וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז משאבות מתמחים במשאבות ביוב

בשיתוף רז משאבות, בשיתוף רז משאבות

6.7.2020 / 9:35

כשהחדר המנוקז נמצא מתחת למערכת הביוב יש צורך בהתקנת משאבה מיוחדת שתעביר את מי הביוב לצנרת ותסלק אותן. חברת רז משאבות מתמחה בדיוק בפעולה זו

משאבות רז. יח"צ,
רז משאבות/יח"צ

אחד היתרונות של הטכנולוגיה בעידן המודרני טמון בעובדה שבכל עיר מודרנית ובכל ישוב, יש מערכת ביוב שהייעוד שלה הוא הולכת השפכים אל מחוץ למקום הישוב. בעבר הלא רחוק הובל הביוב לים ונשפך אליו. נכון להיום, חלק ניכר מהביוב בעולם בכלל ובמדינת ישראל בפרט, מטוהר בצורה המונעת או לכל הפחות מצמצמת את הזיהום בים. עם זאת, בעשורים האחרונים ואפילו לפני כן, התחילה מגמה של בניית מבנים אשר חלקם ממוקם מתחת לאדמה, כך שמערכת הניקוז שלהם ממוקמת מתחת למערכת הכללית. כיוון שכך, על מנת להעביר את השפכים הנוצרים בחלקי המבנה הממוקמים מתחת לאדמה למערכת הביוב הנמצאת מעליהם, יש צורך במשאבות ביוב. מהי, אם כן, משאבת הביוב וכיצד היא פועלת? היכן מוצבות בדרך כלל משאבות מהסוג הזה? איפה ניתן להשיג משאבות ביוב איכותיות וחדשניות?

משאבות רז. יח"צ,
רז משאבות/יח"צ

משאבת ביוב - מה זה ואיך היא עובדת

משאבת ביוב היא למעשה משאבה שהתפקיד העיקרי שלה היא לשאוב את השפכים שהצטברו במבנה אשר הצנרת שלו ממוקמת למעשה מתחת לצנרת הביוב האזורית, העירונית או השכונתית. אם בחלקי המבנה הממוקמים מעל לצנרת המעבר של השפכים לצנרת הביוב הוא אוטומטי ועושה שימוש בכוח הכבידה, הרי בחדרים הממוקמים מתחת לצנרת המרכזית יש צורך לשאוב את השפכים שהצטברו ולהעביר אותם לצנרת. משם הם כבר ימשיכו את הדרך שלהם לצנרת הראשית ולמרכז הטיהור לשפכים. משאבות הביוב הן משאבות טבולות והן מוצבות בדרך כלל במקום שמאפשר להן להגיב אם מפלס הביוב עולה על גובה מסוים שנקבע מראש. זאת, על מנת למנוע הצפה של ביוב בשטח המבנה הממוקם מתחת לאדמה. משאבות ביוב בנויות בצורה כזאת שיש להן מצוף שבהגיעו לגובה מסוים שנקבע מראש, הוא מפעיל באופן אוטומטי את המשאבה השואבת את השפכים העודפים ומעבירה אותם לצינור הביוב הנמצא מעליה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

היכן מוצבות משאבות ביוב

משאבות ביוב מוצבות במבנים אשר חלקם או כולם נמצא מתחת לפני השטח ויש בהם צורך במערכת ניקוז שפכים. כך למשל במבנים שיש בהם דירות מגורים, מחסנים או משרדים מתחת למפלס העליון. כמו כן במקלטים אשר בתוכם יש גם חדרי שירותים לנוחיות המשמשים, יוצבו בדרך כלל גם משאבות ביוב. בנוסף, בחניונים גדולים הממוקמים מתחת לפני השטח יוצבו בדרך כלל באופן קבוע משאבות ביוב כאמור, שיגיבו אם וכאשר תתרחש הצפה בחניון. משאבות ביוב טבולות הן פתרון יעיל ואיכותי המונע את הצורך התכוף בטיפול בהצפות ביוב. חברת משאבות רז בניהולו של אליעד דהן מתמחה בהתאמה והתקנה של משאבות ביוב ובטיפול כללי במערכות ניקוז שפכים.

משאבות רז. יח"צ,
רז משאבות/יח"צ

אודות חברת רז משאבות

חברת רז משאבות חברה דינאמית המצוידת באנשי מקצוע מהטובים ביותר בשוק. החברה הוקמה במטרה לספק לקהל לקוחותיה פתרונות שאיבה המיועדות לתעשיות, בניני מגורים, משרדים ומוסדות. מעבר לכך החברה מספקת שירותי התקנת סילוקיות וניקוזיות שמדובר בפתרון מצוין עבור הוספת יחידות שירותים וניקוז מים בבתים אשר מרוחקים או שאינם בגובה המתאים לביוב המרכזי כמו יחידות מרתף ועוד.

ליצירת קשר עם חברת רז משאבות

03-525-6366

בשיתוף רז משאבות, בשיתוף רז משאבות
  • עוד באותו נושא:
  • ביוב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully