וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל על אבטחת מידע וסייבר

בשיתוף We Ankor, בשיתוף We Ankor

30.6.2020 / 14:44

רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לשדה קרב של ממש כאשר אבטחה לקוייה של המידע עלולה לגרום לנזק רב לארגון. הנה כל מה שצריך לדעת על עולם הסייבר

אבטחת מידע. shutterstock,
אבטחת מידע/shutterstock

איומי הסייבר הולכים ומתרבים עם השנים וארגונים רבים בישראל וברחבי העולם מתמודדים עם מתקפות של האקרים וארגוני טרור במרחב הקיברנטי. עם זאת, רבים אינם יודעים, אך פרצות אבטחה רבות בארגונים נגרמות עקב חוסר מודעות ופעילות לא נכונה של עובדי הארגון, לעיתים העובדים פוגעים או גונבים את המידע בכוונת זדון.

חברה המספקת שירותי אבטחת מידע מבצעת סקר סיכונים כדי לבנות אסטרטגיה מקיפה בהתאמה לצרכי ולמאפייני הארגון ומערכות המידע שלו. האסטרטגיה כוללת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וייעוץ מקצועי כדי להנהיג תרבות ארגונית ברורה ולרענן את הנהלים הקשורים לאבטחת מידע בארגון.

מהי אבטחת מידע?

כולם מדברים על איומי סייבר ואבטחת מידע, לכן חשוב להגדיר את המושגים ולהבין אותם לפני שבוחרים את הפתרונות הטכנולוגיים המתאימים. אבטחת מידע, באנגלית Information Security, הינה פרקטיקה להגנה על המידע והנתונים במערכות שונות המשמשות את הארגון, בעיקר מערכות ממוחשבות.

אבטחת מידע מבוססת על אמצעים טכנולוגיים וארגוניים שיש לנקוט כדי לשמור על המידע השייך לחברה או לארגון מסוים. מטרת אבטחת המידע היא למנוע מהמידע לזלוג ולהגיע לגורמים שאינם מורשים, להגן על המידע החשוב, לשמור על פרטיות ולהקטין ככל הניתן איומים חמורים כמו דרישות כופר באינטרנט, סחיטות, הונאות, גניבות, שימוש לרעה בנתונים ועוד.

מהם היעדים העיקריים של אבטחת מידע?

בתחום אבטחת המידע יש ארבעה יעדים עיקריים:

• סודיות המידע (Confidentiality) - אחת המטרות של אבטחת מידע היא להגביל את הגישה למידע ולשמור על פרטיות.

• שלמות המידע (Integrity) - הגנה יעילה מפני שינוי המידע במערכות הממוחשבות של הארגון, לרבות מניעת שינוי נתונים באופן זדוני על ידי גורמי חוץ או על ידי עובדי הארגון.

• זמינות המידע (Availability) - שמירה על זמינות המידע במערכות המשמשות את הארגון, כולל פעולות והטמעת כלים טכנולוגיים המבטיחים מידע זמין ונגיש ביעילות מירבית.

• התאוששות מהירה והמשכיות - הטמעת כלים טכנולוגיים להתאוששות מהירה במגוון מצבים על מנת לאפשר לארגון לחזור לפעילות השגרתית בזמן הקצר ביותר וללא נזק למידע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הסיבות לפופולריות העולה של התחום

בשנים האחרונות העולם הגלובלי ורשת האינטרנט המהיר הביאו להתפתחות מהירה בכל התחומים אך נולדו איומים חדשים ולא מוכרים. איומי סייבר ואבטחת מידע משפיעים על תפקוד הארגונים בכל המגזרים, ארגונים רבים סובלים מנזקים קשים, כולל נזק כלכלי ועסקי, פגיעה בתדמית ובמוניטין הארגון, פגיעה חמורה בפרטיות, תשלומי כופר ועוד.

למעשה, בשנים האחרונות הפך המרחב הקיברנטי למרחב לחימה חדש ומאתגר. מתקפות הסייבר הוכיחו עד כמה רכה הבטן במערכות המחשוב הקריטיות של המדינה, הצבא, הארגונים הממשלתיים והעסקים, ומול האתגר החדש נולד הצורך בפתרונות מתקדמים ומותאמים אישית.

עלויות נזקי מתקפות הסייבר

בסוף שנת 2019 פרסמה חברת IBM את תוצאות המחקר המקיף ביוזמתה, המחקר מוכיח כי נזקי מתקפות הסייבר מגיעים למאות מיליארדי דולרים מידי שנה, ועלויות הנזקים זינקו באחוזים רבים בחמש השנים האחרונות.

כך לדוגמה, מתקפת הסייבר בתחילת 2020 על חברת התעופה איזי ג'ט הביאה לחשיפת הפרטים של כ-9 מיליון לקוחות, זו פגיעה חמורה במוניטין של החברה מאחר ופרטים אישיים ופרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות נחשפו והחברה נאלצה להשקיע משאבים עצומים בתחום אבטחת הסייבר כדי למנוע מקרים דומים ולשקם את תדמיתה.

רשת המלונות מריוט חוותה מתקפת סייבר לפני כשנתיים שגרמה לגניבת נתונים של למעלה מ-500 מיליון לקוחות, כולל פרטי כרטיסי האשראי. רשת המלונות חוותה ירידה בהכנסות עקב מתקפת הסייבר ונאלצה להשקיע משאבים רבים בטכנולוגיות של אבטחת מידע ובשיקום המוניטין.

פתרונות מתקדמים לאבטחת מידע וסייבר על ידי חברות אבטחת סייבר

שירותי אבטחת מידע על ידי חברות אבטחת סייבר מובילות נועדו למזער סיכונים ולמקסם את ההגנה על המידע. חברות אבטחת סייבר מספקות פתרונות טכנולוגיים שונים כגון:

• DDoS Protection - פתרונות מבוססי ענן להגנה רב שכבתית על מערכות המידע והתקשורת בארגון. מתקפות DDoS הן שכיחות, גורמות לנזקים כבדים לארגונים ועשויות לפגוע גם בציוד קצה המחובר למערכות המידע, לרבות סמארטפונים, לפטופים ושרתים.

• פתרונות SIEM - שירות מתקדם לאיתור, זיהוי וניהול אירועים ואיומים בתחום אבטחת מידע, באמצעות מרכז בקרה מנוהל SIEM.

• ניהול זהויות ואימות משתמשים - פתרון טכנולוגי לזיהוי ולאימות משתמשים באמצעות פלטפורמה אחידה ומבוססת ענן.

• פתרונות IaaS - שירותי ענן מותאמים לצרכי הארגון, השירות כולל העברת המידע והאפליקציות לענן, תוך התייחסות לאבטחת מידע, לגיבוי אוטומטי, להתאוששות מהירה וכדומה.

• BaaS - פתרונות מתקדמים לגיבוי מידע בענן.

למה מומלץ להשתמש בשירותים של חברת אבטחת מידע מקצועית ואמינה?

שירותי אבטחת מידע כדאי להזמין רק מחברה מקצועית, אמינה ויעילה. חברת אבטחת מידע מקצועית מסייעת לכל לקוחותיה להגן על המידע והנכסים החשובים לפעילות הארגון, תוך ניהול סיכונים מתקדם והתאמת הפתרונות להגנה בפני איומי סייבר ואבטחת מידע באופן מקצועי.

צוות החברה לאבטחת מידע מתחיל בסקר סיכונים ובאפיון צרכי הלקוח על מנת לספק פתרונות מקיפים הן לתשתיות הארגון והן לתחום אבטחת המידע ואיומי הסייבר. החברה מספקת ומטמיעה פתרונות הנמצאים בחזית הטכנולוגיה בהתאמה מדויקת לצרכי המחשוב, התקשורת וניהול המידע בארגון בהווה ובעתיד.

בשיתוף We Ankor, בשיתוף We Ankor
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully