וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומן המיקרו ריאליזם שמלהיב את עולם הקעקועים בישראל

בשיתוף ניב בוסקילה, בשיתוף ניב בוסקילה

6.7.2020 / 16:16

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על בתי עסק ואנשי מקצוע מובילים בשגרת הקורונה, ביקשנו לבדוק גם על הנעשה בעולם הקעקועים שתופס תאוצה בישראל במהלך השנים האחרונות. לצורך כך תפסנו לשיחה את אחד השמות העולים בתחום, ניב בוסקילה

ניב בוסקילה. יח"צ,
ניב בוסקילה/יח"צ

היד המקצועית והמוח היצירתי שלו עשו לניב בוסקילה שם גדול בתעשיית הקעקועים. קפצנו אל מקום מושבו בסטודיו הקעקועים "גידה טאטו" בתל אביב, חזרנו מוקסמים מאיש מקצוע מוביל שפועל באדיקות לשנות את הסטיגמה שתפסה את מי שאוהבים לקעקע על גופם ציורים, סמלים ועוד.

ניב בוסקילה רק בן 24 אבל קשה היה לנו לקבוע עימו פגישה, יומן העבודה שלו מפוצץ בימים אלו כאילו אין משבר קורונה או מיתון, לשמחתנו הוא הצליח למצוא עבורנו שעה קלה בה שוחחנו על קעקועים.

אל עולם הקעקועים ניב הגיע ממש במקרה, מי שתפס אותו חזק בחולצה ולא הסכים לעזוב היה בעלי הסטודיו וחבר קרוב של ניב, אביהו בן גידה.

ניב בוסקילה. יח"צ,
ניב בוסקילה/יח"צ

כמו מקעקעים אחרים בתחום גם אביהו ראה ציורים של ניב שהסתובבו ברשתות החברתיות והבין כי מסתתר פה גאון, לכן רגע לפני שניב החל ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים במכללת כנרת, הוא הציע לו הצעה מפתה, ללוות אותו באופן אישי וללמדו את עולם הקעקועים, על כך ניב סיפר: "אביהו אמר לי מפורשות, בוא למספר שיעורים ואם לא ימצא חן בעינייך תחזור ללמוד, הוא כנראה ידע שאני אתאהב במקצוע וכך היה, לאחר שני שיעורים לא היה לי ספק כי מצאתי את ייעודי בחיים".

ההתמחות של ניב היא בסגנון מיקרו ריאליזם אשר סוחף את עולם הקעקועים היום, מדובר בקעקועים קטנים ומלאים בפרטים, עד כמה קטנים? ניב הסביר: "אם לצורך העניין אני מצייר חיה אז הפרטים הקטנים יהיו עד ממש רמת הפרווה ואם אני מצייר פסל אז יהיה שם דגש לנקבוביות והחריצים הכי קטנים.

"מבחינתי יש חשיבות רבה להצליח להעביר גם את הבעת הפנים שבפסל, בדיוק כפי שביקש לעשות האומן המקורי שפיסל אותו בעצמו, זה חשוב לא פחות מבחירת הפסל, אחרת אני מרגיש שלא מכבד את האומנות של האחר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניב בוסקילה. יח"צ,
ניב בוסקילה/יח"צ

מעבר לירידה והדגש לפרטים הכי קטנים, העבודות של ניב מתאפיינות כך שלרגע אחד הוא אינו חוזר על אותו קעקוע פעמיים כאשר מדובר ביצירה אישית. על כך הוא הסביר: "בשנה האחרונה לקחתי את הקריירה שלי לדרך שונה, התחלתי לאמץ דרך עבודה ואומנות שבה אני מוסיף את הטאץ' שלי לבקשות של לקוחות ובגלל זה דואג כי מהצד שלי יהיה זה קעקוע חד פעמי.

"גם אם יגיעו אלי לקוחות חדשים ויבקשו בדיוק את אותו הציור אני אסרב, זאת כדי לשמור על ייחודיות של מי שביקש את שירותיי, לכן לעולם לא אעשה את אותה הסקיצה פעמיים".

על תפיסת עולמו ניב סיפר: "אני אוהב להביא חיים ליצירות שלי, לכן אוהב לצייר בעלי חיים או מבט ועיניים של אנשים, מה שהם משדרים. אני מאוד מושפע מאומנים כמו סלבדור דאלי, ואן גוך, לאונרדו דה וינצ'י ואחרים, מאומנות מודרנית וזו מתקופת ימי הביניים".

חוות הדעת של לקוחות באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט, כאלו שקיבלו שירות מניב מהללים את איש המקצוע הייחודי.

ניר אסולין כתב: "בתור אחד שמתקעקע לא מעט, אין מקעקעים ברמה כמו של ניב, לא בתל אביב לא בישראל ולא בהרבה מקומות בעולם".

גם שלי קדוש פרגנה: "קיבלתי יחס אישי, סבלני, מבין ומכיל מהשנייה הראשונה שפגשתי את ניב לשיחת ייעוץ ראשונה ועד גמר הקעקוע. מדובר בבחור מקסים, איכותי וסופר מקצועי. עברתי אצלו את הקעקוע הראשון שלי בחיים והוא ממש החזיק לי את היד והסביר על כל מהלך העניינים, בלי לחץ ורק שאהיה רגועה ומרוצה, וכמה מרוצה אני היום? עד הגג, קיבלתי קעקוע מושלם".

ניב בוסקילה. יח"צ,
ניב בוסקילה/יח"צ

על המשך הדרך ניב סיפר: "כרגע טוב לי היכן שאני נמצא, כמקעקע פרילנס בסטודיו "גידה טאטו". יש פה אווירה משפחתית חמה ומחבקת כאשר לכולם יש עבודה בשפע. אחד מהמקעקעים ומי שעומד בעמדה ממש לצידי זה אחי דקל שעושה את צעדיו הראשונים בתחום, תמיד היה בינינו קשר חזק, כמו עם שאר האחים שלנו, והיום אנחנו תומכים ועוזרים האחד לשני פה בסטודיו.

"אני קם כל בוקר עם חיוך על הפנים ובסוף קעקוע כאשר אני רואה את החיוך של מי שעבר תחת היד שלי, חלקם אפילו בכו מהתרגשות, זה מזכיר לי כל פעם מחדש מדוע אני אוהב את מה שאני עושה."

מחשבה לעתיד?

"החלום השני שלי הוא לעצב אופנה ולהוציא ליין של בגדים, זה חלק בלתי נפרד ממני. אני נמצא במגעים ראשונים מול מעצב גדול מגרמניה ובוא נראה לאן זה יוביל".

היתה לנו פגישה עם איש מקצוע מרגש, בעל נפש ויד ציורית.

על המשך דרכו כמקעקע וגם בכל הנוגע לליין הבגדים שמתכנן להוציא לפועל אנחנו נמשיך לעקוב.

אינסטגרם

בשיתוף ניב בוסקילה, בשיתוף ניב בוסקילה
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully