וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתגים אתכם: PRINT FACTORY מתנות בלתי נשכחות לאורחים שלכם

בשיתוף פרינט פקטורי, בשיתוף פרינט פקטורי

5.7.2020 / 17:19

חודשי הקיץ הבאים עלינו לטובה מבשרים חגיגית על עונת האירועים. אירוע מושלם חייב לכלול מזכרת אישית עבור קהל האורחים. חברת "פרינט פקטורי" מתמחה בפתרונות מיתוג ייחודיים לאירועים פרטיים, אירועי חברה וכנסים ממותגים

צוות ''פרינט פקטורי'' באירוע שלכם. Iris piers,
צוות ''פרינט פקטורי'' באירוע שלכם/Iris piers

אירועים ממותגים של חברות ועסקים רבים כבר ממזמן הפכו לשם דבר בסצנת האירועים. אירוע ממותג חייב לכלול מיתוג מתאים הכולל פרסום של לוגו החברה על מוצרים שונים, על מנת להעניק תחושת שייכות לעובדי החברה. ב"פרינט פקטורי" מספקים שירותי מיתוג לאירועי חברה ברמה גבוהה ביותר, כך למשל כנסים וימי עיון יכולים לקבל קונספט ייחודי לחברה שלכם באמצעות מיתוג מתאים מחברת "פרינט פקטורי".

בנוסף, גם אירועים פרטיים כגון חתונה או בר\בת מצווה יכולים לכלול מתנה אישית לכל אורח, על מנת שהאירוע יהדהד בזיכרונם של האורחים גם תקופה ארוכה לאחר סיומו.

את החברה הקים עומרי, לאחר ניסיון של שנים בחנות ''חיוך ותמונה'' בקניון הזהב ראשל''צ, שנחשבת לאחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום הדפסת תמונות אישיות על מגוון ענק של מוצרים. עומרי זיהה את הצורך להענקת מתנות ומזכרות אישיות באירועים, והשתמש בידע הרב שצבר בתחום על מנת ליצור פתרון אולטימטיבי למיתוג חברות ואירועים, על כך הוא מספר "פרינט פקטורי קמה על מנת להעניק פתרון מושלם עבור מזכרות בלתי נשכחות מאירועים, ובנוסף - על מנת לסייע לחברות למתג את החברה בצורה מקצועית ביותר באמצעות סל המוצרים הגדול ביותר שקיים היום בשוק הישראלי."

ספלי קפה ממותגים. אלוניס,
ספלי קפה ממותגים/אלוניס

ב''פרינט פקטורי'' מתמחים ביצירת מגוון מוצרים אישיים שמוכנים בזמן האירוע ומותאמים אישית לכל אורח ואורח. כך למשל תוכלו להדפיס על מוצרי טקסטיל כמו חולצות, כובעים ותיקים הכוללים הדפסת תמונות או כל גרפיקה אפשרית, ליצור ספלי קפה מיוחדים הכוללים את שמו של האורח ואפילו לציין כיצד הוא אוהב את הקפה שלו. בנוסף, בחברה מייצרים כיסויים אישיים ממותגים לטלפונים הניידים, תחתיות עץ לכוסות, מחזיק מפתחות בעיצוב אישי ואפילו ''פקטורי בול'', כדור שלג אישי ממותג. בחברה מבצעים גם הדפסת תמונות על בלוקי עץ וצריבה בלייזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עמדת צ'ייסרים ממותגים. Iris piers,
עמדת צ'ייסרים ממותגים/Iris piers

את המתנה הייחודית ביותר לאירוע שלכם, תוכלו למצוא רק ב''פרינט פקטורי" - כוס צ'ייסר ממותגת, הכוללת הדפסת תמונה וכיתוב לבחירת הלקוחות. כך תוכלו להפתיע את האורחים בחתונה שלכם עם כוסות צ'ייסר מיוחדות, בהן ניתן להשתמש באירוע ואף לקחת למזכרת מיוחדת ממנו. כוסות הצ'ייסר נעשות בזמן האירוע בעמדת הכנה מיוחדת של פרינט פקטורי. כל אורח שמצטלם בזמן החתונה מקבל את התמונה שלו מוטבעת על צ'ייסר אישי עם תמונה כמזכרת מושלמת מהאירוע. אין ספק כי מדובר ברעיון מדליק במיוחד שיגרום לאירוע שלכם להיות ייחודי מסוגו.

מדובר בלהיט החם ביותר בעולם האירועים, והחתונות בפרט, ושילובו באירוע שלכם יהפוך אותו לבלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים שלכם.

הדבר הבא בעולם החתונות. שלומי יהושע,
הדבר הבא בעולם החתונות/שלומי יהושע

בחברה מציעים פתרון נהדר גם מתנות לעמותות או מרכזי התנדבות, באמצעות מגני הוקרה מודפסים בהתאמה אישית.

את כל המוצרים ניתן להכין בזמן האירוע או בהכנה מראש, לבחירת הלקוחות. בחברה ערוכים לתת מענה גם להזמנות בכמויות גדולות, בזמן אספקה מהיר.

בניגוד לדעה הרווחת לגבי איכות ההדפסה על מוצרים מעין אלו, ב''פרינט פקטורי" מתחייבים לאיכות הגבוהה ביותר באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של הדפסה באיכות הגבוהה ביותר.

PRINT FACTORY

לפרטים והזמנות 0528777117

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף פרינט פקטורי, בשיתוף פרינט פקטורי
  • עוד באותו נושא:
  • מיתוג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully