וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה צוי מגשימה חלום

בשיתוף Daniella Cosmetics, בשיתוף Daniella Cosmetics

5.7.2020 / 9:15

באמצע הלימודים החליטה דניאלה צוי להגשים חלום ולפתוח קליניקה לטיפולי קוסמטיקהץ שיטת הסרת השיער החדשנית בה היא עובדת מבטיחה עור חלק ללא כאבים

דניאלה קליניק. יח"צ,
דניאלה צוי/יח"צ

גל בחורה שמכבדת את עצמה יודעת שמגיע לה להיות יפה, להרגיש מטופחת ונשית. מקום אחד בנס ציונה, יכול להעניק את זה בעזרת מגוון טיפולי פנים, עיצוב ושיקום גבות בשעווה ופינצטה, מיקרובליידינג, הסרת שיער בלייזר ועוד. מדובר על Daniella Cosmetics של דניאלה צוי. הקליניקה האסתטית של דניאל, אשר נפתחה לפני שנתיים מעניקה מגוון טיפולים. הלקוחות שמגיעים למקום נהנים משירות אדיב ומקצועי של דניאלה צוי, אשר יכולה להרשות לעצמה להשוויץ גם בטיפולים עבור סלבס מקומיים דוגמת רגב הוד, בן זיני, איתי לוי, אסי בוזגלו ועוד רבים שמגיעים אליה לטיפולי הסרת שיער בין היתר.

דניאלה צוי תחגוג יום הולדת 28 בחודש הבא ולפני שנתיים היא הגשימה את חלומה. ''תמיד בער בי נושא הקוסמטיקה. באמצע הלימודים שלי, לפני שנתיים וחצי, החלטתי שאני עושה צעד ופותחת עסק משל עצמי", אמרה לנו צוי והוסיפה: "אני אוהבת לחדש ללמוד ולדעת עוד, כאשר הלקוחות שלי מרוצים אז אני מרוצה בסופו של דבר. בהמשך אני חולמת להתפתח ולהיות בעלת קליניקה גדולה עם הרבה עובדים שישרתו את הלקוחות".

דניאלה קליניק. יח"צ,
דניאלה צוי/יח"צ

כאמור, Daniella Cosmeticsמציעה הסרת שיער בלייזר בשיטת IPL במכשיר Rapid DPC חדש שיצא לפני כשנה. מדובר במכשיר להסרת שיער עם ידית קרח ללא כאבים. הטכניקה מחממת בהדרגה את זקיקי השיער מתחת לעור עד שהם לא יכולים לייצר עוד שיער חדש. מכיוון שאביזר האור נמצא במגע מתמשך, איזור הטיפול יכול להיות רחב יותר והופך את הטיפול למהיר יותר. בנוסף, מנגנון עם קצה קירור יבטיח שפני השטח של העור תמיד יישארו קרירים ונעימים. "התוצאות מגיעות מהר מאד" סיפרה דניאלה. צוות המומחים שלנו גם בחן מכשיר חדש נוסף שהגיע לקליניקה של דניאלה, מדובר במכשיר פוטו תרפיה בשיטת adele לטיפולי פנים, אשר עובד על גלי אור ומחדש את עור הפנים, בכך שהוא עובד על פיגמנטציה, אקנה וכדומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דניאלה קליניק. יח"צ,
דניאלה צוי/יח"צ

דניאלה צוי הוסיפה: "מאז ומתמיד עולם הקוסמטיקה, האסתטיקה והנראות דיבר אליי. אני מאד אוהבת לטפל, אוהבת לגעת, אוהבת לעזור ולתת את כל כולי. הלקוחות שלי אוהבים אותי ואני אותם בחזרה, הכל נעשה באהבה. הלקוחות שלי מקבלים תמורה מלאה לכסף שלהם ולזמן שלי".

דניאלה קליניק. יח"צ,
דניאלה צוי/יח"צ

אחת הלקוחות שיצאה מהקליניקה סיפרה לנו על הטיפול: "בפעם הראשונה שהגעתי לכאן, הייתה לי חוויה מדהימה: מוסיקה מרגיעה שאינה חזקה מדי ואווירה נהדרת, דניאלה מנומסת מאוד ומתוקה. הרגשתי בנוח כי היא גם הבחינה באזורים בעייתיים בפנים, עשתה מעל ומעבר כדי לטפל טוב בפנים שלי. הביקור היה משתלם מאד מאחר וגם המחירים היו הוגנים מאד".


טלפון - 053-2392719

שעות פעילות: א-ה שעות 8.00 -20.00

שישי 8.00-14.00.

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Daniella Cosmetics, בשיתוף Daniella Cosmetics
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully