וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

poco loco jewelry design: מותג התכשיטים והאקססוריז שמשגע את הרשת

בשיתוף poco loco jewelry design, בשיתוף poco loco jewelry design

5.7.2020 / 17:44

בתקופת הקורונה החלה קסם אבוקסיס ליצר תכשיטים ואקססוריז וההצלחה אצל החברות דחפה אותה להמשיך ולשווק את הקולקציה המושפעת מהצבעוניות המקסיקנית

poco loco jewelry design. יח"צ,
poco loco jewelry design/יח"צ

בשנים האחרונות טרנד ייצור תכשיטים ואקססוריז מיוחדים צובר תאוצה בקרב מעצבים מתחילים ברחבי הרשת. אחד מהשמות שמככבים ברשימת המעצבים הייחודיים היא קסם אבוקסיס. בזכות הכישרון המיוחד שמייצר קו אופנתי בסגנון צבעוני וקצת משוגע, אנו במערכת המומחים צופים למעצבת המוכשרת עתיד מזהיר בעולם העיצוב בישראל.

בקולקציה של המותג של קסם " "poco loco jewelry designתוכלו למצוא שרשראות, צמידים וטבעות בשילוב אבני חושן, חרוזים בעבודת יד ופנינים אמיתיות. בנוסף, קסם מעצבת אקססוריז כגון כובעים, תיקים ושרשראות למשקפיים בעבודת יד, בשילוב צדפים ואבזור נוסף. כל המוצרים מעוצבים לעילא ובקו שיקי שיגרמו לכם להיראות מיוחדים בכל סביבה שתהיו בה.

בשיחה שערכנו עם קסם, היא משתפת ברקע שהוביל אותה להתחיל בעיצוב "אני קוסמטיקאית בהכשרתי. הגעתי לתחום הקוסמטיקה במהלך התמודדות עם בעיה רפואית בעור ובעקבות חוסר ביטחון שנבע מתקיפה שעברתי בתקופת ההתבגרות, שגרמו לי לחפש פתרון לחוסר הביטחון שהתעצם. נוכחתי לדעת עד כמה שדרוג המראה יכול להשפיע באופן ניכר על הביטחון העצמי וההרגשה הכללית של האדם. בעקבות הקורונה החלטתי לשלב בין אהבה ישנה שלי לעיצוב, לבין הרצון שלי לגרום לאנשים אושר באמצעות שדרוג המראה שלהם, והתחלתי לעצב תכשיטים ואקססוריז."

poco loco jewelry design. יח"צ,
poco loco jewelry design/יח"צ

התגובות הנהדרות לא איחרו להגיע, והן שהעניקו לקסם את המוטיבציה ללכת עם החלום ולפתח קולקציה של תכשיטים ואקססוריז בדמותה "הקו העיצובי שלי הוא צבעוני במיוחד, שמתאים לצבעוניות שמאפיינת את החברה הישראלית. אני אדם נורא צבעוני, גדלתי במושב וחייתי 7 שנים במכסיקו, משם שאבתי את ההשראה לערבוב של צבעים, חופש ואווירה שקטה. לראות אנשים מתחברים לזה ולהפיץ את הצבעוניות שלי לעולם זה דרך חיים עבורי." מכאן נגזר השם של המותג poco loco jewelry design, תכשיטים קצת משוגעים ומלאים בצבע.

הייחודיות של המוצרים של קסם טמונה בעובדה שכל לקוחה יכולה להזמין באופן אישי את התכשיט או האקססוריז שהיא חלמה עליו, וקסם תייצר אותו עבורה בהזמנה אישית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
poco loco jewelry design. יח"צ,
poco loco jewelry design/יח"צ

לקסם חשוב במיוחד הקשר האישי שהיא יוצרת עם לקוחותיה דרך הרשתות החברתיות, בפייסבוק ובאינטסגרם "חשוב לי שכל לקוחה שלי תקבל יחס אישי ואת השירות הטוב ביותר. אני שומרת על קשר קרוב עם לקוחותיי ודואגת לכך שיקבלו את התכשיט שחלמו עליו."

כל המוצרים נעשים בעבודת יד, תוך הקפדה על כל פרט ופרט ובאיכות גבוהה. קסם מספרת כי היא משתמשת בחומרי הגלם הטובים ביותר מתוך שאיפה להעניק ללקוחותיה את המוצרים האיכותיים ביותר "אני מקפידה לרכוש את חומרי הגלם מהמותגים המובילים בתחום, חשוב לי לפרגן באהבה גדולה לשורה של ספקים נהדרים שבזכותם אני מצליחה לשמור על תכשיטים ואקססוריז באיכות מעולה: אלינור מ''המערה של אלדין" בתל אביב, רוזי מ''לב התחביב'' ברחובות והצורף הנהדר מאיר בקריית מלאכי."

מחירי התכשיטים והאקססוריז מהקולקציה של קסם אטרקטיביים במיוחד ביחס לאיכות המוצר. המחירים הנגישים של מוצרי "poco loco jewelry design" נועדו לאפשר לכל אחת לרכוש את התכשיט שמתאים לה, ובעיקר לחדש את התכשיטים שברשותה על מנת להתאים אותם ללוק באופן יום יומי.

poco loco jewelry design. יח"צ,
poco loco jewelry design/יח"צ

את המוצרים של מותג "poco loco jewelry design" תוכלו להזמין בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם, בהם מוצגת הקולקציה של קסם. ישנם משלוחים לכל הארץ, עם שליח שיגיע עד פתח ביתכם.

עורכות מערכת המומחים של וואלה! חובבות תכשיטים עם אופי ואמירה, והתרשמו מאוד מהקולקציה של קסם. התרשמנו ממעצבת תכשיטים מיוחדת במינה, עם עיצוב מלא סטייל של תכשיטים המעניקים תחושה שעוצבו במיוחד עבורך. ממליצים לעקוב אחריה.

לפרטים והזמנות 0504440585

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף poco loco jewelry design, בשיתוף poco loco jewelry design
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully