וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחה שיציל את עסקי ענף החתונות והאירועים הפרטיים

בשיתוף מכללת כריזמה, בשיתוף מכללת כריזמה

6.7.2020 / 9:10

משבר הקורונה היכה קשה במיוחד בענף החתונות והאירועים הפרטיים, אבל לדברי עמית משולם ממכללת כריזמה ניתן להקטין את הנזק. מרחבי התעשייה מגיעים למכללה כדי ללמוד איך לנהל את העסק כמו שצריך

הכריש של ענף האירועים והחתונות- עמית משולם. יח"צ,
הכריש של ענף האירועים והחתונות- עמית משולם/יח"צ

שמועה שהגיעה אל אוזני עורך מערכת "המומחים" מספרת כי בשבועות האחרונים רבים מאלו שפעילים בענף החתונות מגיעים במיוחד לעיר נס ציונה כדי לפגוש את מי שפיצח את השיטה ובנה מודל עסקי ייחודי לעסקים בענף האירועים והחתונות. האיש שכולם מבקשים לפגוש ולהכיר הוא עמית משולם, בן 36 והבעלים של מכללת "כריזמה" וסטודיו "אהבנו".

במהלך מספר שנים משולם היה שותף בכיר להצלחה של בתי עסק רבים בתחום ובעקבות המשבר הכלכלי שפקד את מדינת ישראל ואת ענף האירועים בפרט, הוא הציב לעצמו מטרה חדשה, לחנך ולהדריך את הדור הבא של בעלי העסקים בענף החתונות כיצד לייצר עסקים רווחיים ויציבים. "כריזמה" היא מכללת הייעוץ וההדרכה הראשונה והיחידה בישראל שמתמחה בעולם האירועים והחתונות, זו שמה לה למטרה ללמד ולהדריך כיצד לנהל עסק מצליח סביב עולם החתונות.

על הדחף לפתוח מכללה ייחודית שכזו סיפר עמית משולם: "הסיבה לכך שאנשים שעבדו בתעשיית החתונות התרסקו בגלל החודשיים האחרונים שבהם לא היו אירועים הייתה חוסר ידע בניהול עסק על כל הצרכים שלו, חלקם אף נעזרו ביועצים שאינם מבינים בכלל את ענף האירועים והחתונות ולא הרוויחו מכך דבר".

למדנו כי המטרה העכשווית של עמית היא ליצור חיבור בין כל העוסקים בענף, "מטרת ההדרכות שלנו מעבר לידע ניהולי היא ליצור שת"פים בין בעלי העסקים, כך שכולם יכירו את כולם ויוכלו לסייע האחד לשני לצמוח מבלי לבזבז כסף על פרסום או קידום מיותר", סיפר משולם.

לפי משולם דוגמה מובהקת לעסקים שכשלו היא כל אותם אלו שניסו להיכנס לתחום על ידי הורדת מחירי השירות השונים, המציאות בשטח הראתה כי תוך פחות משנה רוב רובם סוגרים את העסק אבל ההד של המחירים הנמוכים נשאר וממשיך לפגוע בשאר בעלי העסקים הקטנים בענף.

בימים אלו משולם וקבוצת המומחים של מכללת "כריזמה" יוצאים למסע הרצאות בכל רחבי הארץ תחת השם "עסקים עם כריזמה", זאת במטרה להעניק השתלמויות לאנשי התעשייה, כיצד להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוחות, עשה ואל תעשה ועוד.

משולם טוען כי בתקופות משבר אסור לשבת ולחכות לנס: "כל עסק חייב להיות עם ראש פתוח ועם היד על הדופק וזה אומר להרחיב את השירותים שהוא יכול לתת.

"לצורך הדוגמה, צלמים שעיקר העבודה שלהם לאורך השנים היתה צילום של חתונות חייבים להמשיך את ההתקשרות עם הזוגות אך יחד עם זה לתת מקום לעוד שירותים כמו צילומי משפחה והריון.

"מספר צלמים שקיבלו ממני את העצה הזו עבדו יפה מאוד גם בחודשיים שבהם לא היו אירועי חוץ, מי שילמד כיצד לשמר לקוחות ולפתח את השירותים שמעניק יוכל להמשיך להתפרנס בלי קשר למשבר לאומי כזה או אחר".

טיפ זהב נוסף שעמית שמח להעניק לנו היה בהקשר של כל הזוגות שבעקבות משבר הקורונה נאלצו לבטל ולדחות את מועד החתונה המקורי, להם הוא אומר מומלץ להחזיר את כל המקדמות ששילמו: "עדיף שם טוב בתעשייה מאשר 1,000 שקלים מקדמה".

בעלי אולמות וגני אירועים, צלמים, מאפרות, סלון כלות, מעצבים, מפיקים ואחרים, מכללת "כריזמה" היא הבית החדש לכל אנשי תעשיית החתונות, להכיר וללמוד כיצד להצליח מחדש ולעבור בשלום את המשבר הבא.

אתר הבית

אינסטגרם

בשיתוף מכללת כריזמה, בשיתוף מכללת כריזמה
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully