וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדני גורמה: הבשר המנצח שלכם

בשיתוף מעדני גורמה, בשיתוף מעדני גורמה

7.7.2020 / 9:27

הקצבים במעדני גורמה רואים במקצועם כמקצוע עם כבוד ומסורת - והם משמרים אותה בשמחה רבה

מעדני גורמה. יח"צ,
מעדני גורמה/יח"צ

עבור צוות המומחים שלנו, לבחור את הקצבייה הכי טובה בארץ היתה משימה לא פשוטה, במיוחד למי שאוהבים בשר. חברי המערכת, טעמו נתחי בשר מובחרים, שמעו על אופן הטיפול של הבשר, קיבלו טיפים וסודות מהיכן מגיע הבשר הטוב ביותר ובעיקר נהנו לפגוש מומחים היודעים לבחור עבור הלקוחות שלהם את הבשר הכי טעים ומיוחד שיש. אחרי הכל, מנצח יש רק אחד, אז קבלו את רשת ''מעדני גורמה'', המונה כיום למעלה מ-100 קצביות כשרות הפזורות בכל רחבי הארץ, ביניהן 7 סניפי-בית של ''מעדני גורמה'' ועוד עשרות קצביות בזכיינות ברשתות מזון נבחרות.

כאשר יצאנו לשטח גילינו כי עבור רשת ''מעדני גורמה'', קצב זה מקצוע עם כבוד ומסורת. בשיחות שערכנו עם חלקם, הבנו כי הם עוברים הכשרה מקיפה וקפדנית וצוברים מיומנות ומומחיות לאורך שנים. בסופו של דבר, בזכות הניסיון הזה, מי שנהנה בסופו של דבר זה אנחנו, הלקוחות.

מעדני גורמה. יח"צ,
מעדני גורמה/יח"צ

יצאנו לבדוק את סניף באר יעקב (רחוב יהלום 3) שנפתח לפני כשנה. הוצע לנו מגוון רחב של מוצרים איכותיים, טריים ונקיים החתוכים לפי בקשתנו. החל מבקר וכבש עד עופות טריים ודגים קפואים. קטגוריה נוספת שנחשפה בפנינו הייתה מוצרי הפרימיום: האחת כוללת מוצרים ביתיים כמו המבורגרים, קבבים, קציצות ונקניקיות בטעם ביתי, העשויים ממאה אחוז בשר בקר מובחר, והשניה כוללת מוצרים להכנה על האש ומבחר שיפודים לצלייה והכנה מהירה.

יניב כהן, מנהל סניף באר יעקב, עוסק בתחום מעל עשרים שנה ובמעדני גורמה הוא עובד ב-17 השנים האחרונות. בשיחה שערכנו איתו הוא סיפר: "שמנו הולך לפנינו, מכירים אותנו לא מעט בסביבה. הסניף תפס תאוצה מהר מאד. מכיוון שמכירים אותנו מאזורים אחרים, זה היה מתבקש לפתוח בבאר יעקב קצבייה איכותית. רוב תושבי באר יעקב מגיעים למקום, מדובר בקהל מאד גדול לשכונה יחסית צעירה, אך כזאת שממנגלת המון. לכל אחד יש את הגריל שלו במרפסת וכך השם שלנו רץ בקבוצות הוואטסאפ השכונתיות השונות''.

מה הייחודיות שלכם?

"אנו מתהדרים בבשר איכותי שאנחנו מייבאים את רובו מארגנטינה כמו בלק אנגוס ופידלוט''.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מעדני גורמה. יח"צ,
מעדני גורמה/יח"צ

היחס אישי עבור כל לקוח וקיבלנו את הרושם כי יניב כהן ושאר הצוות כבר מכירים את מרבית הלקוחות ויודעים בדיוק מה להתאים להם, עד לרמת הסבר הכנת המנה המבוקשת. הרגשנו שאנחנו במקום שונה, לעומת מה שהכרנו בקצביות של רשתות השיווק הגדולות. ראינו כי הכל מאד נקי ומוקפד, עד כדי כך שישנו מקרר יישון שבו אנשי הצוות מיישנים את הסטייקים עבור הלקוחות.

אין לכם כוח לצאת מהבית? תהיו רגועים כי ב''מעדני גורמה'' אפשר לרכוש מוצרים דרך אתר המכירה המרשים. כמו כן סניף באר יעקב עושה משלוחים לסביבה. עושים הזמנה דרך האתר של מעדני גורמה והשליח מגיע עם המוצרים עד הבית. שיהיה בתיאבון.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם


טלפון 08-9584545

כתובת: יהלום 3, באר יעקב

שעות פעילות:

א-ה: 7:00 - 20:00
שישי: 7:00 - 15:00

בשיתוף מעדני גורמה, בשיתוף מעדני גורמה
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully