וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה שלא חשבתם עליה: סדנת בישול חווייתית

בשיתוף מבשלים חוויה, בשיתוף מבשלים חוויה

6.7.2020 / 8:43

יום הולדת, בר מצווה, מסיבת רווקות או אפילו יום גיבוש לעובדי החברה - סדנת בישול היא חווייה מגבשת, כיפית ומצחיקה ובעיקר - טעימה

מבשלים חוויה. יח"צ,
מבשלים חוויה/יח"צ

מחפשים את המתנה המושלמת, כזאת שתתקבל בשמחה, תהיה שימושית ובעיקר מהנה? על רקע מגוון האופציות האינסופי הקיים ברחבי הרשת, נציג צוות המומחים שלנו החליט לבחון את נושא סדנאות הבישול ויצא מרוצה מהשי שקיבל מראש דסק המערכת: שובר מתנה. הוא ניצל זאת עם בת זוגו בחברת ''מבשלים חוויה'', כאשר יצא עימה לסדנה קולינרית והמסקנה שלו הייתה ברורה: שוברים לסדנאות בישול הם יופי של מתנה לחגיגות מגוונות.

הם יכולים להיות עבור ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה, מסיבת רווקות, ערב רומנטי, בילוי חברי או משפחתי, הוקרה לחבר קרוב, חייל שהשתחרר מהצבא ועוד. המכנה המשותף הוא שבכל אחד מהמקרים משתתפים בפעילות חווייתית, שמתאימה גם למי שאינו מבשל או אופה בשגרה היומיומית שלו. הסדנה ב-''מבשלים חוויה'' הייתה דינמית, קלילה ופעמים רבות גם משעשעת כאשר החוגג, שמעולם לא בישל, נחשף לראשונה לתחום ושאל שאלות מצחיקות.

מבשלים חוויה. ניקי טרוק,
מבשלים חוויה/ניקי טרוק

להפתיע קרוב שלכם ביום הולדת, אפשר במגוון דרכים: לקנות פרחים, שוקולד, לקפוץ צניחה חופשית, לצאת לסופשבוע מפנק ואפשר גם להעניק סדנת בישול. מדובר בפעילות קלילה וטעימה שאפילו קצת מלמדת. במקום ללכת לאכול במסעדה ורק לאכול ארוחת ערב טעימה, ב''מבשלים חוויה'' יש משהו שהוא הרבה מעבר ל-רק ארוחה טובה. ההתנסות, התמיכה, הבישול והאווירה בהחלט תורמים לסוג של מתנה אחרת ממה שהתרגלתם להעניק או לקבל.

מסיבת בישול היא רעיון נהדר למתנה מהנה, מעשירה וטעימה. ניתן לרכוש שובר מתנה לסדנה, כך שהחוגג או החוגגת יקבלו בו הסבר לגבי הסדנה, תאריך ופרטים נוספים, אך ללא מחיר או פרטי תשלום. מימוש השובר ייעשה על ידי החוגג/ת בתיאום טלפוני ובהתאם ללוח הסדנאות של מבשלים חוויה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מבשלים חוויה. ניקי טרוק,
מבשלים חוויה/ניקי טרוק

הסדנה פועלת על מספר חושים במקביל, כאשר החוש המרכזי הוא חוש הטעם כמובן ועם זאת היא גם יכולה לספק כלים להמשך הדרך שלכם בעולם הקולינריה. מבשלים חוויה היא חברה וותיקה ומקצועית בתחום סדנאות בישול חווייתיות ולימודיות. מדובר בבית מגורים מפואר הנמצא בגבול שבין תל אביב ליפו (בן צבי 78). לרשות הבשלנים עומדים מספר חללי אירוח, כך זאת לצד מיקום נגיש וחניון עירוני חופשי.

"מבשלים חוויה" מציעה מגוון רחב של סדנאות וסגנונות בישול לבחירה: בשר, איטלקי, אסייתי, מקסיקני וגם סדנאות טבעוניות. המשתתפים בסדנה לוקחים חלק בפעילות ולבסוף גם אוכלים ארוחה טעימה מלווה בשתייה ואלכוהול. לסיכום, המתנה מקנה ערך מוסף ומשאירה זיכרון לטווח ארוך. מכל סדנה ב''מבשלים חוויה'' תצאו עם ערך מוסף בריאותי שיישאר עמכם ועם היקרים לכם, אשר יעריכו את ההשקעה והמחשבה שלקחתם בבחירת מתנה שכזאת.

מבשלים חוויה. ניקי טרוק,
מבשלים חוויה/ניקי טרוק
בשיתוף מבשלים חוויה, בשיתוף מבשלים חוויה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully