וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניאו-מוטורס רעננה מציגה: ONE STOP SHOP

בשיתוף ניאו-מוטורס רעננה, בשיתוף ניאו-מוטורס רעננה

30.6.2020 / 16:17

בניאו מוטורס רעננה עובדים כ-30 אנשי צוות מנוסים אשר שמים את שירות הלקוחות במקום הראשון - בדרך שלכם לצאת עם רכב חדש

ניו מוטורס רעננה. יח"צ,
ניאו-מוטורס רעננה/יח"צ

אולם התצוגה המפואר של ניאו-מוטורס ברעננה, אשר קיבל את פני צוות המומחים שלנו, הותיר רושם חזק של מקצוענות בכל הקשור לסוכנות רכב מובילה באזור המרכז. העיצוב החדשני במקום נתן דגש על האמצעים הטכנולוגיים והדיגיטליים בסוכנות, זאת על מנת להעניק ללקוח חוויית קנייה איכותית וקורת גג אחת לכל צרכיו, מרכישת רכב חדש או יד שנייה ועד לטיפול שוטף לכל צרכי הרכב ובעליו.

בסמוך לאולם התצוגה בסוכנות, מצאנו מרכז שרות אשר נותן את כל מגוון השירותים והתיקונים: טיפולים ותיקונים ברכב, מיזוג אוויר וחשמלאות, פחחות וצבע, התקנת אביזרים ועוד. כמו כן אנשי הצוות מבצעים באמצעות קבלני משנה רישוי שנתי לרכב, החלפת צמיגים, עבודות רפדות ועבודות זגגות.

במהלך הטיפול ברכב דאגו לנו היטב בפינת האירוח בה נהנינו מכיבוד קל ושתיה חמה. המנכ''ל, יניב שלם, אמר: "מתוך הבנה שרכישת רכב חדש היא מהקניות הגדולות, החשובות והרגישות שיש לאדם במהלך חייו - אנו מעניקים חשיבות להתאמה אישית לצרכי הלקוח ולתקציבו. ניאו מוטורס חרתה על דגלה את נושא המצוינות בשרות ללקוחות, הן ברכישת רכב חדש והן בטיפול ותיקון מכוניות טויוטה".

ניו מוטורס רעננה. יח"צ,
ניאו-מוטורס רעננה/יח"צ

לאחר מכן עברנו למחלקת השירות אשר קיבלה אותנו עם תודעת שירות גבוהה, סבלנות ותשומת לב. המחלקה נתנה מענה לכל צורך בטיפול ברכב: מכונאות, מחלקה טכנית- חשמל דיאגנוסטיקה ומיזוג אוויר, מחסן חלפים, התקנת אביזרים, כיוון פרונט ועוד.

כוח האדם כלל כ-30 עובדים מומחים ומנוסים בתחומם ובעלי מקצוע מוסמכים. כל בעל תפקיד מוסמך הינו בעלי כתב הסמכה ותעודות מוכרות ע"י משרד העבודה. הרגשנו לכל אורך הדרך כי לפנינו עומדים אנשים מקצועיים, מיומנים, בעלי ניסיון ומלאי חדוות עשייה. נראה כי המנכ''ל של הסוכנות משקיע מאמצים ואמצעים רבים בהדרכת ואימון צוות העובדים כדי שיוכלו לתת ללקוחות את השרות הטוב ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניו מוטורס רעננה. יח"צ,
ניאו-מוטורס רעננה/יח"צ

מנכ''ל הסוכנות, יניב שלם, אמר לנו: "לניאו מוטורס יש את כל השירותים הנחוצים: מכירת רכב חדש, שירות מוסך, מכירת רכב יד שנייה ומכירת חלפים. זה מעניק לנו יתרון עצום ללקוח, מאחר ואנחנו ONE STOP SHOP". כמו כן יש במתחם יש סוכנות ביטוח שניאו-מוטורס עובדת עימה בשיתוף פעולה מלא, הנציג שלה ממש יושב בסוכנות.

בניאו-מוטורס מקפידים גם על נושא איכות הסביבה - הם היו בין הראשונים להירשם כמוסכים ירוקים בעלי תקן איזו 14,000. הם עובדים עם חומרי ניקוי אקולוגים, מפרידים אשפה, שולחים למחזור ציוד בלאי וכדומה. צוות המומחים שלנו ראה כי העבודה במקום נעשית בצורה מקצועית, ישרה והוגנת, החל משמנים איכותיים וחומרים מהשורה הראשונה ועד ביצוע עבודה עם חלקים מקוריים. אנשי הצוות מעניקים שירות אישי ומשפחתי לכל לקוח שהגיע. " נשמח לקבל את פני הגולשים בניאו מוטורס רעננה ולהעניק לנם את השרות המעולה לו הם ראויים". סיכם יניב שלם.

לאתר

לפייסבוק


מייל:
yaniv.shalem@neomotors.co.il

טלפון: 09-7478900

כתובת: התדהר 11 רעננה.

שעות פעילות:
מרכז שירות
א-ה 7.30 - 16.30
מכירות 9.00-18.00
ימי ו:
7.30 - 13.00

בשיתוף ניאו-מוטורס רעננה, בשיתוף ניאו-מוטורס רעננה
  • עוד באותו נושא:
  • רכבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully