וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו אתם יכולים למתג את העסק שלכם לבד - בלי הרבה כסף ובכמה קליקים בודדים!

בשיתוף Ink Ready Print, בשיתוף Ink Ready Print

30.6.2020 / 10:16

מיתוג העסק הוא אחד מצעדי השיווק היעילים ביותר שבנמצא וכעת אין צורך בתהליך ארוך, יקר ומסובך על מנת לעשות זאת

בית דפוס דיגיטלי - Ink Ready Print. יח"צ,
בית דפוס דיגיטלי - Ink Ready Print/יח"צ

כולנו כבר יודעים שמיתוג הוא חלק בלתי נפרד מהזהות של העסק שלנו והוא המפתח האמיתי להצלחה. הוא נמצא בכל מקום סביבנו ומאפשר ללקוחות שלנו לדעת מה הסיפור שלנו עוד לפני שהם נכנסו לקרוא עלינו. עסקים רבים בוחרים להתרכז בפלטפורמות הדיגיטל השונות - אך אחוז גדול מהם מפספס את אחת הדרכים האפקטיביות והמשתלמות ביותר למתג את העסק - מוצרי פרסום לבית ולמשרד. Ink Ready Print - בית דפוס דיגיטלי מתקדם, בעל חנות אונליין חדשה המציעה שירות חדשני לעסקים ולקוחות פרטיים שמאפשר להם למתג את העסק החל מבחירת העיצוב ועד לקבלת המוצר הסופי - הכול במקום אחד. נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר.

מיתוג - מונח כל כך מורכב ועם השפעה אדירה על העסק שלנו. כשהוא מתבצע באופן מדויק הוא יוכל לבטא באופן ויזואלי את הסיפור ואת הייחוד של העסק שלנו וכך נוכל לקשר רעיונות ואמונות שיעוררו הזדהות וביטחון בקרב הלקוחות שלנו. כדי לעשות את זה נכון - לא מספיק "להתלבש" רק על פלטפורמה אחת; אתר אינטרנט, אינסטגרם, פייסבוק... אם אתם רוצים להגביר את המודעות למותג שלכם ולהדהד בתודעת הלקוחות לאורך זמן - מוצרים ממותגים היא הדרך האידיאלית לעשות זאת. כן, כן. מוצרי דפוס ממותגים כאן בשביל להישאר ועל פי מחקר שנעשה לאחרונה - 89% מהאנשים דיווחו שהם זוכרים את המפרסם שנתיים לאחר שקיבלו ממנו מוצר דפוס ממותג (!) מוצר ממותג יכול להיות מתנה שניתנת במסגרת כנס או הרצאה, פריט שימושי שאתם נותנים ללקוח שרוכש מכם, חומר שיווקי ממותג ועוד.

צרכנים אוהבים הרבה יותר מוצרים ממותגים מפרסומות

אם תבחרו במוצר הנכון - הוא יישאר אצל הלקוחות שלכם. הם ישמרו אותו במכוניות שלהם, בבתיהם, במשרדים ולזמן רב. הידעתם ש 6 מתוך 10 אנשים שמקבלים מוצרי דפוס ממותגים שומרים עליהם בממוצע לפחות לשנתיים? המשמעות היא שכאשר הם יצטרכו את השירות או המוצר שלכם, רוב הסיכויים שהם יחשבו מייד עליכם וזה יהיה בזכות אותו לוח שנה, מחברת, בלוק סטיקי, מדבקה, מגנט או ספל ממותג שנתתם להם. הלקוחות הללו יבחרו במודע לגשת אליכם - כי מבלי לשים לב, יצרתם מולם מערכת יחסים שמבוססת על אמון והם מרגישים שהם מכירים אתכם.

במחקר שנערך לאחרונה על ידי חוקר מוח באוניברסיטת טמפל - מצאו שצרכנים זוכרים לתקופה ארוכה יותר פרסום על נייר (כרטיסי ביקור, פליירים וכו') מאמצעים דיגיטליים. המחקר הראה אצל הנבדקים תגובה רגשית חיובית וזיכרון טוב יותר לפרסומות על מוצרים פיזיים ושעלו בהם תחושות ביטחון ואמון רב יותר, ככל הנראה בגלל שהמוצר עם לוגו החברה מופיע בחייהם בצורה עקבית.

למתג את העסק שלכם מכל מקום - בכמה קליקים פשוטים

כל בעל עסק שניסה למתג את העסק שלו מכיר את האתגרים והתסכול הרב שבתהליך - ההתעסקות עם מספר ספקים, מציאת בתי דפוס, בחירת מוצר מתאים, בחירת העיצוב, התכתבויות במיילים, הצעות מחיר, פגישות טלפוניות, תיאומי משלוח... במקום לבזבז כל כך הרבה זמן ואנרגיות - חנות האונליין Ink Ready Print מציעה לעסקים פתרונות מיתוג רחבים תחת קורת גג אחת! באתר תוכלו ליהנות מקטלוג מוצרים רחב, אפשר לומר שתמצאו שם כל מוצר שתעלו בדעתכם החל מכרטיסי ביקור, פליירים, מגנטים, ניירת, מחברות ממותגות ועד לוחות שנה, אלבומים מעוצבים ועוד.

Ink Ready Print מאפשרים לך לבחור את העיצוב המושלם מתוך תבניות קיימות שעוצבו על ידי גרפיקאים מקצועיים ולהדפיס אותו בקליק! תוכלו לבצע את ההזמנה מכל מקום ובכל שעה ולחסוך בזמן ובכסף רב. בנוסף, אתם לא צריכים להמתין לקבל הצעת מחיר - האתר מציע למשתמשים לנסות את מחשבוני המחירים ולסגור את התשלום באותו רגע, בלי עיכובים. תוכלו ליהנות מתהליך מיתוג מהיר, קל ונוח - החל משלב העיצוב ועד לרגע שהמוצר מגיע לביתכם.

בשיתוף Ink Ready Print, בשיתוף Ink Ready Print
  • עוד באותו נושא:
  • מיתוג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully