וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאטת FEEL: ירידה של 22 ק''ג בארבעה חודשים

בשיתוף FEEL, בשיתוף FEEL

1.7.2020 / 9:02

מזה זמן רב שאנו במערכת המומחים מסקרים מקרוב את הדיאטה המהפכנית FEEL, המבטיחה ירידה במשקל בזמן קצר במיוחד. התלוונו לאלחנן לוי, שהשתמש בכדורים הטבעיים של FEEL במהלך ארבעת החודשים האחרונים. התוצאות לפניכם

FEEL אלחנן לוי. יח"צ,
אלחנן לוי/יח"צ

הדיאטה בעלת הנוסחה המהפכנית

דיאטת FEEL שינתה את כללי המשחק בשוק הדיאטות בשנה האחרונה, בזכות פורמולה מהפכנית שפיתחו בחברה, המבוססת על שני צמחים שונים, ג'ימנמה וגוארנה. ג'ימנמה הוא צמח מטפס ממשפחת האסקלפיים ובמקור הוא מגיע מהודו, שם הוא משמש כתרופה טבעית לסוכרת מזה מאות שנים. גוארנה הוא שיח טרופי בעל פירות אכילים הגדל ביער האמאזונאס.

צמחי המרפא הייחודיים, מהם עשויה הפורמולה, מעניקים לגוף תחושת שובע במשך מרבית שעות היום, מסייעים בביטול הדחף למתוק ובהאצת תהליך שריפת השומנים הטבעי. הפורמולה מאושרת לשימוש ע"י משרד הבריאות של מדינת ישראל, בעלת תו תקן GMP ובעלת רישום במנהל התרופות האמריקאי.

FEEL. יח"צ,
FEEL/יח"צ

סיפורו של אלחנן לוי - ירידה של 22 ק''ג בארבעה חודשים

אלחנן לוי סבל כל חייו ממשקל עודף, ונאבק במשך שנים בחשק עז למתוקים ולמזון עתיר שומנים. לאורך השנים אלחנן התנסה בעשרות דיאטות שונות, חלקן כוללות פעילות גופנית מאומצת וחלקן כללו תפריטים דלים במיוחד. על אף הקושי הרב, במרבית המקרים אלחנן עמד באתגר בהצלחה, אך התוצאות איחרו להגיע.

התוצאה המסתכלת כמעט גרמה לאלחנן לוותר, עד שהוא נחשף לדיאטת FEEL.

כמפלט אחרון, אלחנן התנסה בדיאטה של FEEL, הקפיד להתמיד בנטילת הכדורים הטבעיים בשילוב של פעילות גופנית מתונה. כבר לאחר מספר ימים אלחנן הבחין בשינוי "הרגשתי שהחשק למתוקים ולנשנושים ירד באופן משמעותי, זה סייע לי מאוד להקפיד לאכול רק בארוחות מסודרות ובצורה מתונה."

אלחנן מספר על התוצאות הנפלאות "בחודשיים הראשונים חוויתי ירידה של 10 ק''ג. הייתי נורא מופתע וזה חיזק בי את הרצון להמשיך והכניס בי מוטיבציה אדירה. התמדתי בדיאטה במשך שלושה חודשים נוספים וירדתי עוד 12 ק''ג. כיום אני שוקל 90 ק''ג, כשהמשקל ההתחלתי שלי, בטרם התחלתי עם נטילת הכדורים של FEEL, היה 112 ק''ג." כאמור, מדובר על ירידה של 22 ק''ג במהלך ארבעה חודשים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
FEEL אלחנן לוי. יח"צ,
אלחנן לוי/יח"צ

אלחנן מתאר כי לאורך תקופת השימוש בכדורים לא היו לו תופעות לוואי כלל, וכי התרגל לדיאטה בקלות ובמהירות.

היעד הסופי של אלחנן הוא להגיע למשקל של 77 ק''ג, כלומר עליו להשיל עוד כ13 ק''ג, אותם הוא מתכנן להוריד בחודשים הקרובים באמצעות הכדורים המהפכנים של דיאטת FEEL.

FEEL אלחנן לוי. יח"צ,
אלחנן לוי/יח"צ

אנו במערכת המומחים נמשיך לעקוב אחר הסיפור של אלחנן ואחר הוכחות נוספות ליעילות של דיאטת FEEL.

עם למעלה מ95% הצלחה, הפורמולה הטבעית של FEEL תסייע לכם להוריד במשקל בצורה בטוחה ולהימנע מאכילה לא מבוקרת.

להזמנת הפורמולה התקשרו עכשיו 03-5559333 או בקרו באתר

לרכישה

היכנסו לפייסבוק

בשיתוף FEEL, בשיתוף FEEL
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully