וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה שריגשה אותנו עד דמעות

בשיתוף מון טרזור, בשיתוף מון טרזור

6.7.2020 / 12:34

בעוד מספר שבועות בית ישראל כולו יחגוג את יום האהבה ט"ו באב, לקראת המאורע במערכת "המומחים" התכנסנו לישיבה מיוחדת בה ביקשנו למצוא את המתנה האולטימטיבית והמרגשת ביותר לשנה הקרובה

מון טרזור. יח"צ,
מון טרזור/יח"צ

על שולחן מערכת "המומחים" הונחו מספר הצעות מעניינות למתנות לטו"ו באב, אך מי שהשאירה את כולם עם פה פעור היתה אחת המפיקות כאשר הציגה את מתנת יום ההולדת שקיבלה מחבר שלה, המארז המדהים של חברת'MON TRESOR', מצאנו אותה כמתנה המסקרנת ביותר של יום האהבה.

מארזי המתנות הייחודים של חברת "מון טרזור" הם פרי רעיונו של איש צעיר ומבריק בשם אנטוניו צחור, רק בן 26 אך לא רק אותנו הוא הדהים אלא גם את חברי מערכת "הכרישים".

מון טרזור. יח"צ,
אנטוניו צחור בתוכנית הכרישים/יח"צ

מארז הוורדים היוקרתי שכבר הפך למותג ארצי, נבחר מבין אלפי המצאות ופטנטים רשומים כאשר הגיע לרשימה הסופית של 70 המתמודדים הנבחרים להופיע בתכנית הפריים טיים המפורסמת לפני כשנה וחצי.

בדיקה שלנו העלתה כי קיימים מספר מארזי וידאו יוקרתיים לבחירה, אשר מותאמים אישית לגבר או לאישה, כמתנה ליום הולדת, מתנה לאמא, מתנה ליום נישואין או לכל מאורע מיוחד המתרחש בחיינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מון טרזור. יח"צ,
מון טרזור/יח"צ

כל מארז וידאו מגיע עם מסך LCD - מובנה שעליו ניתן להקרין שירים או קטעי וידאו אישיים והתוספות השונות יכולות לנוע בין שמפניה יוקרתית, פרלינים טעימים, נרות איכותיים, צמידי כסף או תהילים וכולם מלווים בוורדים עשויים ממשי המחזיקים לתמיד ואינם מתקלקלים.

אם אתם מחוברים לרשתות החברתיות השונות סביר להניח כי ראיתם את המארזים המיוחדים של חברת MON TRESOR"" בכל מקום, למארזי ה- "LCD BOX" הללו יש כבר למעלה מ- 20 אלף עוקבים פעילים באינסטגרם וחוות הדעת אומרות הכל על מארזי הווידאו המדהימים ועל המתנות הייחודיות שריגשו באופן חסר תקדים את מי שביקשו להעניק אהבה וגם את אלו שקיבלו אותה.

מון טרזור. יח"צ,
מון טרזור/יח"צ

שוחחנו עם אנטוניו צחור, האיש שעומד מאחורי המתנה הגאונית הזו, ומי שהביא את המוצר הזה לארץ, הוא סיפר לנו כיצד הגה את הרעיון: " כמו כולם גם אני ביקשתי לא פעם להעניק מתנה לקרובים ואהובים עלי, חיפשתי למצוא משהו שאפשר יהיה להניח עליו את היד ולהגיד זו מתנה שהיא לכל החיים".

חשבתי עם עצמי מה אני הייתי שמח לקבל ומה לא קיים בשוק, לאט לאט גיבשתי את הרעיון של מארז יוקרתי עם מסך שלתוכו אפשר יהיה להוסיף מספר דברים עם קשר אישי.

את המארז הראשוני הצגתי בפני המשפחה שלי, רציתי לראות מה תהיה התגובה הראשונית שלהם, כאשר ראיתי את עוצמת ה"וואו" שזה יצר, הבנתי כי הכיוון שבחרתי כמתנה ייחודית הוא נכון והיום ניתן לבחור בין מספר מתנות מגוונות ומיוחדות".

מון טרזור. יח"צ,
מון טרזור/יח"צ

על מסך ה - LCD אפשר להציג סרטון של ברכה מצולמת אישית, מצגת תמונות בשילוב שיר נבחר ברקע, סרטונים למיניהם ושאר חוויות אישיות, שאלנו את אנטוניו מה בדרך כלל הלקוחות בוחרים לעשות, הוא סיפר: "כאשר מדובר במתנה רומנטית בין בני זוג בדרך כלל הבחירה היא להציג את "שיר ההתאהבות שלהם" או קליפ החתונה המקוצר, כאשר זו מתנה לאמא או סבתא וסבא הבחירה הפופולרית היא מצגת עם תמונות משותפות שלהם עם הנכדים או הילדים".

את המתנות היוקרתיות הללו ניתן למצוא באתר החברה: https://montresor.co.il/

"בחרתי להציג את המוצרים בחנות האינטרנטית על מנת שאוכל להנגיש לכולם את המתנות במחירים נוחים לכל כיס ולכל חלקי הארץ במשלוח חינם עד הבית", סיפר אנטוניו.

בכל הנוגע למתנות מקוריות ומיוחדות מצאנו כי חברת "מון טרזור" יודעים מה הם מייצרים. ברגע שגם אתם תפתחו את הקופסא המהודרת ויתנגן שיר או קטע וידיאו מרגש, יהיה זה רגע שתזכרו לכל החיים, כמה פשוט - ככה גאוני.

אם העולם הולך לכיוון טכנולוגי וחדשני אז מותג המתנות של חברת "מון טרזור" לא נשאר מאחור.

אינסטגרם

בשיתוף מון טרזור, בשיתוף מון טרזור
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully