וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלה גדולה חמה וטרייה עם שניצל, חצילים ומטבוחה - לא רק בסופי שבוע!

בשיתוף חלאתי, בשיתוף חלאתי

30.6.2020 / 16:05

משבר הקורונה פגע פגיעה אנושה בעשרות אלפי עובדים ובעלי עסקים ברחבי ישראל. אולם שמחנו לגלות כי ישנם מי שדווקא מתוך המשבר מצאו לעצמם נישה חדשה שתוך זמן קצר הפכה להיות להצלחה מסחררת, "חלאתי" וזהו סיפורה

חלאתי. יח"צ,
חלאתי/יח"צ

תאיר גרתי ואמרי משה, זוג חברים שמצאו את עצמם יחדיו בדירה אחת קטנה כאשר כל אחד מהם יצא לחל"ת בתקופת הקורונה. תאיר (22) קודם לכן הדריכה נוער בסיכון ובדיוק השלימה לימודי קונדיטוריה בעוד אמרי (23) עבד בתחום שיווק מזון ושניהם שברו את הראש כיצד יעברו את התקופה המאתגרת מכל הבחינות ובעיקר בהיבט הכלכלי.

"בתחילה חשבנו רק איך אנחנו יכולים להעביר יחדיו את התקופה הזו מבלי לטפס על הקירות", סיפרה תאיר והוסיפה, "אבל ברגע שהבנו כי זו הולכת להיות תקופת סגר ארוכה ושמאוד יכול להיות שלא נחזור לעבוד לאורך שבועות, התחלנו לחשוב גם על הצד הכלכלי ואיך אפשר לנצל את הסיטואציה הזו לטובתנו וכך עשינו".

חלאתי. יח"צ,
חלאתי/יח"צ

תוך מספר ימים השניים בנו תכנית כלכלית למיזם שמנגיש את ארוחות ימי השישי האהובות מכולן גם לאמצע השבוע. על כך סיפר אמרי: "חלות חמות וטריות, מטבוחה ביתית, שניצלים וחצילים מטוגנים, מה מסמל את ימי שישי יותר מהמאכלים הללו? ואת הקונספט ואווירה מיוחדת של ימי שישי החלטנו להביא לכולם בכל יום".

גם את שם העסק הם גזרו ממצב החל"ת שהיו בו והתחבר היטב עם החלה הטריה תרתי משמע.
והתוצאה? סנסציה!

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חלאתי. יח"צ,
חלאתי/יח"צ

עשרות חוות דעת של לקוחות "חלאתי" באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט ובעמוד הפייסבוק של בית העסק מהללים את הרעיון הגאוני, על טעמים של בית אמיתי, שירות מהיר ואדיב שמשאיר טעם של עוד.

נכון להיום שירותי המשלוחים היומיומיים של "חלאתי" מגיעים לכל אזור ירושלים, בנוסף, הם פיתחו שולחנות שוק מיוחדים המתאימים לאירועים פרטיים קטנים וגדולים כמו מסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת ושאר חגיגות, עם כל הטוב שהם מציעים הם נגישים לכל חלקי הארץ.

מחשבות על המשך הדרך? תאיר סיפרה: "ההצלחה והפרגון שקיבלנו מהלקוחות גרמו לנו לחשוב על להגדיל את התפריט והאפשרויות, להוסיף אופציה לבשרים כמו אסדו ואנטריקוט וגם חלופה לצמחוניים אנחנו בשלב הבדיקה וההיתכנות".

חלאתי. יח"צ,
חלאתי/יח"צ

חלה טרייה וחמה היא לא עניין שבשגרה ולכן בני הזוג עובדים עם מאפייה ירושלמית צמודה שמספקת להם את החלות בכל בוקר במהלך השבוע ואת יתר מרכיבי המנה הם מכינים בעצמם.

על תפיסת העולם שלהם סיפר אמרי: "השמיים הם הגבול והדרך דרך ארץ, על מנת להצליח זה לא רק שהאוכל יהיה טעים, זה קודם כל הגישה ויחסי אנוש שלנו אל מול הלקוחות החדשים והחוזרים".

לסיום שאלתי את השאלה הכי מסקרנת, מה יהיה אם מקומות העבודה יקראו להם לחזור עם תום תקופת החל"ת? השניים השיבו כי הם לא חוזרים לאחור אלא ממשיכים ביחד בעסק הקטן, המחבק והאוהב של שניהם ביחד.

"חלאתי", רעיון ייחודי של בני זוג צעירים חכמים ומיוחדים.

להזמנות ניתן ליצור קשר במספר טלפון: 052-2751141,
054-6541929 באינסטגרם ובעמוד הפייסבוק

בשיתוף חלאתי, בשיתוף חלאתי
  • עוד באותו נושא:
  • חלה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully