וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיות את החיים, אבל באמת!

בשיתוף רחלי מלול, בשיתוף רחלי מלול

5.7.2020 / 15:06

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אודות נשים חזקות בישראל, לא יכולנו שלא להזכיר ולרצות לשוחח עם רחלי מלול, אשה ש"טורפת" את החיים לאחר מהפך מדהים שביצעה בחייה האישיים. כיום היא מלווה ומדריכה אחרים כיצד לשנות את חייהם, לחיות בייעודם ולמצוא את מה שגורם להם אושר

רחלי מלל. יח"צ,
רחלי מלול/יח"צ

אחת המפיקות, חברת המערכת, פגשה את מי שהיא מטפלת ומורה לתטא הילינג, ומלווה בתהליכי שינוי, רחלי מלול. בין הכשרותיה למדה גם NLP, אימון, וטיפול זוגי.

בגיל 40 ולאחר שני משברים אישיים קשים שעברה בחייה, רחלי מלול החליטה לעשות מעשה, ובמקום לבכות על מר גורלה - היא קיבלה החלטה לעשות שינוי בחייה, וללכת ללמוד. היא החלה את מסע הלימודים שלה עם שיטת ה NLP.

"הגעתי לסיטואציה שאני, בגיל 40, הייתי כל הזמן עצבנית ומחוסרת אנרגיות, עבדתי בעבודה שלא רציתי להיות בה עוד יום אחד, ולא ידעתי איך לעצור את זה", סיפרה לי רחלי בהתרגשות והוסיפה, "לאחר תהליך ארוך אצל מטפלים אחרים במשך קרוב לעשר שנים, הרגשתי שהתוצאות איטיות לי מדי, וחיפשתי מוצא שיעזור לי לעבור את המשבר בצורה מהירה יותר. ה- NLP היה הצעד הראשון, ומשם נפתח לי התיאבון ללימודים. למדתי מעל 15 קורסים בשנתיים, אבל כשהגעתי לעולם התטא הילינג, הרגשתי כאילו הגעתי הביתה. היה שם את כל מה שחיפשתי".

רחלי מלול. ספיר בר,
רחלי מלול/ספיר בר

תטא הילינג (ריפוי דרך גל התטא), היא שיטה לשחרור חסמים מתת המודע, דרך תהליך שיוצר ריפוי בכל הרבדים: פיזי, נפשי, רוחני ומנטלי. תטא הוא גל במוח וניתן להעביר את המוח באופן מודע לגל התטא במדיטציה קצרה של דקות.

אחרי שראתה רחלי את מהירות ועומק השפעת השיטה של התטא הילינג על חייה- החליטה ללמוד את הכשרת המורים לשיטה וכיום מלמדת 6 סוגי קורסים בתטא הילינג: יסוד, מתקדם, דיג דיפר, משחק החיים, קשרי משפחה והגשמה ושפע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רחלי מלל. יח"צ,
רחלי מלול/יח"צ

"את הלימודים התחלתי בשנת 2014 עם ה-NLP, קורס מורי דרך לזוגיות בבר אילן, אימון במכון אדלר, וריקול הילינג. את התטא הילינג למדתי בארץ, בארה"ב וברוסיה. הלימודים מעשירים אותי הן באופן אישי ועוזרים לי לשפר את החיים באופן יומיומי, והן באופן מקצועי- לארגז כלים מגוון ועשיר עבור מטופלים שמגיעים אליי וקורסים שאני מעבירה.

"בעזרת כל הכלים והיישום שלהם בחיים שלי פיתחתי שיטת טיפול מאוד ממוקדת שיכולה לפתור מצבים שליליים בחיים, גם אם הם במשך שנים", הסבירה רחלי.

תהיתי עם עצמי בקול ושאלתי את רחלי, בטיפול אחד? היא השיבה, "כן, שמתי לב שכשאנשים לוקחים אחריות אמיתית על החיים שלהם ומגיעים לטיפול מוכנים לגלות ולהיות מודעים למה שקורה בחיים שלהם - הם מגיעים לתובנות שיוצרות את השינוי המשמעותי. מעצם ההבנה והאסימון שנופל- מתחיל משהו חדש."

בימים אלו רחלי מעבירה קורסי תטא הילינג למי שרוצה ללמוד את השיטה לתהליך עצמי, או כדי לעסוק בזה. כמו כן היא מעבירה סדנאות קצרות בנושאים שונים לקהל הרחב.
קורס הדגל של רחלי נקרא "לחיות את החיים, אבל באמת!", כמו הבחירה שלה בחיים. מדובר בקורס שמיועד לנשים בלבד ונמשך שלושה חודשים. הקורס בנוי על תהליך השינוי האישי שעברה רחלי מלול בעצמה.

רחלי מלל. יח"צ,
רחלי מלול/יח"צ

היא אספה את כל הכלים שעזרו לה לשפר את חיי ההורות, לשדרג את הזוגיות, ולהעלות לעצמה את האנרגיות ואיגדה אותם לקורס ייחודי עם מעל 30 כלים לשינויים תוך יישום פרקטי כל שבוע של הכלים כאלה.

הקורס נפתח פעם בשנה וקיים גם בגרסה דיגיטלית מושקעת. חוות הדעת של עשרות נשים שעברו את הקורס הזה ונעזרו בכישוריה המיוחדים של רחלי מחמיאות ומפרגנות בצורה יוצאת דופן. מיכל מוסרי כתבה על כך: "הגעתי לקורס בגלל שהרגשתי שאני מאבדת את עצמי אבל בזכות ההדרכה של רחלי עברתי תהליך מדהים שבו התחלתי להסתכל על חצי הכוס המלאה, לראות את עצמי ולשים אותי במרכז".

רונית אביב סיפרה: "הרגשתי שאני לא חיה, חייתי ליד החיים ולא את החיים, עם תחושה של פספוס וחוסר סיפוק. היום אני מלאת מרץ ואנרגיה, עושה את מה שאני אוהבת, מסופקת והרווחתי את החיים שלי ושל המשפחה שלי".

התגובות המרגשות של נשים רבות על השינוי שעברו בזכות הקורסים וההדרכה של רחלי לא הפתיעו אותי. בשיחה ראשונה ותוך דקות ספורות לא יכולתי שלא להתחבר אליה, להתמוגג מהאנרגיות, חוכמת החיים והנינוחות שהיא משדרת, בלעתי כל תובנה שלה על החיים בשקיקה.

רחלי מלול, מדובר באשה יוצאת דופן, שמחברת בין השכלי לרוחני בצורה אותנטית.

אתר הבית


אינסטגרם


פייסבוק

בשיתוף רחלי מלול, בשיתוף רחלי מלול
  • עוד באותו נושא:
  • nlp
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully