וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר אחד שירותי רכב מציג: מעטפת שלמה לרכב שלכם

בשיתוף מספר אחד שירותי רכב, בשיתוף מספר אחד שירותי רכב

1.7.2020 / 14:38

שירות אדיב, ניסיון וידע בכל תחומי הטיפול ברכב ובעיקר פדנטיות ומחוייבות ללקוח הם אלה שמייחדים את מוסך מספר אחד שירותי רכב שבאשדוד

מספר אחד שירותי רכב. יח"צ,
מספר אחד שירותי רכב/יח"צ

כמה פעמים יצא לכם להכניס את הרכב למוסך ומהרגע הראשון קיבלתם את ההרגשה שמנצלים את חוסר הידע שלכם? אז לא עוד. צוות המומחים שלנו יצא לשטח על מנת לבדוק מקרוב תחום שמרתיע רבים מאיתנו: המוסכים. ביצענו מעקב אחרי "מספר אחד שרותי רכב בע"מ", מוסך הממוקם ברחוב היוצר 3 באשדוד, והופתענו לגלות מוסך מקצועי ואמין. החל מהטכנולוגיה המתקדמת, המקצועיות, האמינות והשירות שהוענקו ללקוחות אשר היו יוצאים מן הכלל. שוחחנו גם עם מספר לקוחות ביציאתם מהמוסך אחרי תיקון תקלה או לאחר ביצוע טיפול תקופתי - כולם הסירו את הכובע בפני הצוות וציינו כי הפעם ההרגשה היא שהם מצאו בית לרכב שלהם.

מספר אחד שירותי רכב. יח"צ,
רכב לפני טיפול/יח"צ
מספר אחד שירותי רכב. יח"צ,
רכב אחרי טיפול/יח"צ

המוסך, בניהולו של סרגיי אוז'וג, מטפל במקביל ברכבי הונדה, סקודה ומאזדה הסטנדרטיים, לצד רכבי יוקרה. תפיסת העולם של אוז'וג ואנשי הצוות שלו היא שהכל נמצא במקום אחד ולא צריך להגיע מהמכונאי לחשמלאי, לאיש המזגנים או הפחח. במוסך "מספר אחד שירותי רכב" יש מחלקה המטפלת במכונאות, בחשמל, בפחחות רכב, בצביעה, במיזוג אוויר, ואפילו שירות אישי לטסט. בזכות הניסיון והוותק של המוסך, הייחודיות שלו גדולה פי כמה משאר המוסכים מסביב. במקום תזכו לקבל מגוון רחב של טיפולים: דיאגנוסטיקה, צמיגים, מיזוג אוויר, חשמל, מצברים, מדחסים, שפוץ אלטרנטורים, סטרטרים, פחחות צבע, הרמות, הגבהות ועוד. "מספר אחד שירותי רכב" מבצע את כל העבודות המורכבות.

בנוסף, במוסך עובדים עם כל חברות הביטוח בארץ ולא פחות חשוב, במידה ונתקעתם עם הרכב ואתה תוהים מה לעשות, תזכו לקבל גם ייעוץ כיצד לפעול על מנת שתקבלו את כל המגיע לכם לאחר התאונה. "לפני שאתם פונים לסוכן, כדאי מאוד להכניס לזיכרון בנייד שלכם את הנייד של "מספר אחד שירותי רכב", לכל מקרה שלא יגיע בהפתעה" אמר לנו שי, אחד הלקוחות, והוסיף: "במקצועיות הם ברמה מעל כולם, פדנטיות ללא פשרות, יחס כמו בן בית. שרות מהלב עם חיוך, הם היו מקצועיים מאוד ועשו עבודה יוצאת מהכלל".

מספר אחד שירותי רכב. יח"צ,
מספר אחד שירותי רכב/יח"צ

בזמן השהות שלנו במוסך, בכל כמה דקות הגיעו לקוחות עם פגיעות פחחות, אחד מהם, דניאל תושב אשדוד, אמר: "מה שמיוחד במקום הזה זו האחריות והשירות והמהירות והאיכות של העבודה, תיקונים תוך כמה שעות עבודה והאוטו יוצא כמו חדש. הגעתי לכאן עם פגיעות לא פשוטות והם סידרו את זה במהירות ומקצועיות''.


הבעלים סרגי אוז'וג, סיכם: "אני אוהב את התחום, אני אוהב לשרת אנשים ומקבל סיפוק רב כאשר רואה איך לאורך השנים אספתי מאות לקוחות חוזרים, מבחינתי זה מאשר כי הדרך שבה אנחנו פועלים היא הנכונה וזה מה שמעניק לי את המוטיבציה להמשיך לעמוד ברף שהצבנו מבחינת שירות, מקצועיות, אמינות ומחירים". עבור הצוות שלנו, אי אפשר היה שלא להתרשם מהסדר והניקיון במוסך, בשונה ממקומות אחרים לא ראינו כלים מפוזרים וגם לא שלוליות של שמנים. כמו השטח, גם העובדים עצמם היו לבושים בצורה נאה.

טלפונים: 053-8883074, 054-6883075, 08-6370444

כתובת: רחוב היוצר 3, אזור תעשייה אשדוד.

פייסבוק

בשיתוף מספר אחד שירותי רכב, בשיתוף מספר אחד שירותי רכב
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully