וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוז קל לפיצוח: "אגוז הכפר" מביאים את הכפר למרכז העיר

בשיתוף אגוז הכפר, בשיתוף אגוז הכפר

2.7.2020 / 14:23

החנות האקסלוסיבית של ''אגוז הכפר'' מביאה בשורה חדשה לתושבי קריית גת והסביבה. במתחם רחב היקף של 300 מ''ר תוכלו ליהנות מכל מה שטוב, במקום אחד

אגוז הכפר. יח"צ,
אגוז הכפר/יח"צ

מזה 20 שנה שחברת ''אביקם זינגר סחר ושיווק בע"מ" מתמחה בשיווק מוצרי מזון בסיטונאות למעל 600 מרכזים ברחבי הארץ. מרלו"ג החברה נמצא באזור תעשיה קרית גת וכולל חנות בוטיק למוצרי החברה. בשנה האחרונה החליטו בחברה להקים חנות דגל למוצריהם עבור תושבי קריית גת והסביבה, ברחוב דרך הדרום 22.

החנות ''אגוז הכפר'' משתרעת על פני 300 מ''ר של יופי עיצובי מיוחד במינו, בהשראת שדרות רמבלס בברצלונה. מיד כשנכנסים לחנות ניתן להבחין בצבעוניות של המוצרים ובריחות הנהדרים של המאכלים הטריים. בשיחה שערכנו עם עומר, מבעלי החנות, הוא מספר "כסיטונאים של מוצרי מזון ברמה הגבוהה ביותר, החלטנו להעניק לתושבי קריית גת והסביבה אפשרות ליהנות מהמוצרים שלנו ללא פערי תיווך, הישר מהיבואן לצרכן."

אגוז הכפר. יח"צ,
אגוז הכפר/יח"צ

בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרי טבע ובריאות. החל מפירות יבשים השמורים בקנאות, אגוזים בשלל סוגים, פיצוחים קלויים וטבעיים, פירות וירקות ברמת פרימיום, שמנים לבישול, מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן, שוקולדים, חטיפי בריאות ומוצרי שימורים מיוחדים. כמו כן, בחנות משווקים גבינות בוטיק מיוחדות ויוקרתיות.

את הפיצוחים קולים בחנות בתנור מיוחד, לעיני הלקוחות. מדובר בחנות הפיצוחים היחידה באזור שמבצעת קלייה במקום של הפיצוחים, מה שמעיד על טריותם ועל טעמם הייחודי. ב''אגוז הכפר'' מתמחים בקרמול הפיצוחים בטעמי אוריאו, חלבה, שוקולד ופירות יער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אגוז הכפר. יח"צ,
אגוז הכפר/יח"צ

הפנינה האמיתית בחנות מסתתרת בחדר יינות מיוחד, בו תוכלו ליהנות מיינות בוטיק ממיטב היקבים בישראל. לעורך המערכת נודע כי ב''אגוז הכפר'' ישנם יינות מיושנים ברמה הגבוהה ביותר בישראל, למביני עניין ולחובבי יין מושבעים מדובר בגן עדן אמיתי.

בחנות ''אגוז הכפר'' ישנה הקפדה יתרה על טריות ואיכות המוצרים. בשיחה עם לקוחות החנות עולה כי מאפיינים אלו הם שמייחדים את החנות שלו ותורמים לפופולריות שלה. בזכות חנות המפעל של החברה, לקוחות החנות זוכים לסחורה הטובה ביותר וטרייה במיוחד, תודות לתחלופה מהירה של המוצרים בחנות.

אגוז הכפר. יח"צ,
אגוז הכפר/יח"צ

עם זאת, הטריות והאיכות בחנות אינם באים על חשבון השירות. על כך מספר עומר "השירות ללקוחות שלנו היא אבן היסוד ב''אגוז הכפר''. חשוב לנו שהלקוחות שלנו ירגישו בבית, ואנחנו משתדלים להעניק להם חווית קנייה מעולם אחר." בחנות ישנו מועדון לקוחות שווה במיוחד, ללא עלות, המעניק הטבות ומבצעים מיוחדים. בנוסף, חברי המועדון נהנים מצבירת נקודות של 5% מכל רכישה שהם מבצעים בחנות.

ב''אגוז הכפר" מפעילים גם חנות דיגיטלית לרכישת כל המוצרים המשווקים בחנות. ברכישה דרך האתר תוכלו ליהנות ממשלוח מהיר במיוחד על לפתח ביתכם לכל אזורי הארץ, ללא עלות בקנייה מעל 100 ש''ח.

"אגוז הכפר"

כשרות בד''ץ בית יוסף

דרך הדרום 22, קריית גת

08-666-9696

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף אגוז הכפר, בשיתוף אגוז הכפר
  • עוד באותו נושא:
  • אגוזים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully