וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בישול זה החיים שלי" - הכירו את השף מושיקו לוי

בשיתוף מושיקו לוי

1.7.2020 / 13:42

כבר לא חייבים להתאמץ כדי להנות מערב קולינרי מהנה. השף מושיקו לוי יכין לכם ערב טעים בסגנונות רבים ויהפוך אירוע של עד 50 איש לחווייה בלתי נשכחת

מושיקו לוי. יח"צ,
מושיקו לוי/יח"צ

חולמים להפוך אירוע ביתי לערב בלתי נשכח? אתם כבר לא צריכים לעבוד קשה. תמו הימים בהם תבזבזו שעות מול הכיריים כי מה שאתם צריכים בשביל ערב כזה הוא להזמין את השף מושיקו לוי, אשר יוכל לדאוג לכם לערב שכזה, בין אם מדובר באירוע אצלכם בבית, ערב זוגי עם האשה או ערב לחברה בה אתם עובדים. עם השף הפרטי, מושיקו לוי, תזכו להיות חלק מטעמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם.

אחרי בדיקה מעמיקה, צוות המומחים שלנו מצא כי מושיקו לוי יעניק לכם ולקרובים שלכם את הפתרון לכל אירוע. החל מחוויה קולינרית בלתי נשכחת, ערבי בשרים, מסיבות רווקים, ימי הולדת, קייטרינג חלבי ועוד. אז תרשו לעצמכם להתכונן לאירוע שכולו ריחות וטעמים במחירים סבירים ונוחים לכל כיס אפשרי. גולת הכותרת של אירועי שף בבית לוקחים אתכם לאירועים באווירה שנוחה לכם, עם הרבה יותר מאשר שניים, שלושה, ארבעה או שישה מוזמנים.

מושיקו לוי. יח"צ,
מושיקו לוי/יח"צ

ההתמחות שלו היא כאמור בהפקת אירועי ערב ברוח הבישול הפרטי. את אירועי הערב הפרטיים מושיקו לוי מוביל באופן אישי וייחודי בבית הלקוח או בכל מקום אחר שתבחרו, בין אם בטבע ובין אם במקום בעל מאפייני סביבה אחרים מהרגיל. ביקשנו לדעת יותר ולמדנו כי מדובר בשף אשר מתמחה בהכנה של מגוון מנות ייחודיות שמשלבות את חומרי הגלם הכי איכותיים שיש..

מושיקו לוי בונה תפריטים עם מחשבה רבה, כך שכל אירוע נראה שונה. כל לקוח מקבל תפריט שונה לגמרי, אין תפריטים מיוחדים מראש. בין היתר הוא מבשל ארוחות שף בוטיק, מנות טעימות, קלאסיות ועושה שימוש בחומרי גלם מקומיים ועונתיים. ישנם תפריטי ''אמריקן סרוויס'' עם מספר מנות: ראשונות, מגוון סוגי סלטים ומנה עיקרית אישית או ארוחת "שרינג" שבה העיקרית הינה מנה שיתופית (מספר סוגי מנות במרכז השולחן). חלק מהמנות הראשונות כוללות קרפצ'יו פילה בקר, עראיס מנצח, סיגר טלה וסשימי מוסר ים.בנוסף אפשר להזמין ארוחת גריל בשרים, הכוללת מספר מנות ראשונות ומבחר ענק של נתחים פרימיום אשר נפרסים מול האורחים, דבר אשר מעניק חוויה בלתי רגילה שמשלבת אוכל טוב ומופע ראווה לעיניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מושיקו לוי. יח"צ,
מושיקו לוי/יח"צ

אחת המנות המוצלחות היא ''פילה רוסיני'': פילה בקר ומעליו כבד אווז לצד קנל קרם שורשים, פטריית מלך היער ורוטב יין מצומצם. מנות נוספות שתוכלו לקבל בניצוחו של מושיקו לוי הם דגים נאים: סשימי, סביצ'ה, טרטר. מנות חלביות כמו ארנצ'יני, חציל בלאדי על מצע לבנה גלילי וארטישוק אל ארומנה אשר כולל קונפי ארטישוק צלוי על קרם זיתי קלמטה, סלסת פלפלים, שלג של גבינת המאירי ושקדים קלויים. לסיום תיהנו משולחנות קינוחים מפנקים לכל החוגגים.

מושיקו לוי בן ה-26 החל את דרכו בגיל 13 בתחום המסעדנות. לאחר הצבא עבד במסעדות מקצועיות, התקדם מפה לאוזן ובארבע השנים האחרונות הוא עורך אירועים פרטיים ומאד מרוצה מההליך. שני דברים גדולים מושיקו לוי מביא עימו, טעמים יוצאי דופן וחוויה בלתי נשכחת. לקוחות סיפרו לנו על איש נחמד שהם פגשו. בזכות הנעימות הזו שלו, גם בארוחה אינטימית בין בני זוג, הנוכחות שלו בסביבה לא רק שלא מפריעה, אלא תורמת לאווירה, כאשר הוא מכין ארוחות גורמה שעונה על הצרכים ולפי הטעמים של הלקוחות עצמם.

מושיקו לוי. יח"צ,
מושיקו לוי/יח"צ

אחד הלקוחות שלו סיפר: "השף מושיקו לוי ערך עבורנו אירוע מוצלח, מושקע ,מקצועי טעים ועם שירות אדיב. מושיקו לוי ארגן לנו אירוע לתפארת, המנות הוגשו בנדיבות רבה האוכל היה טעים ומגוון ביותר. האוכל והשירות זכו למחמאות רבות, אין ספק אירוע מוצלח מאוד הודות לשף מושיקו לוי. הוא הקפיד על קלה כחמורה, בעל אופי מיוחד. הארגון היה למופת, מוקפד ומקצועי, נהנו מאוד והיה נפלא. ויותר מכל רוצה לציין את היחס האישי והנדיב שלו - מומלץ בחום. אין ספק שהוא אחד המעולים בתחום. אני מאחל לו הצלחה רבה ושתמיד יעשה את מה שהוא אוהב''.

לוי עצמו אמר: ''יש לי המון אהבה לאוכל, הבישול זה החיים שלי. ויתרתי על הרבה דברים בחיים. אני עושה את האוכל באהבה. זה התחביב שלי וגם המקצוע שלי. אין יותר טוב מזה". לסיכום, לוי גילה לנו עולם קולינרי מיוחד, תוך כדי יצירת חוויה בלתי נשכחת, בפעם הבאה כשתרצו להפתיע את בן או בת הזוג, אתם תדעו באיזה שף לבחור.

טלפון: 050-2550755

שעות פעילות: א-ה
שישי צהריים או מוצ''ש.

פייסבוק

אינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully