וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את רמי לוי של עולם הוילונות

בשיתוף פרפקט דיל, בשיתוף פרפקט דיל

2.7.2020 / 13:57

כבר במשך שנה שחברת "פרפקט דיל" מלבישה את הבתים של מאות בתי אב בישראל בהתאמה אישית של וילונות מובחרים. למערכת "המומחים" הגיעו שמועות על שזו כבשה את השוק באופן חסר תקדים

פרפט דיל וילונות. יח"צ,
פרפקט דיל וילונות/יח"צ

מפיקה חברת המערכת שוחחה עם שני בעלי החברת פרפקט דיל, תומר חבורה ועודד כהן, מהם היא למדה על תפיסת עולם כלכלית שמנגישה וילונות יוקרתיים לכולם.

"פרפקט דיל" היא חברה לוילונות בהתאמה אישית אשר פעילה כשנה בישראל וזו מנוהלת על ידי שני שותפים, תומר חבורה ועודד כהן. על הטריגר שגרם להם לפתוח עסק של וילונות סיפר לי תומר: "אני עוסק בעולם הנדל"ן במשך שנים רבות ובזכות הניסיון שצברתי גיליתי כי וילונות הם התוספת הכי גדולה מבחינת עלות יחס ותועלת לדירה או בית.

פרפקט דילו. יח"צ,
פרפקט דיל וילונות/יח"צ

"אם מדובר בבית מעוצב אזי הוילונות משנים ומוסיפים ערך רב לנראות, אם מדובר בבית ריק אותו מנסים למכור או להשכיר, עד כמה שזה אולי נשמע מצחיק, הוילונות עוזרים לסגור עסקאות בזכות העובדה שמוסיפים חמימות, ראיתי את זה קורה עשרות פעמים בעבר".

מבחינת המוצרים וסגנונות מדובר בכל סוגי הוילונות לבתים פרטיים ולעסקים: וילונות הפעלה, הסטה והרמה, וילונות הצללה, גלילה, קרפ שקופים לבית, וילונות חשמליים, וילונות רומאים ועוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פרפט דיל וילונות. יח"צ,
פרפקט דיל וילונות/יח"צ

חוות הדעת של לקוחות באתרי הביקורת השונים ברחבי אינטרנט ובעמוד הפייסבוק של "פרפקט דיל" מחמיאים בצורה שלא משאירה מקום לספק, מדובר במקצוענים ובאיכות גבוהה של מוצרים. נופר אלמוג כתבה: "תודה מעומק הלב ל"פרפקט דיל" על הוילונות היפהפיים שגרמו לבית שלי להיראות כמו תכשיט יוקרתי. תודה רבה לעודד ולתומר על הידע הנרחב, על הסבלנות המדהימה והעמידה בלוח הזמנים והנכונות לעזור בהכל".

גם טופז שאבו החמיאה: "הזמנתי וילונות ליחידת דיור ואלו שדרג לי אותו בכמה רמות, יחס ואנושיות מעל המצופה מתומר ועודד, תודה לכם".

פרפט דיל וילונות. יח"צ,
פרפקט דיל וילונות/יח"צ

אתם לבטח שואלים כמה זה עולה לנו? באופן מדהים חוות הדעת הרבות פרגנו על איכות מאוד גבוהה של וילונות אבל במחירים נוחים וזולים, הפער הזה נובע מתפיסת עולם שונה מהנהוג ועל כך הסביר לי עודד: "עשינו חקר שוק מקדים והגענו למסקנה כי אפשר להיות הוגנים הרבה יותר בכל הנוגע למחיר הסופי לצרכן. אנחנו עובדים עם מספר ספקי בדים ומתפרות כדי שתהיה ביניהם תחרות על מנת שנקבל את המחיר הנוח ביותר ואז מעדיפים להרוויח קצת אבל למכור הרבה".

למדתי כי בקרוב מאוד ב"פרקט דיל" עומדים להתחיל לייבא לארץ דגמים נוספים של וילונות חדשים מכמה מוקדים בעולם וגם חנות אינטרנטית עומדת על הפרק, אולם הקשר האישי בינם לבין הלקוחות ימשיך כרגיל: "אנחנו עדיין נגיע לבית הלקוח באופן אישי, להראות את הדגמים שבהם הם מעוניינים, כי כדי לקנות וילונות חייבים לראות מקרוב ולהרגיש", סיפר לי תומר.

פרפט דיל וילונות. יח"צ,
פרפקט דיל וילונות/יח"צ

"פרפקט דיל", משדרגים לכם את הבית ואת העסק בזכות איכות גבוהה של כל סוגי הוילונות במחירים מפתיעים ושירות אישי, אדיב ומקצועי.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפון: 055-550-3535

עמוד הפייסבוק

בשיתוף פרפקט דיל, בשיתוף פרפקט דיל
  • עוד באותו נושא:
  • וילונות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully