וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולארי - פתרונות חימום הבית והתעשייה - יעילים וזולים

בשיתוף סולארי – פתרונות חימום הבית והתעשייה, בשיתוף סולארי – פתרונות חימום הבית והתעשייה

30.6.2020 / 9:15

לחברת סולארי יש פתרונות פורצי דרך בחימום מים וחימום מרכזי המבטיחים יעילות אנרגטית וכלכלית למערכות ביתיות, מוסדות ותעשייתיות

סולארי – פתרונות חימום הבית והתעשייה. יח"צ,
סולארי – פתרונות חימום הבית והתעשייה/יח"צ

חברת סולארי - פתרונות פורצי דרך בחימום מים וחימום מרכזי - יעילות אנרגטית וכלכלית למערכות ביתיות, מוסדות ותעשייתיות

חימום תת רצפתי או מרכזי לבית, פתרונות מוסדיים לחימום מים ואפילו חימום בריכות שחייה, לכל אלו ועוד, יש לחברת סולארי - פתרונות חימום הבית והתעשייה, פתרונות חדשניים ומתקדמים. הפתרונות מציעים ביצועים חסרי תחרות הן ביעילות האנרגטית והתפעולית והן בחיסכון בהוצאות האנרגיה - עם מערכות פרטיות, מוסדיות ותעשייתיות שכבר מספקות ביצועים מעולים בכל הארץ. צוות המומחים יצא לבדוק.

הכתבה הזו הגיעה אחרי שאחד מעובדי מערכת "המומחים" עבר לבית החדש שמשפחתו בנתה באחד ממושבי המרכז, בשיא החורף ואחרי שהוא חזר למערכת נרגש ומתלהב ממערכת החימום התת רצפתית שהם התקינו בבית ואשר סיפקה, לדבריו, את החימום הכי נעים ויעיל שהוא אי פעם חווה. זה כמובן סיקרן אותנו אז יצרנו קשר עם מתקינת המערכת, חברת סולארי - פתרונות חימום הבית והתעשייה, ויצאנו להיפגש עם אנשי החברה כדי ללמוד על הנושא ועל הפתרונות פורצי הדרך שלהם לחימום מים ומערכות חימום מרכזיות. האמת, חזרנו עם חשק לשיפוץ ולהתקנת מערכת חימום תת רצפתי.

נציין מראש שלמרות שמה של החברה, כיום "סולארי" לא עוסקת כלל במערכות סולאריות (פוטו-וולטאיות) להפקת חשמל אלא מתמקדת בלעדית במערכות חימום מרכזי ופתרונות חימום מים על בסיס טכנולוגיות יעילות ומתקדמות, לשוק הפרטי, המוסדי והתעשייתי. החברה ושלוחותיה התקינה מערכות תת רצפתיות ומרכזיות במאות בתים פרטיים וכמו כן התקינה מערכות חימום מים באינספור בתי מלון, בתי הארחה, בתי אבות, בריכות שחייה ומפעלים, בפריסה ארצית ועם שירות After Sale הזוכה למוניטין מעולה.

חימום תת רצפתי מבוסס משאבות חום - פתרון החימום היעיל, הנעים והמפנק ביותר!

בשנים האחרונות, אחרי שכבר ביצעה מגוון אדיר של פרויקטים מוסדיים לפתרונות חימום מים, חברת סולארי שמה דגש על השוק הפרטי ועל מערכות חימום מרכזיות ותת רצפתיות מבוססות משאבות חום - פתרון טכנולוגי חכם, יעיל להפליא ומתקדם. לצורך כך ולצד פעילות קיימת, ותיקה ומבוססת בתחום מערכות החימום הביתיות, סולארי רכשה ומיזגה לתוכה חברות שונות מתחומי הייצור, ההתקנה והשירות של מערכות חימום מים וחימום מרכזי ובכך יצרה מערך מקיף הנותן ללקוחות פתרון מלא ומותאם אישית.

אחד מפתרונות הדגל של החברה כיום הוא מערכות חימום תת רצפתי, כאשר המערכות של סולארי כוללות צנרת מים ייעודית המותקנת מתחת לריצוף, מערכת ניהול חכמה ומודולרית והכל פועל על בסיס משאבת חום המחממת את המים המסוחררים במערכת בצורה יעילה, אנרגטית וכלכלית. אנשי החברה מספרים שחימום תת רצפתי הוא הדרך היעילה והנעימה ביותר לחמם את הבית, מבלי לסבול מתחושת היובש המטרידה הנוצרת מחימום עם מזגן. העובדה שהחום בוקע מהרצפה מייצרת מסה תרמית איכותית ויציבה וכל החלל מרגיש מחומם בצורה אחידה, יציבה ובעיקר ממש נעימה.

משאבת החום העומדת בבסיס המערכות התת רצפתיות של סולארי עושה שימוש בתהליך פיזיקלי חכם, אשר לוקח את החום הקיים באוויר באופן טבעי והעברתו למים כדי לחמם אותם לטמפרטורה מוגדרת ויציבה. ה"קסם" הזה קורה בכל תנאי מזג אוויר, אפילו כאשר בחוץ קר מאוד. למעשה, משאבות חום משמשות למערכות חימום ביתיות ומוסדיות גם במדינות קרות בהרבה מישראל. בנוסף, מערכות אלו הן גם היעילות ביותר מבחינת שימוש באנרגיה והפחתת זיהום אוויר.

סולארי מייבאת לישראל מותגים איכותיים ואמינים של משאבות חום וכמו כן מייצרת בעצמה חלק מהמערכות. החברה מספקת פתרון Turn-Key הכולל את כל מרכיבי המערכת וגם את כל השירות והתמיכה לאחר ההתקנה.

אחרי שביקרנו בבית בו מופעלת מערכת חימום תת רצפתי, ביום חורפי קר וגשום, אנחנו בהחלט יכולים להגיד שמדובר על פתרון חימום ממש נעים וכיפי שבקלות אפשר להתמכר אליו. בנוסף, בעלי הבית אמרו שחשבון החשמל שלהם על הפעלת המערכת נמוך באופן מפתיע ובעיקר לעומת חלופות יקרות כמו חימום תת רצפתי חשמלי (חוטי חשמל מתחת לרצפה) או חימום מבוסס סולר/גז.

החברה מבצעת התקנות של מערכות חדשות באופן מלא וגם מבצעת הסבת מערכות תת רצפתיות ישנות (לרוב מבוססות סולר) לעבודה על בסיס משאבת חום יעילה, נקייה וחסכונית.

סולארי – פתרונות חימום הבית והתעשייה. יח"צ,
סולארי – פתרונות חימום הבית והתעשייה/יח"צ

מערכות חימום מרכזיות

יחד עם מערכות תת רצפתיות לחימום מרכזי, סולארי מציעה גם מוצר חימום מרכזי מבוסס משאבת חום וסחרור מים חמים ללא התקנה תת רצפתית. ביישומים אלו, החימום מבוצע דרך מערכת של רדיאטורים חיצוניים המותקנים בחדרי הבית והמים מחוממים באותה הצורה היעילה באמצעות משאבת החום.

מערכות מוסדיות לחימום מי צריכה

מאז הקמתה ותחילת פעילותה בתחום מערכות החימום, סולארי מציעה מוצרים מעולים ואמינים לשוק המוסדי. בכל רחבי ישראל, ממטולה ועד אילת, מותקנות מערכות חימום מי צריכה מבית סולארי, אלו פועלות למשל במלונות, בתי הארחה, בתי אבות, קאנטרי קלאבים וכיוצא באלו. מערכת חימום מים כזו מבוססת על משאבות חום תעשייתיות מיוחדות והם מספקות מים חמים בצורה יציבה, אמינה וחסכונית לכל צרכי המלון או הלקוח - מקלחות, מטבחים, מתקני ספא וכן הלאה.

כאן המקום לציין שסולארי גם מספקת מערכות קירור מוסדיות ותעשייתיות, למשל לקירור מים ו/או אוויר, זאת באמצעות פתרונות של צ'ילרים ומערכי קירור יעילים ואמינים במיוחד.

חימום בריכת שחייה בצורה יעילה וחסכונית

סולארי מאפשרת למפעילי בריכות שחייה בכל הארץ להאריך את תקופת הרחצה שלהם בכמה חודשים או אפילו לכל השנה אם הבריכה מקורה וסגורה. גם כאן משחקות תפקיד משאבות החום שהחברה מתמחה בהן. מערכות ייעודיות של משאבות חום מחממות את מי בריכת השחייה לטמפרטורה נעימה ומתאימה, בעלויות הפעלה סבירות בהחלט ועם ביצועים מעולים מכל פרמטר. זהו הפתרון הנבחר ע"י קיבוצים, מלונות, מועדוני כושר וכמובן לקוחות פרטיים רבים שיש להם בריכת שחייה בבית.

המערכות של סולארי מתאימות גם לחימום סאונות, ג'קוזי ושאר אלמנטים של חימום מים לצרכים ציבוריים, מוסדיים או פרטיים - בכל ביעילות תפעולית, אנרגטית וכלכלית חסרת תחרות.

לסיכום: באמת ובתמים התרשמנו מהביקור אצל חברת סולארי ומהפתרונות המתקדמים והיעילים שהחברה מציעה לחימום מרכזי וחימום מים. מוצרי החברה מספקים מענה מקיף ומלא לצרכי הלקוח, בהתאמה אישית ותוך שימת דגש על כל הפרמטרים - חיסכון הפעלה, יעילות אנרגטית, יישום אקולוגי וביצועים איכותיים בצורה יציבה. לסולארי מעל 30 שנות ניסיון, אלפי פרויקטים פרטיים ומוסדיים בכל הארץ, צוות שירות מעולה ופתרונות שלגמרי משנים את כללי המשחק בכל הנוגע לחימום מרכזי, חימום תת רצפתי וחימום מים.

ומה לגבי מחירים? התקדמות טכנולוגית וצרכנית יצרה מציאות בה כיום מערכת תת רצפתית אינה כל כך יקרה כמו בעבר והחלום הזה לגמרי נמצא בהישג יד. אז בהחלט שווה לבדוק לפני שמחליטים מראש שזה מחוץ לתקציב שלכם. מבחינתנו, לגמרי מומלץ!

בשיתוף סולארי – פתרונות חימום הבית והתעשייה, בשיתוף סולארי – פתרונות חימום הבית והתעשייה
  • עוד באותו נושא:
  • חימום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully