וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MissRiss: הדרך שלך לריסים מושלמים

בשיתוף מיס ריס, בשיתוף מיס ריס

6.7.2020 / 16:38

לריסים ארוכים ומלאים תפקיד חשוב במראה העין - הפתח למראה של האישה

מיס ריס. יח"צ,
מיס ריס/יח"צ

מחקרים רבים גורסים כי המבט שלנו יכול לספר עלינו המון, כמו כמה שעות ישנו בלילה, האם בכינו או צחקנו ובעיקר עבור אישה - המבט הוא החותם שלה. אותו מבט בא לידי ביטוי בעקבות העיניים, שהן המראה של האישה בציבור ואם נצלול יותר פנימה נוכל לספר שהריסים הם הפרט החשוב ביותר שיוצר את המבט הסקסי והחושני, בטח ובטח כאשר הריסים ארוכים ומלאים נפח.

צוות המומחים שלנו שלח למשימה הפעם את אחת הכתבות שלו על מנת לבדוק היכן תזכו להלחמת ריסים באופן מוצלח. לא כל אישה זכתה לקבל ריסים ארוכים ומלאים נפח, אבל כמו שניתן לראות, לאורך השנים, נשים למדו להתגבר על כל מכשול: החל מציפורניים מלאכותיות, תוספות שיער, ועד, כמובן, הלחמת ריסים שנעשית על ידי MissRiss - הלחמת ריסים בצורה המיטבית והבריאה ביותר.

מיס ריס. יח"צ,
מיס ריס/יח"צ

מדובר בהליך אשר מבוצע על ידי קוסמטיקאית מקצועית אשר מספקת לכל אישה ריסים ארוכים ויפים. במהלך החיפוש שלנו אחר מקום מוצלח, פגשנו את מיכאלה אנה, אשר עובדת בתחום שבע שנים ומלמדת הלחמת ריסים בקורסים שהיא עורכת בחמש השנים האחרונות בסטודיו שלה (עד כה ערכה אלה למעלה מ-120 קורסים ושחררה מאות תלמידות לשוק הלחמת הריסים). מיכאלה אנה יכולה להתגאות בהלחמת ריסים עבור מפורסמות הביצה המקומית כמו רוסלנה רודינה, אלכסה דול, צופית גרנט, פאולינה אלברשטיין, ליאן פישביין ועוד.

בשנת 2017 התמודדה מיכאנה אנה בתחרות הלחמת ריסים באירופה, ואף זכתה במקום הראשון, מה שהקנה לה את הזכות ללמוד את הטריקים הקטנים אך המשמעותיים אשר מבקשים בתחרויות הללו. ''בזכות ההכנה הנפשית והפיזית שלי לתחרות זו, גיליתי עד כמה אני מהירה ובעלת ראייה חזותית אשר מסייעת לי לעצב נכון את העין הכי בעייתית שיש''.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מיס ריס. יח"צ,
מיס ריס/יח"צ

עם השנים יצרה לעצמה מיכאלה קו מוצרים של ריסים ודבק, כך היא מקפידה על איכות החומרים והעבודה עצמה מול הלקוחות שלה. קהל היעד של MissRiss הוא נשים מגיל 18 ועד 70. כל אחת שרוצה להתעורר בבוקר בהרגשה של מאופרת, לא חייבת להיות עם מראה דרמטי שרואים אותו כיום אלא להראות במראה טבעי, שיראה כמו מסקרה שמרוחה היטב או אייליינר.

MissRiss עובדת על שלושה סוגי ריסים: מראה טבעי, מודגש ודרמטי. ברגע שלקוחה יוצרת קשר היא מקבלת בשיחה פרטים מלאים לגבי תהליך הלחמת הריסים: "חשוב לי להעביר את המידע למטופלת ולהרגיע אותה, לומר לה שהיא מגיעה למקום איכותי ומקצועי, בגלל שיש חששות לגבי הנושא הזה. כבר בשיחת הטלפון אני מדגישה את היתרונות ורוצה לגרום לה להרגיש בטוחה'' אמרה לנו מיכאלה אנה.

מיס ריס. יח"צ,
מיס ריס/יח"צ

ברגע שלקוחה מגיעה לטיפול, היא עונה על שאלון בנושא אורח החיים שלה ומצב בריאותה, מה שבצעם מקנה למיכאלה את המידע: האם היא יכולה לעשות הלחמת ריסים או לא. לאחר השאלון מיכאלה עוברת לשלב תיאום הציפיות, כאשר היא בוחנת את פני המטופלת. לאחר מכן הלקוחה נשאלת איזה מראה היא רוצה להשיג, האם חד פעמי לאירוע או שמא ליום יום. בעזרת המידע והייעוץ של מיכאלה השתיים מגיעות למראה הרצוי.

''אני אומרת תמיד למטופלות שלי שאני מעדיפה בפעם הראשונה לעשות את זה עדין יותר ממה שהן חושבות ולהגיע בהדרגה לתוצאה הסופית הרצויה''. מדובר בסוג של היכרות בין מיכאלה למטופלת, על מנת שתיווצר בין השתיים מערכת יחסים. לאחר מכן, על הריסים של המטופלת, מודבקים ריסים סינתטיים אשר מותאמים על פי הבחירה. יש לציין כי בבחירת הריסים הסינטטיים יש כמה פרמטרים: אורך, מעוגלות ועובי. צריך להתחשב בשלושת הפרמטרים כדי להגיע למראה הרצוי והבריא עבור כל מטופלת.

לאחר מכן המטופלת מגיעה לטיפול מילוי אשר יכול להתבצע אחת לשבועיים או שלושה, תלוי במטופלת ובקצב צמיחת הריסים שלה. ''במילוי, לא מורידים את כל הריסים אלא רק את אלו שצמחו יותר מדי או התעקמו" אמרה מיכאלה והוסיפה: "מחטאים את העפעף, מנקים ביסודיות, וממלאים את החסר לפי הצורה הראשונית שנבחרה לטיפול''.

מיכאלה אנה עושה שימוש בחומרים שהיא מייצרת באופן אישי, לאחר ניסיון רב שנים בהם היא הלחימה ריסים. היא החלה לייצר את החומרים בגרמניה תחת תו תקן אירופאי. מתוך הרצון והמחויבות להגיע לא רק לתוצאה יפה אלא גם לתוצאה מיטבית ותקינה. עוד אמרה מיכאלה: "כיום, בשוק מסתובבים דבקים שהם די חזקים ולא בהכרח בריאים לעיניים. מתוך החשש הזה החלטתי לייצר את הדבק בגרמניה על מנת שהוא יהיה כמה שיותר איכותי עבור המטופלות שלי''.

מיס ריס. יח"צ,
מיס ריס/יח"צ

בסטודיו מיס-ריס תוכלו למצוא צוות מומחיות אשר עוסקות בתחום 4-5 שנים וכמו כן גם עברו את הכשרתה של מיכאלה. בנוסף תזכו לקבל את ייעוצה של מיכאלה לפני כל טיפול כאשר טווח המחירים הוא בין 350-500 ש''ח עבור סט חדש ועבור מילוי 250-350 ש''ח. זמן טיפול לסט חדש אורך שעה וחצי עד שעתיים ואילו זמן מילוי אורך כשעה עד שעה וחצי. לסיכום אמרה מיכאלה אנה: "ההמלצה שלי היא לא להתפשר על המחיר היות ומדובר בעבודה מאד קפדנית אשר נעשית בסבלנות ודיוק רב. פגשתי בלא מעט מקרים של עבודות שנעשו בחוסר תשומת לב ובסופו של דבר התברר לי שהזול הוא היקר. את פעולת הלחמת ריסים יש לבצע אך ורק במקום המיועד לכך ורק על ידי קוסמטיקאית אשר מוסמכת ובעלת ניסיון מעשי בתחום".

מיכאלה אנה יכולה גם להתגאות בכך שהיא השיקה את האקדמיה המובילה בישראל בהלחמת ושזירת ריסים. אלה מלמדת תלמידות ומטפלות ברחבי הארץ, ומרצה בבתי ספר לקוסמטיקה. הקורס הינו מקיף ביותר ואף ניתן לעשות קורס אישי אחד על אחד.

לפרטים נוספים התקשרי 077-9985188

שעות פעילות:
א' - ה' 21:00 - 9:00
ו' - 15:30 - 9:00

כתובת: ירמיהו 24, תל אביב יפו

אינסטגרם

פייסבוק

אתר

בשיתוף מיס ריס, בשיתוף מיס ריס
  • עוד באותו נושא:
  • ריסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully