וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסלול שלכם למשכנתה בדרך להיות פשוט יותר

בשיתוף מסלולים, בשיתוף מסלולים

5.7.2020 / 13:55

משכנתה היא אחד מהמוצרים הפיננסיים החשובים שמשפחה רוכשת בימי חייה. ייעוץ מקצועי מבטיח הגעה לעסקה טובה יותר

מסלולים. יח"צ,
מסלולים/יח"צ

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר עסקאות שנעשות תוך קבלת עזרה מיועץ משכנתאות פרטי. בימים אלו, ברור שלא מספיק להקשיב לעצה של יועץ הבנק, אשר התפקיד הראשון שלו הוא לשרת את מקום עבודתו. יועץ משכנתאות, אשר נלקח באופן פרטי ושאינו מחויב לבנק זה או אחר, יכול להקל על התהליך, לבנות את התמהיל הנכון ולבצע עבורנו משא ומתן בין כל הבנקים עד לקבלת התנאים הטובים ביותר. בעסקה כה מורכבת עדיף כמובן שחברת ייעוץ גדולה תטפל בלקוח, מאחר וחברה גדולה יכולה ליהנות מקשרים וכוח קנייה גדול בבנקים, להבדיל מיועץ בודד.

ההשוואה בין עסקאות שהוצעו ללקוחות ללא יועץ ועסקאות שנעשו עם יועץ, יכולה להצביע על פער של עשרות ולעתים אף מאות אלפי שקלים בתשלום הכולל של המשכנתה. אותה משכנתה היא המוצר הפיננסי החשוב והמשמעותי ביותר למשקי הבית בישראל ובעולם. תהליך המשכנתה כולל אלמנטים רבים עד לביצועו ובשל גובה ההלוואה ומשך חיי המשכנתה, מדובר בהתחייבות פיננסית מורכבת וארוכת טווח אשר דורשת מקצועיות רבה להשגת תוצאות מעולות.

בדומה לצמיחתו של ענף ייעוץ המשכנתאות הפרטי בעולם המערבי, עולה גם בישראל מדי שנה הצורך בייעוץ וליווי אובייקטיבי שמטרתו התאמת המשכנתה לצרכיהם האישיים של הלקוחות תוך קבלת המידע המלא והתנאים הטובים ביותר עבור הלקוחות. צוות המומחים שלנו בדק מגוון של יועצי משכנתאות ופיננסים והגיע למסקנה שעם חברת "מסלולים ייעוץ משכנתאות ופיננסים" תגיעו לתוצאה המרבית. מדובר בחברה פרטית מהמובילות בישראל בתחום, בעלת ניסיון עשיר בעבודה אל מול המערכת הבנקאית. אנשיה הם בעלי קשרים בבנקים למשכנתאות ובגופי המימון, אשר מאפשרים לה להטיב אתכם, הלקוחות, בתנאי קבלת המשכנתה.

מסלולים. יח"צ,
מסלולים/יח"צ

החברה, אשר קמה לפני חמש שנים, מונה 25 עובדים כאשר הבעלים הם דור נוימן (30) וגיא פרודניקוב (30). השניים הביאו לכך שכיום, ''מסלולים'' עוסקת בכל תחומי הפיננסים, החל מיעוץ משכנתאות, טיפול בלקוחות מסורבי משכנתה, גיוס הלוואות, ניתוח דוחות נתוני אשראי ותיקון שלהם במידת הצורך ועוד. היקף הפעילות שלהם גבוה ועם אחוזי הצלחה מרשימים. אחרי הבדיקה שערכנו, נוכחנו לדעת כי ''מסלולים'' מטפלת ב-500 תיקי משכנתה בשנה, במודל שירות ייחודי המשלב טכנולוגיה פיננסית תוך שמירה על יחסי אנוש מעולים. קהל הלקוחות נמנה על גילאי 25-70, החל מזוגות צעירים ועד משפחות שמחזיקות בבעלותם בתים ונכסים. ''מסלולים'' עובדת בין היתר עם פרויקטים קבלניים עתירי היקף, וועדי עובדים, מחיר למשתכן וקבוצות רכישה.

במהלך הבדיקות שערכנו, גילינו שבתקופת הקורונה ובימים של חוסר הוודאות, זאת יכולה להיות עבורכם הזדמנות נהדרת לשינוי קריירה, או מציאת עבודה חדשה. ''מסלולים'' היא גם בעלת מכללה שנקראת ''מסלולים אקדמי'' והיא מכשירה יועצי משכנתאות בקורסים אונליין בכל רחבי הארץ. מדובר בעסק בפני עצמו בתוך החברה והוא מיועד עבור כל מי שרוצה ללמוד או לעסוק בתחום. דור נוימן, אחד מהבעלים אמר לנו: "כיום זוהי הזדמנות נהדרת להיות יועץ משכנתאות בענף שצומח בצעדי ענק. יש להרבה אנשים הזדמנות להיכנס לתחום שאינו רגולטיבי, אינו דורש תואר אקדמי, רישיון או ניסיון קודם. ליווי משכנתה דורש ניתוח פיננסי מקדים של הלווים ושל צרכיהם, בניית תמהיל משכנתה נכון, בדיקת כושר החזר ודיון בשאלות קריטיות - כל זאת טרום הגשת התיק''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מסלולים. יח"צ,
מסלולים/יח"צ

נוימן הוסיף: "בקורס שבנינו התלמידים יקבלו את כל הכלים הנדרשים להיות יועץ משכנתאות מקצועי בישראל. בקורס יוצג כל תהליך גיוס המשכנתה בכללותו, הכולל את הקשר הראשוני עם הלווה, התנהלות נכונה מול בנקים וגופים פיננסים, ניתוח פיננסי מקצועי ללקוח לצרכי קבלת המשכנתא, בניית תמהיל נכון וחסכוני, ניהול עסק כיועץ משכנתאות ועוד''.

במהלך הקורס, התלמידים יזכו לגעת במגוון רחב של נושאים כמו: משכנתה מושגי היסוד, ריבית, לוח סילוקין, צרכי הלווים, מקורות פירעון, תכנון משכנתה נכונה שתחסוך כסף ללקוחות ועוד.

צרו קשר: *5471

פקס: 076-5100983

שד' הנשיא 134, בניין האודיטוריום, חיפה

דוא"ל office@mmf.co.il

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מסלולים, בשיתוף מסלולים
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully