וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופסים ראש שירותי בר, המומחים לאלכוהול

בשיתוף תופסים ראש שירותי בר, בשיתוף תופסים ראש שירותי בר

1.7.2020 / 16:06

האירועים חוזרים לאיטם לסדרם והדרישה לשירותי בר לאירועים עולה. תופסים ראש שירותי בר מספקים חוויית אלכוהול שלא תישכח

תופסים ראש שירותי בר. יח"צ,
תופסים ראש שירותי בר/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על עולם החתונות והאירועים בישראל לאחר שהממשלה אישרה כי ניתן לערוך חתונות באולמות עם 250 איש, בדקנו מספר גדול של נותני שירות שונים בתחום ומי שצדו לנו את העין במיוחד היו "תופסים ראש שירותי בר" בניהולו של סטס סמנצ'וק.

מפיק חבר המערכת קפץ לפגוש את סטס לשמוע ממנו כיצד נערכים מחדש בתעשייה לעונת החתונות, הוא חזר מוקסם מחברה שמשדרגת כל חגיגה בזכות שירותי בר מקצועיים במיוחד.

תופסים ראש שירותי בר. יח"צ,
תופסים ראש שירותי בר/יח"צ

כבר במשך 6 שנים חברת "תופסים ראש שירותי בר" מעניקה שירותי בר אקטיבי לכל אירועי השטח השונים ובמקביל היא מרושתת בכמה אולמות נבחרים באזור צפון הארץ.

מי שעומד בראש החברה הוא סטס סמנצ'וק, בן 30 ואת החיים מאחורי דלפק הבר הוא חי ונושם מאז גיל 18. בתחילת דרכו עבד כברמן באולם חתונות, לאחר מכן ניהל מספר פאבים ומועדונים עד שהחליט לצאת לדרך עצמאית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תופסים ראש שירותי בר. יח"צ,
תופסים ראש שירותי בר/יח"צ

"בזכות הניסיון שצברתי במשך השנים גיבשתי לעצמי תוכנית עבודה מסודרת כיצד להעניק שירותי בר שיהפכו כל אירוע למוצלח. בגלל זה בין היתר אני מעסיק רק אנשים מנוסים, חבר'ה בגילאים מבוגרים שיודעים את החשיבות של הענקת שירות אדיב, שיש להם את היכולת לתת מענה מקצועי לכל בקשה, אם זה לקוקטייל מורכב או להסביר באופן ענייני על משקאות כאלה ואחרים".

שוחחנו עם כמה לקוחות שנעזרו בשירותי הבר של החברה. בני הזוג דנה ואיתן פרץ מחיפה סיפרו לנו: "התחתנו לפני חצי שנה, מספר חודשים לפני הקורונה ועד היום כל זוגות החברים שלנו מהללים את הבר המושקע שהיה לנו באירוע. בזכותם הם הקפיצו "ותדלקו" לנו את כל האורחים עד 3 לפנות בוקר, השירות היה מקצועי החל מהשיחה הראשונה שלנו עם סטס וגם המחיר היה הוגן".

גם רונן דרעי מקריית חיים פרגן בענק: "ארגנתי לחבר שלי מסיבת רווקים עם 30 חבר'ה בים. הברמנים של "תופסים ראש שירותי בר" הגיעו מסודרים כמו שכתוב בסרטים, בר אקטיבי לפנים, אלכוהול משובח ביופי של מחירים, הכל היה נקי ומזמין, אחלה שירות מהרגע הראשון שבעולם".

למדתי כי בכל פגישת ייעוץ ראשונה סטס מעניק הסבר מפורט על עולם האלכוהול כולו וישנו בר בסיסי שמורכב מכמות מכובדת של משקאות ועליו ניתן להרכיב תוספות לפי דרישות הלקוח.

תופסים ראש שירותי בר. יח"צ,
תופסים ראש שירותי בר/יח"צ

על תפיסת עולמו המקצועית סטס סיפר: "אני אוהב לכוון ולעזור לאחר שלומד כמו שצריך על מהות המסיבה ומי יהיו האורחים, אבל לעולם אני לא דוחף משקאות בכוח, הרי אין טעם רק כדי לעלות במחיר, בגלל זה בסוף אירוע כל בקבוק שנשאר סגור ניתן לקבל עליו זיכוי ואני יכול להעיד כי מדובר במקרים בודדים ממש שלקוחות החזירו לי אלכוהול שלא היה בו שימוש".

"תופסים ראש שירותי בר" עובדים רק עם אלכוהול כשר שמגיע מיבואנים מורשים בלבד, מעבר לבקבוקים וחביות מאחורי הבר הם מעניקים שירות של עמדות שמפניה יוקרתית ופרישייקים מרעננים לאורחים.

דבר נוסף שמייחד את שירותי "תופסים ראש שירותי בר" זו העובדה כי בכל אירוע סטס דואג כי יהיה מנהל עבודה שמולו הלקוחות יכולים לבוא במגע לגבי כל בקשה תוך כדי האירוע עצמו. "ככה אני יכול להיות בראש שקט כאשר בערב אחד אנחנו עובדים בכמה מוקדים, אז אני יודע כי הברמנים עסוקים רק בלתת שירות לאורחים ואם יש צורך של בעלי האירוע הם יודעים למי לפנות באופן ישיר", הסביר סטס.

"תופסים ראש שירותי בר", היתה לי פגישה מעניינת עם מומחה לאלכוהול ומי שיודע להניע כל מסיבה ואירוע בזכות שירות איכותי ומקצועי.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 0523351853

עמוד הפייסבוק

בשיתוף תופסים ראש שירותי בר, בשיתוף תופסים ראש שירותי בר
  • עוד באותו נושא:
  • בר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully