וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה החדשה לאימון שלא מגבילה אותך לתפיסה אחת

בשיתוף עוצמה למאמנים, בשיתוף עוצמה למאמנים

7.7.2020 / 10:15

תקופת הסגר במשבר הקורונה הביאה את מייסדת ומנכ"ל "עוצמה למאמנים בע"מ" נורית ויצמן, לחשוב על הדבר הבא בתחום האימון וההנחיה. מדובר על שיטה חדשה וייחודית עם חזון בינלאומי - DCS - Source Decode Communication

נורית ויצמן. יח"צ,
נורית ויצמן/יח"צ

"בחודשי הקורונה, במהלך השהות בבית היה לי ברור שאנצל את הזמן לדבר הבא. ככותבת תכנים ותהליכים, רעיון השיטה החדשה DCS (Decode Communication Source) "התבשל" זמן רב בראשי ותקופת הקורנה הווה זמן מצוין להוציא אותו לאור'' אמרה ויצמן.

השיטה מביאה לידי ביטוי יותר מ-20 שנות הנחייה, אימון, כתיבת תכנים, הובלת תהליכים, הקמה ומנכ"לות של "עוצמה למאמנים בע"מ", הכנסת "אין גישה אחת לבדה" לעולם האימון, הכשרת יותר מ-3500 מאמנים, הכשרת יותר מ-100 מנחים, הנחייה בבית ספר לפיקוד ומנהיגות של חיל האויר ועוד.

''יחד עם הפתיחות שנוצרה בציבור ללמידה והתפתחות באונליין נולד בראשי ה- DCS, שיטה חדשנית ייחודית, נגישה, חוצה יבשות ובמחיר מוזל" הוסיפה ויצמן.

נורית ויצמן. יח"צ,
נורית ויצמן/יח"צ

על השיטה

שיטת DCS - פיצוח מקור התקשורת, נותנת מענה אפקטיבי למושג "אין גישה אחת לבדה" ובכך מאפשרת עבודה מדויקת מקצועית ומשמעותית למאמנים, מנחים, מטפלים, מורים, מנהלים וכדומה.

נורית ויצמן, מקימת בית ספר "עוצמה למאמנים", מנחה מובילה בבית ספר לפיקוד ומנהיגות של חיל האוויר היא בעלת ניסיון רב שנים בתחום האימון וההנחיה. היא הובילה וליוותה תהליכי אימון במגוון ארגונים, מתחומי עיסוק שונים. תכנית הלימודים בבית ספר "עוצמה למאמנים" פותחה לאחר שנים של הצלחה רבה בתחומי אימון מגוונים ורבים, ברחבי הארץ. בבסיסה עומדת הנחת היסוד שאין משנה סדורה אחת שיש לקדשה, אין דגם אחד ויחיד של מאמן/מנחה וראוי להרחיב את היריעה ככל האפשר, אך בו-זמנית למקד את הלמידה ההנחיה והאימון. המנחים והמאמנים באים מגישות שונות בתחום, אך כולם מאופיינים באיכות רבה ובניסיון רב ומוכח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נורית ויצמן. יח"צ,
נורית ויצמן/יח"צ

בפן האישי, ויצמן היא סבתא לארבעה ואמא לשלושה, אשר גרה בצפון ליד הים. "אני אוהבת את הטבע בכלל ואת הים בפרט, מטיילת הרבה בארץ ובעולם. מנעימה זמני בין משפחה, טיולים, עבודה וריקודים'' כך אמרה המנטורית המצליחה. זה מאד מאפיין את האג'נדה שלה בתחום העיסוק שלה, מאחר והיא חיה את האג'נדה שלה.

''היצירה האחרונה שלי מאגדת שנות יצירה, אני לוקחת את כל מה שעשיתי לכל אורך השנים לשיטה חדשה שמאגדת את כל זה, שיטת DCS". על פי דבריה של נורית ויצמן ועל פי צוות המומחים שלנו, הגענו למסקנה כי מדובר באשה מאד פרקטית, עובדת עם רגש תהליכי, בשילוב עם מוזיקה, אך לבסוף זה תמיד פרקטי ולוגי.

טלפון: 04-8409980

אתר

פייסבוק

מייל: ozma@ozma.co.il

בשיתוף עוצמה למאמנים, בשיתוף עוצמה למאמנים
  • עוד באותו נושא:
  • אימון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully