וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיקות שלנו קבעו: "מוצרי הדרמוקוסמטיקה של ד"ר מלומד הכי יעילים"

בשיתוף ד"ר מלומד, בשיתוף ד"ר מלומד

2.7.2020 / 15:16

המפיקות סקרו את שוק מוצרי הדרמוקוסמטיקה בישראל במשך חודש שלם וקבעו פה אחד שמותג ד"ר מלומד הוא המותג המוביל בקטגוריה

דוקטור מלומד. יח"צ,
ד"ר מלומד/יח"צ

בבתי המרקחת הפרטיים ובבתי הטבע יש שפע מוצרי דרמוקוסמטיקה: הקוסמטיקה שנולדה לפתור בעיות ותופעות עור נפוצות כמו: יובש קיצוני, חוסר נוחות בעור, קשקשים, אדמומיות, עור מגורה, סדוק, פריחות ועוד. תכשירים אלו הם בעלי תכונות טיפוליות ולא נחשבים כתרופה, הם מעניקים מענה קוסמטי למגוון בעיות עור ונמכרים ללא מרשם.

היתרון הגדול שלהם בגלל שלא מדובר בתרופות הוא העדר של תופעות לוואי.

מפיקות מערכת המומחים נשלחו לבדוק כמה עשרות מוצרים שלגביהם קבלנו המלצות חמות מרוקחים וממומחים שונים.

אחרי חודש של ניסויים, מרבית המפיקות מיקמו את מוצרי "ד"ר מלומד" כמובילים ויעילים מבין כולם. החברה מייצרת פתרונות עור מדעיים מהטבע מ-1979.

במסקנות הבדיקה נכתב: "המוצרים הם באיכות עולמית, שונים בתכלית מרוב מוצרי הקטגוריה. אפשר לחוש בשיטות הפקת המוצר שנעשות במעבדות של ד"ר מלומד. שימוש במוצרים גרם לשיפור מהיר ומקצועי בעור. אלה לא חומרים שנקנים במקומות אחרים ועוברים מיתוג מחדש, אלא חומרים פעילים המופקים מהצמחים ופותרים בעיית עור סדוק, מגורה ואדום וכל זה ללא גירויים מיותרים תוך כדי שימוש".

בעקבות קביעת המפיקות יצאנו למעבדה המייצרת בבאר טוביה. ביקשנו לסייר במקום והתרשמנו מאוד מהניסיון, המקצועיות ואווירת ישראל היפה של פעם. במעבדה משלבים טבע, מדע ושורשיות אותנטית. התרשמנו מהמוצרים המרוכזים, מוצרי צריכה לקהל רחב שמייצרים הבדל משמעותי בתוצאות ותוך פרק זמן קצר. אנשי המעבדה שפגשנו אדיבים, מנוסים מאוד ואוהבים את מקום העבודה. הם סיפרו בהתלהבות שבמפעל מיוצרים אלפי מוצרים לקטגוריות השונות, רובם מיוצאים לחול.

קטגוריית הדרמוקוסמטיקה בארץ מונה כ-60 פריטים. לפי בדיקתנו, ניתן למצוא את המוצרים בבתי מרקחת פרטיים, בתי טבע, פרפומריות או ישירות דרך האתר הרשמי של החברה.

משפחת מלומד היא הראשונה בארץ לייצר מוצרים טבעיים. במשך שלושה דורות המשפחה העמידה שורת רוקחים משובחים שיצרו לעצמם שם ומוניטין בישראל וברחבי העולם.

ד"ר דוד מלומד שלמד רוקחות באוניברסיטה העברית בירושלים, הוא הדמות המקצועית המובילה במפעל ובמעבדה וגם זה שפיתח את הקו הטבעי - צמחי שקיים בארץ. ד"ר מלומד הוא חוקר מנוסה שחרט על דגלו את המאבק נגד שימוש בתרופות או הפחתת השימוש, ככל שניתן לעשות שימוש מועיל יותר בתחליפיהן.

דוקטור מלומד. יח"צ,
ד"ר מלומד/יח"צ

במהלך האייטיז הוא פיתח וייצר עבור מפעלי ים המלח את סדרת מוצרי "אהבה" שכבשו את העולם. הוא נחשב מומחה עולמי בתחום ג'ל האלו-ורה ומוצריו מיוצאים למדינות רבות מעבר לים. מדע זה בטבע שלו לצד חדשנות פורצת דרך ועליונות טכנולוגית בתחום.

מלומד: "אנו מפיקים תועלות בריאותיות מהצומח ומשלבים את התכונות הבסיסיות והפשוטות האלה במוצרי החברה. העמדנו סט מוצרי גוף וטיפוח למען שוק רחב של לקוחות, על מנת להפחית נזקים סביבתיים לעור והגנה מול רדיקאלים חופשיים. אנו פועלים כדי לשמור על משק הלחות בעור, באמצעות החדרת לחות פעילה. הטכנולוגיה עזרה לנו לייצר קומפלקס פעיל על מנת למקסם את פעולת התכשיר".

בין המוצרים שמפיקות המערכת דגמו: ג'ל אלו-ורה מארבעה סוגים, מוצרי שיער, דיאודורנטים, קרם גוף וידיים, חמאת שיאה ועוד. מפיקות שהתנסו במוצרי השעווה מדווחות על פעילות מהירה ויעילה במיוחד. מוצר השעווה ברולר, סחט קריאות התפעלות.

כל המוצרים מרוכזים ומבוססים על צמחי מרפא. המפגש עם המוצרים יצר ביטחון רב בשימוש בשל איכות גבוהה והיעדר תופעות לוואי כמו גירוי בעור. התנסינו בקרם איכותי וטיפולי, קרם הגנה משובח וגם סדרת השמפו התבררה כמיוחדת מאוד.

בקטגוריית מוצרי הגברים בלטו השמפו, ג'ל הרחצה ודיאודורנטים.

שמחנו לשמוע שקיימת סדרה טיפולית לחלל הפה, הכל על בסיס צמחי: משחת שיניים, ג'ל פה למקרים של בעיות ותופעות של חוסר נוחות בחלל הפה, מי פה ותרסיס למניעת ריח פה. במקום מים יש במוצרים תמציות צמחים ואלו-ורה.

אנחנו התנסינו, ביקרנו וחזרנו מאוהבים. השילוב בין הישראליות, האותנטיות, המקצועיות, הרומנטיקה של הענף - עשה לנו טוב על הלב. ועל העור...

האתר הרשמי של החברה

דף הפייסבוק של המותג: ד"ר מלומד

דף האינסטגרם של המותג: drmelumad_israel

בשיתוף ד"ר מלומד, בשיתוף ד"ר מלומד
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully