וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירקנייה - דברים טובים: חנות הפירות והירקות בגני תקווה שיוצרת אווירה קסומה במיוחד

בשיתוף הירקניה - דברים טובים, בשיתוף הירקניה - דברים טובים

2.7.2020 / 9:15

בירקניה - דברים טובים הלקוחות לא מקבלים רק את הפירות והירקות המובחרים ביותר אלא גם אווירה קהילתית והזדמנות לטעום מטעמים מעשה ידו של הבעלים

הירקניה - דברים טובים. יח"צ,
הירקניה - דברים טובים/יח"צ

עבור רובנו הרכישה בחנות הפירות והירקות הקבועה שלנו מסתכמת בבחירת המוצרים הטובים ביותר, שיח קצר עם הירקן ואיחולים לשלום. הסיפור של ''הירקנייה- דברים טובים", חנות הפירות והירקות בגני תקווה, שונה בתכלית. מדובר במקום שיצר סביבו קהילה של מאות לקוחות, שפוקדים את החנות באופן קבוע ולעיתים מבלים שם את זמנם בטעימות ממנות מעשה ידיו של גדי, בעל המקום והפנינג מיוחד המתרחש במקום בימי שישי.

אל אוזניהם של חברי מערכם המומחים הגיעו שמועות רבות אודות האווירה הקסומה במקום, ולכן יצאנו לבדוק האם יש דברים בגו. חזרנו מלאי התפעלות מטיב הפירות והירקות בחנות ומהאווירה המיוחדת שמעניקה חווית קנייה נהדרת.

הירקניה - דברים טובים פירות העילית של החנות. יח"צ,
הירקניה - דברים טובים/יח"צ

הפירות והירקות בחנות הם העילית של הסחורה החקלאית הטרייה ברחבי הארץ. החנות עובדת עם החקלאים המובילים בישראל ומספקת ללקוחותיה פירות וירקות מובחרים. בחנות שמים דגש מיוחד על עניין הטריות, כך שכל הפירות והירקות מגיעים לחנות על בסיס יום יומי.

בנוסף לפירות והירקות המובחרים, בחנות תוכלו למצוא מוצרים רבים נוספים: החל מפיצוחים ופירות יבשים, לחמים ומוצרי מאפה, מוצרי חלב, ביצים ודברי מכולת. בנוסף, ב''הירקנייה-דברים טובים'' מפעילים מעדניית בוטיק המציעה דגים מלוחים, גבינות ממשקי בוטיק יוקרתיים שבאזור, חמוצי הבית ועלי גפן ממולאים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הירקניה - דברים טובים. יח"צ,
הירקניה - דברים טובים/יח"צ

סל המוצרים הרחב שהחנות מציעה ללקוחותיה, מהווה תחליף ראוי עבור תושבי האזור שאינם מעוניינים לבצע רכישה ברשתות השיווק הגדולות.

הייחודיות של ''הירקנייה-דברים טובים'' טמונה באווירה המיוחדת שמאפיינת את המקום. גדי, בעל החנות, נכנס באופן ספונטני למטבח המאובזר בכל טוב שממוקם בירקנייה, ומכין עבור לקוחותיו מטעמי בוטיק מיוחדים במינם. כך שחווית הרכישה בחנות משלבת טעימות ממנות ביתיות אותנטיות מעשי ידיו של גדי.

הירקניה - דברים טובים. יח"צ,
הירקניה - דברים טובים/יח"צ

בנוסף, בימי שישי החנות לובשת חג, ומתקיים הפנינג מטורף עם שף אורח, מוזיקה טובה ואווירה מחשמלת שגורמת לכל לקוחות האזור לפקוד את המקום באופן קבוע בימי שישי.

טריות המוצרים, השירות במקום והאווירה המיוחדת אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החנות, שמרעיפים שבחים רבים אודות חווית הקנייה שלהם, על כך מספר אורן ורד: "מקום מדהים חוויית קניה מטורפת אהבתי מאוד ברור שאחזור לקנות שם. גדי וטובי מדהימים והכול טעים שם שבא לי לאכול הכול." לקוח נוסף, בן, מספר " כל הירקות והפירות יפים, מובחרים בקפידה, והטעם משובח. גדי וטובי מבאים תמיד את הכי טוב שיש ולא מתפשרים על האיכות. ישר כוח."

בירקנייה מפעילים מערך משלוחים יעיל ומהיר עם שליחים עד פתח הבית.

הירקניה - דברים טובים. יח"צ,
הירקניה - דברים טובים/יח"צ

הירקנייה-דברים טובים

טלפון להזמנות בוואטצאפ 0525555646 \ טלפון בחנות 035036555

רחוב הנגב 13, גני תקווה

בשיתוף הירקניה - דברים טובים, בשיתוף הירקניה - דברים טובים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully