וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סצנת ההיפ ואומנות הרחוב שתופסת תאוצה

בשיתוף רבולושן סטודיו, בשיתוף רבולושן סטודיו

2.7.2020 / 15:55

במערכת "המומחים" אנחנו מאוד אוהבים למצוא את הכוכבים הצעירים העולים בעולם העסקים המקומי והפעם פגשנו את מי שמביא בשורה שמשלבת בתוכה אומנות, יופי והמון מוזיקה טובה, "רבולושן סטודיו", תחזיקו חזק כי אתם עומדים לעוף על זה

רבולושן סטודיו. יח"צ,
רבולושן סטודיו/יח"צ

כבר כשנה וחצי שברחוב בן ציון גליס 18 באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה מתפתחת לה סצנה חסרת תקדים. מספרה, אולפן הקלטות וחדר מדיה תחת קורת גג אחת. החבר'ה הצעירים מכנים זאת המספרה של ההיפ הופ בישראל .

מי שהגה את הרעיון המהפכני הוא ניר חייק, רק בן 24 אבל עם מוח מבריק שעלה על קונספט ייחודי שמאחד בתוכו את האהבה למקצוע הספרות ומוזיקה טובה ושם הבמה שלו הוא Skinnyr.

רבולושן סטודיו. יח"צ,
רבולושן סטודיו/יח"צ

על תחילת דרכו כספר הוא סיפר לנו: "למעשה הכל התחיל כאשר הייתי נוהג לספר את עצמי, תמיד חיפשתי שיהיה לי איזה סטייל שונה מהנורמה שהיתה קיימת ובשום מספרה לא הבינו את הראש שלי תרתי משמע, אז לקחתי מכונה ומספרים ופשוט עיצבתי את הראש לפי מה שאני חשבתי לנכון מתאים לי.

החברים הקרובים שלי התלהבו מהרעיון וככה לאט לאט התחלתי לספר גם אותם בבית שלי ועד הצבא היה זה ממש עסק קטן לכל דבר.

לאחר השחרור מצה"ל ופציעה שעברתי בזמן השירות הקרבי, הרצון לחזור ולהתעסק במקצוע הספרות דגדג לי, מה גם שהאומנות הזו של לעצב שיער לאחרים משכיחה ממני את כאבי הפציעה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רבולושן סטודיו. יח"צ,
רבולושן סטודיו/יח"צ

תוך כדי תנועה "רבולושן סטודיו" הפך להיות המקום הנחשק ביותר עבור ספרים צעירים נוספים, כאלה שרוצים לבטא את האומנות שלהם במקום מזמין, עבורם ניר הנגיש את המקום כך שמשכיר עמדות במחירים חסרי תקדים. על כך הוא הסביר: "הדבר שמנחה אותי אלו הם הרעיונות שמבצבצים במוחי ועברתי דרך ארוכה עד שהגעתי לרמת הביצועים שלי היום, עבדתי במספר מספרות קודם לכן, למדתי איך לנהל עסק ואיך לשרת לקוחות בצורה מקצועית. בנוסף במסע לאוקראינה עברתי קורס מוסמך של כימיה וטכניקות שונות של גוונים כמו שאטוש , בליאז', אומברה ואחרים.

רבולושן סטודיו. יח"צ,
רבולושן סטודיו/יח"צ

"כמו שאני מצאתי במה לאומנות שלי ככה אני אוהב לצרף אחרים, עם ראש שונה ורצון עז לבוא לידי ביטוי, לכן בנינו פה קהילה של ספרים צעירים שעוזרים אחד לשני, אם זה בכל הנוגע לגיוס של לקוחות חדשים כאשר כולם אוהבים ולומדים לספר בתהליך שהוא Free Spirit ו Freestyle לכל דבר".

הסטודיו של "רבולושן סטודיו" מזמין אתכם, הספרים הצעירים שמחפשים מקום שיעניק לכם דריסת רגל ראשונה במקצוע לבוא ולהתמקצע כאשר מקבלים ליווי והדרכה אישית מאלו שכבר בנו לעצמם שם וקהל לקוחות קבוע.

החלק השני של המספרה מוקדש כולו למחלקת מדיה אליה מגיעים זמרים, בעיקר ראפרים לשיר, להקליט ולצלם את המוזיקה שמשתלבת עם התספורות עצמן. "אנחנו עושים סרטונים לסצנת ההיפ הופ, יוצרים תסריט לתכנים של קליפים ומשלבים את השיער ביחד עם הקטע הקומי", סיפר ניר והוסיף, "כך שיוצא שבשוט אחד אנחנו מפרסמים את המוזיקה שלנו ומייצגים נאמנה גם את מי שיושבים על הכיסאות ומבקשים תספורות שונות מהרגיל וגם למי שעושה עבורם את העבודה".

רבולושן סטודיו. יח"צ,
רבולושן סטודיו/יח"צ

בקרוב מאוד Skinnyr עומד להוציא את המוזיקה שלו לאוויר העולם בזכות אלבום שבדרך, השיר הראשון שלו נקרא GTi וההפקה נעשית בשיתוף פעולה עם אחד המפיקים המוזיקליים הטובים בארץ.

הראש העסקי של ניר לא מפסיק לעבוד, לאחרונה הוא גם יצא עם ליין של מוצרי פרייבט לייבל משלו, תשעה מוצרים איכותיים של שמפו, ווקס, קרם לחות, מסיכות, חימר ועוד אשר נמכרים במקום.

בנוסף הוא עומד להחזיר למקום את ליין הביגוד המיוחד שנמכר קודם למשבר הקורונה, כך שיש למה לצפות.

"רבולושן סטודיו", כדאי לכם להתחיל לעקוב מקרוב כי מדובר בסצנה הבאה שהולכת להרעיד את עולם המוזיקה ותספורות של ישראל.

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף רבולושן סטודיו, בשיתוף רבולושן סטודיו
  • עוד באותו נושא:
  • היפ הופ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully