וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן לנדל''ן עם מוטי אברג'יל ויעדים

בשיתוף יעדים, בשיתוף יעדים

5.7.2020 / 9:44

רוצים ללמוד נדל"ן ולהצטרף לאחד השווקים החמים והרווחיים בעולם בכלל ובארץ בפרט? בין אם כקריירה ובין אם כהכנסה נוספת - יעדים תביא אתכם לשם

יעדים. יח"צ,
יעדים/יח"צ

שוק הנדל"ן כיום הינו תחום חם ומבוקש מאוד. בעקבות המציאות בה אנו חיים, עם התעוררות הציבור, והצמיחה החדה אותו עובר השוק המקומי. למרות המחאות על יוקר המחייה, שוק הנדל"ן מגלגל היום מיליארדי שקלים ועושה רושם היא כי הוא ימשיך ויעלה במספרי רווח גבוהים על פני כדור הארץ בכלל ובישראל בפרט. זאת הסיבה המרכזית לכך שהוא הפך לתחום מאוד מבוקש, הן כמקצוע לחיים והן כמקצוע ללמידה כהעשרה להכנסה נוספת.

צוות המומחים שלנו ביקש לבחון מספר תכניות לימוד אשר מעניקות את מלוא הכלים לאיש הנדל''ן המתחיל וקבע כי 'יעדים' בראשותו של מוטי אברג'יל הוא המקום לצאת איתו לדרך. הנושאים אותם מלמדים במסגרת לימודי הנדל"ן רבים, כאשר ביעדים שמים דגש להעביר את כל התכנים בצורה המקיפה ביותר, תוך הקנייה של כלים פרקטיים וידע רב לסטודנטים. בסופו של ההליך, תהיה להם היכולת לקחת חלק פעיל וממשי בשוק הנדל"ן בצורה קלה.

יעדים מוטי אברג'יל. יוסי סורק,
מוטי אברג'יל/יוסי סורק

איך מתחילים?

לימודי תיווך נדל"ן פונים בעיקר לעוסקים בתחום הנדל"ן וכן לאלו המבקשים להשתלב בתחום ולרכוש ידע בתחומים הרלוונטיים לעבודת הסוכן. החברה מציעה לקהל לקוחותיה את האפשרות ללמוד, להשכיל ולהתמקצע בעולם הנדל"ן / תיווך ותחום ייעוץ המשכנתאות המשגשג. עם סיום הלימודים יוענקו לסטודנט שלוש תעודות הכשרה מטעם משרד המשפטים ואיגוד יועצי המשכנתאות. מתוקף תפקידה בתחום מציעה יעדים לבוגריה להשתלב בעבודה במגוון שונה של תפקידים בעולם הנדל"ן.

קבוצת יעדים הוקמה לפני 6 שנים וכיום יש לה מערך של אנשי נדל''ן בכירים לצד אנליסטים. "הד.נ.א. הוא לחשוב מחוץ לקופסא" אמר מוטי אברגי'ל והוסיף: "אנחנו באים ללמד אנשים לחסוך כסף בעסקה היקרה בחייהם. היום, אנשים שבאים לעשות עסקת נדל''ן, לא מבינים מה הם עושים באמת. זה לא כזה פשוט. אנחנו מכללה שמלמדת נדל''ן, יש לנו אתר מתקדם שבוחן בכל רגע נתון את הלקוח במהלך הלימודים. אנחנו מלמדים את כל עולם הנדל''ן, כולל תיווך, יזמות ומשכנתאות. מי שיוצא מהקורס שלנו יודע לקחת משכנתה לבית הפרטי שלו וגם לעשות מזה לביתו כאפיק הכנסה נוסף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יעדים. יח"צ,
יעדים/יח"צ

מה עוד?

"כמו כן אנחנו קבוצה שמחזיקה בעשרות דונמים של קרקעות בתחילת דרכן וכאלה מתקדמות יותר. המשמעות היא להגיש עסקת נדל"ן לאדם עם הון עצמי, אנחנו עוזרים לו לבנות את הנדל''ן הראשון שלו. קרקע היום 'יודעת' אחרי 6-7 שנים לעשות עשרות או מאות אחוזים עליה".

חברת יעדים יצאה במבצע לאחרונה הכולל 100 אחוז מימון קרקע לכל הסטודנטים שלוקחים חלק בקורסים. ''המודל שלנו פורץ דרך" אמר אברג'יל וסיכם: "לדוגמה, קנינו קרקע והתקן שלה אומר שבעוד 8 שנים, על פי שמאי, היא תהיה זמינה לבניה. אם 100 מ''ר עולים 200,000 ש''ח אז אני מעניק לסטוד' 100 תשלומים של מימון מלא על הקרקע. זה מודל שמאפשר לכל אדם בישראל, שיודע לחסוך 500 ש''ח ומעלה בחודש, לקנות קרקע לפי המיטראז' והגודל המבוקש ולהיות בעל נכס''.

טלפון: *9767

לאתר

לפייסבוק

מייל: info@yaadim-gold.com

בשיתוף יעדים, בשיתוף יעדים
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully