וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבמה, הבשר מישראל, המקום אמריקה

בשיתוף אלבמה, בשיתוף אלבמה

5.7.2020 / 12:42

מפיקי מערכת "המומחים" מאוד אוהבים מסעדות בשרים, על מנת לגרות את החך החבר'ה דואגים כל תקופה מסויימת לחפש טעמים חדשים במקומות שהם לא מכירים

מסעדת אלבמה. יח"צ,
אלבמה/יח"צ

על מנת למצוא מקום מפתיעלאכול בו בשר, נעזרנו בקהל קוראינו, כאשר ל 1,500 מהם הרשומים במערכת, שלחנו מסרון ובו הם התבקשו להשיב יחד עם שם של מסעדה שעליה ממליצים. קיבלנו לא מעט תשובות על מקומות מפתיעים, אחד מהם היה מסעדת "אלבמה" בנתניה, זו ממוקמת ברחוב דוד פנקס 47 ומאכילה את הסועדים במשך 13 השנים האחרונות.

קפצנו למקום לארוחת ערב טובה, יצאנו שבעים ומאושרים מהמנות,טעמים ייחודים והחוויה כולה המיוחדת במינה.

מסעדת אלבמה. יח"צ,
אלבמה/יח"צ

מסעדת "אלבמה" בנתניה מגישה בשרים מעושנים בסגנון דרום ארה"ב והיא מהראשונות בטרנד של עולם העישון בישראל. אחד הדברים הבולטים שנמצאים במסעדה זו המעשנת הממוקמת באמצע המטבח ואתה ניתן לראות מכל מרחק, כך מוסיפה לאווירה המיוחדת.

מי שמנהלים את המקום הם שני שותפים, מוש גלעדי והרן ויסמן, חברי ילדות שחלמו יחדיו על מסעדה וקונספט מיוחד שישים דגש על על חווית אירוח שונה, וכך עשו. אחד הקונספטים המפתיעים שהם יצרו זו העובדה שמדובר במסעדה שבה לא מוכרים שתייה, אלא כל לקוח ולקוחה מוזמנים להביא זאת בעצמם.

את ההסבר על הקונספט המיוחד סיפרו לנו הבעלים: "חשבנו איך לייצר חוויית אירוח קולינרית שונה, ביקשנו להביא משהו קליל מחוץ לקופסא ועלה לנו הרעיון שבו כל האורחים מוזמנים להביא את האלכוהול שהם באמת אוהבים בלי הצורך לשלם על כך".

לא רק עניין השתייה אלא בכלל, האווירה במסעדה חופשית ביותר, פגשנו לקוחות שהגיעו לארוחת ערב מעונבת , חבר'ה שבאו לאכול לאחר יום עבודה ארוך וגם כמה אוהדי כדורגל רגע לפני שיצאו למשחק, אחד מהם, ארנון בלחסן סיפר לנו, "אני מת על המסעדה הזו משום שיש בה אווירה חופשית, הארוחות בסגנון טעימות מושלמת והתוספות מגניבות ביותר. התפריט מאוד ממוקד כך שאי אפשר ללכת לאיבוד והבשרים פשוט נהדרים, אני קצת מבין בבשר ותמיד שמח לראות מקום שבו הנתחים לא מקבלים שום אידוי או ריכוך, אלא מגיעים במידת צלייה מושלמת".

מבחינתנו זו היה זמן מצויין להתחיל לאכול והיופי הוא שבמסעדת "אלבמה" יש תקשורת ישירה בין השולחן לגריל מן במטבח, ממנו ביקשנו המלצות למספר מנות וקיבלנו לשולחן מטעמים מטורפים ממש. בעיקר היה זה צוואר לבן, נתח של צוואר חזיר שהגיע לאחר יישון ארוך עם חזרת, הוא היה בטעמים נדירים שלא יצא לנו לטעום קודם לכן.

גם האסאדו היה צלוי כמו שצריך, אי אפשר היה לפספס כי יד של מקצוען טיפלה בו עד שהגיע לשולחן.

קצב ההגשה היה תלוי בנו בלבד, כלומר עד שלא נתנו סימן, לא הגישו לנו את הבשרים הבאים לבחירה, כאשר הכל היה מלווה לצד סלט ירקות, תבשיל שעועית מאלף, כרוב כבוש ביתי ותפוחי אדמה פריכים.

ומה המחיר אתם בוודאי שואלים?

על סבב הבשרים הראשון שהיה במשקל של 450 גרם לסועד, עלה רק 160 שקלים לאדם, מחיר פשוט מצויין.

מסעדת "אלבמה", אם גם לכם מתחשק לטעום בשרים נדירים בשירות משפחתי תחת קונספט מיוחד, אתם חייבים לבוא מיד, רק אל תשכחו, האלכוהול עליכם.

בשיתוף אלבמה, בשיתוף אלבמה
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully