וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בעולם הלימודים: ככה 2,119 משפחות חוסכות אלפי שקלים כל חודש

בשיתוף ללמוד איך ללמוד, בשיתוף ללמוד איך ללמוד

6.7.2020 / 15:40

בשנה האחרונה כמעט כל הורה בישראל נחשף לשיטה שנקראת "ללמוד איך ללמוד", ובתור הורים תומכים - אין ספק שהסקרנות עלתה על גדותיה. נשאלת השאלה: שיטה אמיתית או בדיונית? יצאנו לשטח ובדקנו - כל התשובות בכתבה

ללמוד איל ללמוד. יח"צ,
ללמוד איך ללמוד/יח"צ

איך זה עובד ומה כל כך מהפכני בזה?

הקורס הדיגיטלי "ללמוד איך ללמוד", כשמו כן הוא, דיגיטלי. זה אומר שאין כיתה, אין מרכז לימוד, אין מתנ"ס או כל מקום אחר שדורש הגעה אליו. נשמע די מפתיע, ובכל זאת - אי אפשר להתווכח עם תוצאות.

ואם שאלתם איזה תוצאות? יותר מ-2,119 משפחות הצטרפו לקורס והוכיחו שיפור משמעותי בהישגים של הילדים שלהם. בימים אלו - קצב ההצטרפות עולה יותר ויותר עקב הביקוש וההצלחה של השיטות בקורס.

אפשר לבדוק ב-60 שניות אם זה מתאים גם לכם: https://bit.ly/learn_2learn

אז למי מאיתנו שלא יודע לגמרי מה זה אומר "קורס דיגיטלי", תנו לנו לחדד לכם ולהסביר: מדובר בסדרה של סרטונים, מבחנים, מצגות והדרכות - והכל תחת קורת גג אחת באתר אינטרנט אחד. הסרטונים המדוברים משולבים באנימציה וגם הדרכות מצולמות של צוות המדריכים בקורס. הגישה לאתר הקורס מתאפשרת באמצעות שם משתמש וסיסמה, וכמובן אפשר להיכנס מכל מכשיר תומך אינטרנט (סמארטפון, מחשב, טאבלט).

איך זה עוזר לילד שלי?

ההוראות של הפרויקט "ללמוד איך ללמוד" הן פשוטות:

1. צפו בסרטונים

2. לימדו את השיטות

3. השתמשו בשיטות

השימוש בשיטות נעשה כשאתם מכינים שיעורי-בית או מתכוננים למבחן, וזהו, כל שנותר הוא להנות מהשינוי.

מה זה לימוד עצמי?

אם שכחנו לציין, ההבטחה היא "לימוד עצמי" - מה שאומר שאין מעורבות מצד ההורה. הילדים שלנו אמורים לצפות בסרטון לבד וללמוד הכל לבד. מסתבר שכל הרעיון שעומד מאחורי השיטות הוא אחד - "ניצול מירבי של המוח". לטענת מייסד הפרויקט, אביב תומר: "הפוטנציאל של המוח האנושי הוא אדיר, כל תלמיד יכול לזכור בקלות חומר-לימוד, אך לצערי אף אחד מעולם לא לימד אותנו איך באמת להשתמש בו, איך באמת ללמוד ואיך באמת להבין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ללמוד איך ללמוד. יח"צ,
ללמוד איל ללמוד/יח"צ

קורס דיגיטלי ולא קורס פיזי - זה יותר טוב או פחות טוב?

אלה היתרונות בקורס "ללמוד איך ללמוד":

1. חיסכון משמעותי בזמן: מי מאיתנו, ההורים, לא לקח את הילד לחוג כדורגל או את הילדה לחוג ריקוד והיה עד לכמות הזמן שכל הנסיעות הלוך ושוב דורשות, ולא דיברנו בכלל על כאב הראש אשר כלול בכל הסיפור.

2. חיסכון משמעותי בכסף: כשמדובר במורה פרטי או בתוכנית לימוד פיזית, מדובר לרוב ב-2,000 עד 15,000₪ בשנה, הראשון שמרגיש את הכאב הוא כרטיס האשראי שלנו. הפרויקט בא במטרה להחליף מורה פרטי ולחסוך לנו, ההורים והתלמידים, את הסכומים האלה. מסתבר שרכישה אחת כוללת מנוי משפחתי בלתי מוגבל, הן בכמות והן בזמן, במילים אחרות - דמיינו ששילמתם למורה פרטי פעם אחת בלבד, ובתמורה לכך הוא חתם קבע בסלון שלכם, זמין תמיד לעזרה במבחנים ובשיעורי בית.

3. זה עובד! השיטות מוכחות: ללא כל צל של ספק, כדי להחליט אם להצטרף או לא, החתיכה האחרונה בפאזל היא לבדוק תוצאות של הורים ותלמידים אחרים שכבר הצטרפו, ולשמוע ממקור אמין האם זה באמת עובד.

לאחר שדיברנו עם עשרות הורים, וצפינו בשאר הביקורות באתר החברה הגענו למסקנה פה-אחד, השיטות עובדות, הן מוכחות, הן יעילות והן מומלצות לכל תלמיד החל מגיל יסודי ועד סוף התיכון (מומלץ גם לסטודנטים)

4. חזרה בלתי מוגבלת על השיעורים והשיטות: ברור לכולנו שאם אנחנו שוכחים את החומר, או לחילופין, ברגע של עצלות, לא רושמים את החומר בשיעור, אז כנראה נצטרך לחזק קשרים עם החרשן של הכיתה ולהשיג ממנו את החומר. אבל במקרה הזה - הסיפור הוא אחר. במידה והילד שלנו לא הבין או שכח את אחת השיטות - מיד ניתן לפתוח כל אחד מהסרטונים ולחזור עליהם שוב, בקלות ובמהירות ממש כמו לצפות בסרטון ביוטיוב.

5. תשלום חד פעמי, לכל המשפחה, לכל החיים: במקום לשלם למורה פרטי בכל שיעור על כל ילד בנפרד - אנחנו מקבלים קורס שאמור להחליף את השיעורים הפרטיים, וכמובן, מנוי אחד משותף לכל הבית. ההנחיה של צוות "ללמוד איך ללמוד" היא זו: "כל אחד מהמשפחה-הגרעינית רשאי להתחבר לקורס מכל המכשירים שברשותו, כולל אבא ואמא, אך במידה ופרטי הגישה הועברו למשתמשים מחוץ למשפחה - החשבון ייחסם זמנית עד לשיחה עם צוות התמיכה". דעתנו האישית היא שמדובר ב"דיל הוגן" לחלוטין, אין כל קשר אם יש לכם ילד אחד או 6 ילדים, קורס אחד זמין ופתוח למשפחה שלמה זו אכן עסקה משתלמת.

6. החזר כספי: החברה פועלת עפ"י יושרה וצרכנות הוגנת. כשדיברנו עם מספר לקוחות שקיבלו בקלות את כספם חזרה, במלוא מובן המילה, ללא דמי ביטול וללא פרצופים - הבנו שאין לחברה אינטרס להשאיר לקוחות לא מרוצים.

מסתבר ש"טוב שם משמן טוב", או במילים אחרות, הפרויקט מעדיף להפסיד לקוח 1 ולקבל 2 מחמאות.

7. ליווי: חיסרון קטן אך אל תטעו, יש ליווי מקיף של הילדים לכל תשובה בכל רגע, בטלפון, באימייל, וגם בווטסאפ - אבל, ואבל גדול, מדובר בשלט רחוק.

משרדי החברה יושבים בתל-אביב וצוות התמיכה שלהם זמין תמיד לכל הורה וכל תלמיד קורס.

אז כמה זה קריטי מבחינתנו? פשוט תחשבו מתי קרה שדיברתם עם הילד שלכם בטלפון וניסיתם להסביר לו איפה העוגיות במגירה השלישית מימין. המינוס בסיפור הוא הזמן, אם הייתם לידו אז כנראה שכל התהליך היה מתרחש מהר יותר, אך התוצאה נשארה זהה. דעתנו האישית אומרת שאי אפשר להתווכח עם תוצאות - ולכן מסתמן שהחיסרון הזה הוא הרבה יותר קטן ממה שאנחנו חושבים.

השיטות עובדות, אבל:

זכרו, כמו שאמר אביב תומר, מייסד הפרויקט: "צריך לזכור שזה לא קסם, השיטות עובדות כי הן מתאימות לפעילות הטבעית של המוח שלנו, עדיין חובה לצפות בסרטונים ולא רק לקנות את הקורס ולחכות בחיבוק ידיים לתוצאה של המבחן"

כשדיברנו עם הורים שונים שרכשו את התוכנית, גילינו שכל תלמיד באשר הוא לוקח את זה ל"מקום שלו". במילים אחרות המטרה היא לא להביא את כל התלמידים לממוצע 100 מושלם (אלא אם כן זאת המטרה שלהם) אלא לשפר את הנקודה החלשה שיש לכל אחד מאיתנו.

למשל, תלמיד אחד יכול לרצות לקצר את זמן הלמידה למבחן - משעתיים לשעה אחת, בזמן שתלמיד אחר ירצה לשפר ציון 55 לציון 70, או להתרכז יותר בזמן הכנת השיעורים ולא להיגרר להסחות דעת, אחר ירצה ללמוד יותר מילים באנגלית, או לזכור חומר בהיסטוריה בקלות והרשימה עוד ארוכה...

לסיכום, כדאי או לא?

בשורה התחתונה, הקורס ללמוד איך ללמוד מומלץ לכל תלמיד בכל גיל, החל מבית ספר יסודי ועד לתיכון, הקורס מותאם מעולה לכל טווח הגילאים הללו.
אין צורך בניסיון קודם ועלות הקורס שוות ערך למספר שיעורים בודדים עם מורה פרטי.

בשורה התחתונה, ביחס לתמורה - המחיר הוא נמוך ויש שיגידו אפילו מצחיק.

ואיך אפשר להצטרף?

הרישום קצר מאוד ולוקח 2 דקות, אפשר להיכנס ולהירשם באתר החברה "ללמוד איך ללמוד":

מיד אחרי שאתם נרשמים תקבלו לאימייל שלכם את פרטי הגישה, במקרה שלנו ההודעה הגיעה תוך 9 דקות אך לפעמים זה יכול להתעכב בגלל עומס ההצטרפות באתר. בהצלחה לכולם!

בשיתוף ללמוד איך ללמוד, בשיתוף ללמוד איך ללמוד
  • עוד באותו נושא:
  • לימודים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully