וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אופיר, עיצוב אישי בסטייל איטלקי

בשיתוף שיר אופיר, בשיתוף שיר אופיר

30.6.2020 / 15:09

בשנים האחרונות מעצבת האופנה שיר אופיר עשתה לעצמה שם גדול בקרב נשים רבות. בית האופנה אותו היא מנהלת הפך להיות מקום לעלייה לרגל לכל מי שמבקשת להתלבש בארץ ולהרגיש איטליה

שיר אופיר. ערן אלסטר,
שיר אופיר/ערן אלסטר

לאחר שבמשך 18 שנה ניהלה תפקידי מפתח בעולם הפיננסי, ביקשה אופיר להגשים את חלומה ולהביא "שיק" אחר לליין של בגדים. החלום הפך להיות למציאות לשמחתן של נערות ונשים מכל רחבי העולם.

"נהוג להגיד שיש משבר של אמצע החיים, אבל לי לא היה משבר אלא פשוט רצון להגשים את עצמי מחדש כפי שתמיד חלמתי לעשות", סיפרה לנו שיר אופיר בעיניים בורקות. בת 46 בעלת תואר שני בכלכלה ולאחר שבמשך קרוב לשני עשורים מילאה תפקיד בכיר בבנק הפועלים, החליטה שיר אופיר לחיות כפי שהדריך אותה הלב, כדי לעשות את השינוי ולהגשים את החלום היא למדה תדמיתנות ותפירה עילית בבית הספר פרסייס ובמקביל המשיכה לטוס למה שהיא מכנה הבית השני שלה, מילאנו באיטליה, כדי לקבל השראה מבירת האופנה העולמית.

שיר אופיר. ערן אלסטר,
שיר אופיר/ערן אלסטר

על תפיסת עולמה היא מספרת: "לא חייבת להיות חתונה או אירוע גדול כדי להתלבש טוב, וכיום יותר ויותר נשים מבינות זאת, אני מאמינה בפריטים מנצחים בארון מאשר במסה של בגדים שאין בהם אבק של כוכבים".

בניגוד למעצבי אופנה אחרים, אופיר מעמידה את עצמה במקום אחר לגמרי בזכות העובדה שבכל פעם מביאה לאוויר העולם בגד אחד יחיד ומיוחד שאין שני לו, על כך היא הסבירה: "כל בגד נעשה ספציפית לאשה אחת, זו ההתמחות שלי, לבנות ולעצב בהתאם לגוף, לאופי ולסטיילינג, כי כל אחת שונה בדרך כזו או אחרת ולכן חשוב לי להתאים בדיוק את הבגד לכל אשה בצורה מדוייקת שתפאר אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שיר אופיר. ערן אלסטר,
שיר אופיר/ערן אלסטר

חוות הדעת באתרי האינטרנט השונים מצד לקוחות שעברו בבית האופנה של שיר אופיר מהללות. יעל נחמיה כתבה על שיר: "מוכשרת, יצירתית, מתאימה את עצמה לקהל הלקוחות והכי חשוב מלאה באנרגיות. היא עיצבה ותפרה לנו שתי שמלות ערב שהיו בול החלום".

ג'ודי אברהם החמיאה גם היא: "אין מספיק מילים כדי לתאר את הכרת התודה שאנו חשים לשיר אופיר ולחוויה שהיתה לנו איתה. הבת שלנו ידעה בדיוק מה היא רוצה ושיר גרמה לזה לקרות. היא עיצבה את השמלה המושלמת והפכה את החלום והחזון שלנו למציאות. תוך שבוע היא עשתה את זה וזה יצא מהמם. זו המעצבת הכי מעוררת השראה, מקצועית ומוכשרת שעבדנו אי פעם".

כדי לפגוש את שיר צריך להגיע לסטודיו שלה שנמצא במושב בית יצחק שבשרון. הפסטורליות, השקט וטבע מסביב לא יכולים לספר את שמתחולל בפנים, מבחר גדול של בדים בכל מיני צבעים וסקיצות מהממות ש"זועקות" מסלול אופנה במילאנו או פריז.

שיר אופיר. ערן אלסטר,
שיר אופיר/ערן אלסטר

"מעט שונה מהימים בהם הייתי מבלה בתוך מגדל השן", סיפרה שיר בחיוך והוסיפה על הפרוייקט האישי הבא. "בימים אלו במקביל לעבודות ועיצובים אני נמצאת בשלבים אחרונים של פתיחת קורסים אישיים ללימוד תדמיתנות ותפירה, יש בי את הדחף להביא את הניסיון שצברתי גם לנשים אחרות שמבקשות להיכנס לעולם שבו בכל יום מבטאים את האומנות האישית בסגנון חדש".

שיר אופיר, מעצבת ייחודית שחיה ונושמת איטליה גם בבית האופנה האישי שלה בבית יצחק, אנחנו עוד נמשיך לעקוב אחריה.

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף שיר אופיר, בשיתוף שיר אופיר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully