וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלת נירוונה אונליין - מגדלים ומוכרים ללא פערי תיווך

בשיתוף משתלת נירוונה, בשיתוף משתלת נירוונה

30.6.2020 / 10:42

אהבה ירוקה לפורח ולצומח היא חלק מ DNA של בעלי משתלת נירוונה

משתלת נירוונה. יח"צ,
משתלת נירוונה/יח"צ

משתלת נירוונה שממוקמת במושב עין עירון מחברת בין צמחים לאנשים, בין חלומות ירוקים למראות מלבלבים. המשתלה קיימת לאורך 40 שנה, עסק משפחתי וכל מי שהוא חלק מהצוות הופך להיות חלק מהמשפחה הזאת שנקראת משתלת נירוונה. המשתלה תמיד הייתה הבית השני - מקום ירוק ופסטורלי בו לומדים על צמחים, חושבים על צמחים ואוהבים צמחים.

לאורך השנים המשתלה גדלה וכיום היא כבר מתפרסת על פני 50 דונם, בהם בין היתר מגדלים לבד את הסחורה, קרי צמחי עונה, שיחים, עצי נוי, פרחים רב שנתיים, פרחים עונתיים ועוד, עובדה שבין היתר מאפשרת מכירה מהיצרן לצרכן - מגדלים ומוכרים ללא פערי תיווך.

משתלת נירוונה. יח"צ,
משתלת נירוונה/יח"צ

צמיחה מחודשת

במרץ האחרון כאשר כולם הסתגלו לשינויי הקורונה, נפל האסימון שזהו בדיוק הזמן להנביט חלום חדש ישן, כזה שכבר נרקם בלב במשך מספר חודשים. המשתלה הגיעה לשלב שבו עליה ליישר קו עם הקידמה ולהוציא לאור אתר משלה, משתלה אונליין - מהלך שהיה סה"כ טבעי ומתבקש, ולו כי הוא חיבר בין שני העולמות המקבילים של רותם דיטל - עולם הצומח ועולם השיווק הדיגיטלי (שותפה במשתלת נירוונה אונליין ובעלים של DIT Digital Marketing).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

האיקאה של הצמחים

האתר של משתלת נירוונה הוא כמו האיקאה של הרהיטים. ממש כמו שבאתר של איקאה ניתן למצוא אינספור רהיטים ולהבין בדיוק מהן המידות/ החומרים ואלו מוצרים נוספים ניתן להתאים, כך גם באתר של נירוונה אתם מוזמנים למצוא קטלוג עשיר ונוח להתמצאות, קטלוג שכולל היצע נרחב של צמחים, לצד טיפים חשובים וציוד משלים, וכל זאת בהתאמה לטרנדים העיצוביים (כך למשל גרניום צרפתי בהחלט זכה לאחרונה לביקוש גבוה). מכאן שעוברים בין הקטגוריות השונות, לומדים נתונים חדשים, בוחרים ומשלמים באופן מקוון.

מה השלב הבא? הפריטים אצלכם בבית בתוך 5 ימים!

משתלת נירוונה. יח"צ,
משתלת נירוונה/יח"צ

כל המידע על מגש של כסף

בין היתר מחכים לכם באתר עצי פרי, עצי נוי, פרחים, עציצים, כלי גינון, שקי אדמה, קערות קוקוס, דשנים, חומרי הדברה, מוביילים, מארזי מתנה, תבלינים, זרעים לשתילה, שתילי ירקות, קקטוסים וכדומה, וכל זאת לצד שלל מידע שמגשר על סימני שאלה.

כך למשל מחכה מידע אודות מיקום השתילה האידאלי ומהם התנאים הנחוצים לכל צמח, ואף ישנו "הבלוג הירוק" שמציע מידע משלים ומרתק במגוון נושאים, קרי מאמר שעוסק בצמחים שמומלץ לשתול באזור מישור החוף, מאמר שמסביר איזה צמח מסייע להרחיק יתושים, מאמר שמעמיק בסוגי הדשנים, מאמר שמחדד מה מוטב לשתול בכל עונה וכדומה.

משתלת נירוונה. יח"צ,
משתלת נירוונה/יח"צ

פידבקים שמחממים את הלב

כבר עתה בתקופה הקצרה שחלפה מאז שהאתר נבט, הוא הספיק להכות שורשים - אינספור לקוחות מרוצים חיממו את הלב עם אינספור פידבקים חיוביים. הם העידו שנהנו מגוף אמין שיש לו גב ושבאמצעות האתר הם זכו "להלביש ולעצב" את הגינה (או את המרפסת) בקלות יתרה, וכל זאת מבלי לצאת מהבית ומבלי לוודא שיש מקום בתא המטען שמאחור.

משתלת נירוונה. יח"צ,
משתלת נירוונה/יח"צ

הכירו את המריצה הווירטואלית שלכם

ההשקעה הגדולה בהנגשת המידע בהחלט הוכיחה את עצמה. הלקוחות מתמצאים בקלות, מוסיפים ל"מריצה הווירטואלית" בנוחות פריטים ונהנים לקבל בדיוק את ההזמנה הרצויה בפתח הבית - לצד איכות גבוהה, שירות אדיב ומחירים חסרי מתחרים. למעשה, משתלה משלוחים חוסכת ממכם את כל הסיפור של לצאת מהבית, ומאפשר קנייה מהירה ממש כמו בשופרסל אונליין למי שמעוניין. כמובן, שגם להגיע פיזית למשתלה היא חוויה מדהימה וממלאה אנרגטית. אבל, שוב, לא לכולנו יש זמן לזה.

מהיצרן אל הצרכן - מה זה אומר?!

לצד האיכות המאוד גבוהה והשירות האדיב, חשוב להבהיר שהמחירים מעולים, וזאת בשל הסיבה הפשוטה: לקוחות המשתלה אינם משלמים על תיווך. כיצד זה אפשרי? משתלת נירוונה מגדלת בעצמה את הסחורה, כך שהיא לא רק יכולה לשלוט על שלבי ותנאי הגידול, אלא היא גם מאפשרת ללקוח ליהנות ממחירים מאוד מתחשבים.

משתלת נירוונה. יח"צ,
משתלת נירוונה/יח"צ

מעצבים ונהנים

מכאן שאם יש לכם מרפסת סתמית ואתם מבקשים בפעם הבאה שתשבו בה לחוש שזכיתם בפינה ירוקה, מרשימה ורגועה, אתם מוזמנים להיעזר באתר, ואם אכן תיעזרו בו תגלו שהוא בהחלט מונע מכם לשלם למעצב פנים או להתרוצץ בין כמה חנויות, וזאת כי כל מה שעליכם לעשות זה לבחור בנישה הרצויה, לטייל בה, לקבל השראה, לקרוא חומר משלים ולסגור רכישה.

אנחנו כאן לייעוץ אונליין

לא הסתדרתם עם הידע הקיים באתר בשביל לבחור בעצמכם?! אין בעיה. תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר בערוצים השונים (אימייל, פייסבוק ודרך הצור קשר באתר) ולקבל ייעוץ אונליין לגבי בחירת צמחים, מיקום הצמחים, בחירת כדים, חומרי הדברה ודישון ועוד.

איך בתכל'ס עושים את זה?

אז ככה - לדוגמא, תיכנסו ל"קטגוריית עציצים לגינה ולמרפסת", תוכלו למצוא שפרח הבגוניה נחשב עמיד ומתאים לתנאי צל עד חצי צל, מגיע עד לגובה של 30 ס"מ והוא פורח לאורך רוב השנה. ב"קטגוריית תערובת אדמה לשתילה" תמצאו קומפוסט אורגני, ב"קטגוריית אקססוריז" תמצאו פעמוני רוח שיוסיפו אווירה, ב"קטגוריית כלי גינון" תמצאו מזמרה וכף שתילה, ב"קטגוריית אדניות" תמצאו בדיוק את העציץ הצבעוני שחיפשתם לפינת הישיבה ואם נותרו לכם שאלות, פשוט היכנסו אל קטגוריית "שאלות ומשלוחים" ואם עדיין יש משהו לא ברור תמיד תוכלו לפנות אלינו בפייסבוק ישירות דרך הבוט החכם שלנו המוטמע באתר ומה שהוא לא מצליח אנחנו ממשיכים עם מענה אנושי ?

מעתלית ועד לרמת השרון

מעדיפים להישאר בבית ובינתיים להשקיע בגינה? תשמחו לדעת שמשתלת נירוונה הרחיבה את אזור המשלוחים, עושה משלוחים מעתלית ועד לרמת השרון, כולל כפר סבא, עמק חפר, אבן יהודה, הרצליה, רעננה, הוד השרון, נתניה, חדרה ועוד.

מבקשים לנשום אוויר ירוק? את זה אנחנו יכולים להציע לכם אך ורק במשתלה, שם מחכה לכם צוות יועצים אדיב לצד אווירה קסומה - החלטה שלכם אחריות שלנו.

משתלת נירוונה - מחברים צמחים לאנשים

בשיתוף משתלת נירוונה, בשיתוף משתלת נירוונה
  • עוד באותו נושא:
  • משתלה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully