וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת הפרה משגעת את החך של תושבי בירת הנגב והסביבה

בשיתוף מסעדת הפרה, בשיתוף מסעדת הפרה

30.6.2020 / 16:30

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על המסעדות הנחשבות ברחבי ישראל לאחר חזרת המשק המקומי לפעילות בעידן הקורונה, הגענו גם למי שמסעירים את העיר באר שבע כבר כ- 7 שנים בזכות קונספט ייחודי, "מסעדת הפרה"

מסעדת הפרה. יח"צ,
מסעדת הפרה/יח"צ

מפיק חבר המערכת קפץ לאכול מתפריט הבשרים המגוון שמציעה מסעדת הפרה. על הדרך הוא שמע על התוכניות העתידיות המבטיחות של המסעדה.

"מסעדת הפרה" הממוקמת ברחוב מבצע נחשון 60 בעיר באר שבע היא מושא להערצה עבור רבים מבני הדור החדש העוסקים בעולם הקולינריה בישראל והכל בזכות רעיון חכם ויצירתי שאותו מיישם בשטח בעלי המסעדה נוי גובר. את השנים הראשונות שלו בתחום עשה נוי ברשת מסעדות ידועה ותוך כדי תנועה החל לחדד לעצמו שינויים רבים שביקש להוציא לפועל, על כך הוא סיפר לי: " עבדתי ברשת בשרים שקונספט ההגשה שלה היה מוגבל לסגנון אחד בלבד, בגלל שאני תמיד מנסה להסתכל על התמונה הרחבה זיהיתי בעיה וצורך שלא היה קיים והחלטתי לשנות זאת כאשר יצאתי לדרך עצמאית משלי".

הקונספט עליו מדבר נוי הוא תפריט שמכיל בתוכו את כל סוגי המזון הבשרי המהיר בארץ כאשר קיבץ אותם תחת קורת גג אחת. "ראיתי כיצד חבר'ה צעירים ומשפחות מגיעים למסעדות ונאלצים להתפזר כי כל אחד רצה לאכול דבר אחר, שם הבנתי כי יש צורך להביא אליהם את כל "המסעדות" ביחד" הוסיף נוי.

מסעדת הפרה. יח"צ,
מסעדת הפרה/יח"צ

"מסעדת הפרה" מכילה כ 30 מקומות ישיבה והתפריט עצמו כולל מגוון של בשרים, אנטריקוט, פרגיות, בשר טחון, המבורגרים, חזה עוף, קבבים ועוד כשאלו מוגשים בתוך ג'בטות, רול טורטיות, כריכים שונים ויש גם מנות לצמחונים והכל תחת השגחת כשרות.

הגיע זמן הטעימה שלי וקודם בחרתי ללכת על מנה "קלאסית" כדי שאוכל להשוות מול מקומות אחרים, המבורגר כבש 200 גרם בלחמניה עם עגבניה, חסה, מלפפון חמוץ ובצל כשבצד חיכו לי סלטים ומספר מרשים של ממרחים טעימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מסעדת הפרה. יח"צ,
מסעדת הפרה/יח"צ

קשה מאוד להפתיע בהמבורגר אבל פה היה טעם אחר, משהו ששיגע את החך שלי, שאלתי את נוי על פשר העניין, הוא חייך ואמר: "הייתי חייב שההמבורגר שלי יהיה שונה משל אחרים, לכן עבדתי ימים ולילות על נוסחה שונה לגמרי בכל הנוגע לתבלון, זה נכון גם לקבבים שלנו".

המנה השנייה היתה ארוחת אנטריקוט בטורטיה בתוספת של טבעות בצל, סלט אישי ושתייה, כבר בביס הראשון הרגשתי "בום", הרכות המטורפת של הטורטיה ביחד עם הדיוק בצליית האנטריקוט הטריפו לי את הפה בצורה ממכרת, אי אפשר היה לעצור לרגע אלא לנגוס שוב ושוב בפלא הזה, לא יכולתי להתאפק והזמנתי טורטייה נוספת, עד כדי כך היא היתה מצויינת.

לצידי במסעדה היו לקוחות נוספים וניצלתי את ההזדמנות הזו כדי לשוחח עם חלק מהם ולקבל מספר חוות דעת בזמן אמת, דקלה וקנין תושבת העיר סיפרה לי: "אני ובעלי מתים על המסעדה הזו, מקום שתמיד שומר על ניקיון ברמה גבוהה, שירות אדיב, מחירים נוחים וכמובן טעמים משגעים. בזכות שירות המשלוחים שלהם שרדנו את הבידוד בימי הקורונה מבלי להשתגע".

גם דודו אלקיים פרגן: " מרגישים פה את הטריות ועסיסיות של הבשרים ולא משנה באיזו מנה מדובר, זו הסיבה שאני לקוח קבוע מהיום הראשון שהמסעדה נפתחה ועד היום".

מסעדת הפרה. יח"צ,
מסעדת הפרה/יח"צ

רגע לפני שנפרדתי לשלום שאלתי את נוי האם יש לו תוכניות עתידיות בנוגע למסעדה, הוא סיפר: "למען האמת כן, אני עובד עכשיו עם יועצים על בנייה של תוכנית עסקית שבה נהפוך את "מסעדת הפרה" לרשת של זכיינים, כך שזו תגיע למקומות נוספים בארץ".

מדובר בבשורה משמחת במיוחד עבור תושבי המרכז והצפון ואני מתכוון לעקוב אחר ההתפתחויות מקרוב.

"מסעדת הפרה", מקום מזמין, נקי, אוכל מדליק ובימים אלו עובדים עם התו הסגול לפי חוקי הקורונה החדשים.

לקוראי הכתבה - קבלו הטבה ייחודית בהזמנה און ליין באתר
קוד הטבה 5% הנחה - 102020


לאתר - https://hapara-rest.co.il

הצטרפו לאינסטגרם של הפרה

הצטרפו לפייסבוק של הפרה

בשיתוף מסעדת הפרה, בשיתוף מסעדת הפרה
  • עוד באותו נושא:
  • בשרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully