וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ibed, לישון בלילה כמו תינוקות

בשיתוף ibed, בשיתוף ibed

1.7.2020 / 15:18

לא חייבים להיות עשירים כדי לישון טוב בלילה. חנות ibed בכפר סבא מציעה שלל סוגי מזרונים ברמות קושי שונות ובעיצובים ייחודיים

אייבד. יח"צ,
ibed/יח"צ

בחודשים האחרונים הגיעו אל שולחן עורך מערכת "המומחים" עשרות בקשות מצד קוראים בדבר המלצה על חנות למיטות ומזרנים איכותיים במחירים נוחים. סקירה מקיפה של עשרות חנויות הובילה אותנו אל "Ibed", חנות מזרנים בכפר סבא בה מצאנו גם מיטות זוגיות, מיטות נוער, מזרני ילדים, ספות אירוח, ספות נפתחות ועוד.

"Ibed" היא חנות יבואן של מזרני אייבד ומשווק בלעדי של מזרני גומאויר וקינג רויאל, הפועלת ברחוב תע"ש 10 בכפר סבא כבר כשנתיים וזו מנוהלת על ידי שני שותפים, סער בראון ואבי אסולין.

אייבד. יח"צ,
ibed/יח"צ

חוות הדעת על חנות המזרנים בכפר סבא שנמצאות באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט מעידות על שירות אישי, איכות מוצרים ומחירים אטרקטיביים. אחת הלקוחות בשם אתי כהן כתבה: "בדרך כלל אני לא מרבה להגיב בשום ערוץ תקשורת אך הפעם אני מרגישה שזה יהיה פשוט עוול אם לא אשתף את חוויית הקנייה שהייתה לי ב Ibed.

"הגענו לחנות ממש במקרה. קידמו את פנינו שני בחורים צעירים, מלח הארץ, מלאי אנרגיה, תודעת שירות שכמעט ולא רואים היום. הם ניתבו אותנו במקצועיות על פי דרישותינו לקנייה נכונה, הדהימו אותנו כשעמדו בהבטחתם וסיפקו את המוצר על אף שהיינו סקפטים בגין משבר הקורונה. בשורה התחתונה הרגשנו שהמחירים הוגנים וללא ספק קיבלנו מוצר מנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אייבד. יח"צ,
ibed/יח"צ

גם מעיין שטבי לא חסכה במחמאות: "אני ואמא שלי נכנסנו ל"אייבד" חנות מזרנים בכפר סבא אחרי שהסתובבנו בלא מעט חנויות קודם לכן. החיוך שקיבלנו כשנכנסנו לחנות היה מלהיב והעניק הרגשה טובה, אנשי החנות ענו לנו על כל שאלה בסבלנות, בנוסף פירגנו לנו במחיר מדהים, רכשנו שני מזרונים אורטופדיים איכותיים מהם אנחנו מאוד נהנים".

שוחחנו עם אחד מבעלי החנות, סער בראון. את עולם המזרנים הוא חי ונושם כבר תקופה ארוכה והכל התחיל די במקרה, על כך הוא סיפר: "למעשה הכל החל כאשר אני בעצמי סבלתי מכאבי גב לפני 19 שנה וחיפשתי מזרן טוב שיעזור לי לישון טוב יותר בלילה, תוך כדי התחלתי לעבוד בכמה חברות ידועות בארץ שם צברתי ניסיון, לפני כשנתיים החלטתי להביא את כל הידע שצברתי לחנות המזרנים בכפר סבא".

אייבד. יח"צ,
ibed/יח"צ

סיבוב בחנות המרשימה גילה לנו מגוון מוצרים שונים, מיטות נוער בדגמים מרהיבים, מזרני ילדים מכמה סוגים כמו מזרן לטקס ומזרן ויסקו, ספות אירוח, ספות נפתחות, מזרני גומאויר, מזרנים אורטופדיים ועוד.

סדרת מזרני אייבד משכה את תשומת ליבנו בתחילה בזכות המראה והעיצוב הייחודיים ולאחר ההתנסות גילנו מוצר נוח, מפנק ואיכותי ברמות הגבוהות ביותר. הסדרה כוללת 3 מזרנים בדרגות קושי שונות המתאימים לכל אדם ואדם (ויש אפילו מזרן לילדים, שהופתענו מכמה שהוא נוח).

אייבד. יח"צ,
ibed/יח"צ

מזרני אייבד מגיעים עם אחריות ל-15 שנה ועל המחיר האטרקטיבי הסביר סער: "חלק מתפיסת העולם של אבי ושלי היא כי צריך להנגיש את המזרנים לצרכן, אין סיבה כי שינה נוחה בלילה תעלה למישהו הרבה כסף".

מעבר למגוון המיטות ומזרנים בחנות בכפר סבא, הלקוחות יכולים לקבל ייעוץ מקצועי מסער שבמקצועו הוא גם יועץ שינה ואף הדריך והכשיר אחרים בתחום.

"Ibed", מצאנו חנות מרשימה למזרנים בכפר סבא, מגוון גדול של מוצרים, מחירים נוחים, שירות אישי, אדיב ומאוד מקצועי.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר טלפון: 073-7327170.

אתר הבית

פייסבוק

בשיתוף ibed, בשיתוף ibed
  • עוד באותו נושא:
  • מזרנים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully