בבחרתי בריא, קודם כל את בוחרת בך. זו הדרך הנכונה והראויה. אנו נלמד אותך בצעדים פשוטים ובסיסיים ביותר להכניס את התנועה לחייך. רבות מפחדות מ"הספורט", או כי לעולם לא עשו פעילות גופנית או מהחשש להתנפח ולגדול בגלל הרמת משקולות. בבחרתי בריא, את בוחרת את הפעילות המתאימה והנכונה לך. אנחנו נלווה אותך, ניתן לך תוכנית אימונים, נסביר ונלמד תרגילים ברמה הפשוטה, הקלה והמותאמת למידותייך וליכולותייך. אנו יודעות כי רק כשאת תרגישי שאת מוכנה להוסיף תנועה לחייך היא תהיה חלק ממך ואנחנו נהיה שם עבורך.

לקוחות מספרים: אורית בן דוד 41 מהוד השרון - כשהתחלתי תהליך בבחרתי בריא הייתי עייפה כל הזמן, מדדים רפואיים גבוהים: סוכר, כולסטרול. לרוץ אחרי הילדים נראה לי כמו חלום... מעולם לא עשיתי פעילות גופנית. פעם ראשונה שרצתי 250 מטר הקאתי והיה לי מאוד קשה אבל בזכות הצוות המנצח בבחרתי בריא שלא ויתר עלי גם כשהיה קשה, והיה שם בשבילי היום אני רצה 10 קילומטר וירדתי במשקל והתוצאה פחות 25 קילו.

מסדה נוריאל 44 - כל החיים שלי התמודדתי עם עודף משקל וניסיתי הכל כל הזמן. בבחרתי בריא הבנתי שאני בוחרת בעצמי, הצלחתי לקבע הרגלים חדשים כמו תזונה בריאה, פעילות גופנית, למדתי לאהוב את עצמי ואז הצלחתי באמת לעשות את השינוי. לראשונה התייחסו למכלול שבי לא רק לתפריט שקיבלתי והתוצאה פחות 47 קילו.

בחרתי בריא, זו לא עוד תכנית לירידה זמנית במשקל, אלא אורח חיים, שיוביל אותך לשינוי הרגלים קבוע לחיים בריאים.

בשיתוף בחרתי בריא, בשיתוף בחרתי בריא
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully