וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו לרוץ איתו: רשת ''היכל הספורט'' לביגוד והנעלה

בשיתוף היכל הספורט, בשיתוף היכל הספורט

30.6.2020 / 8:41

הקיץ הוא הזמן המושלם להתחיל לעשות ספורט ולהיכנס לכושר, גם בשל מזג האוויר הנעים וגם על מנת לשמור על הגזרה. צמיחתן הגדולה של חברות לייצור נעלי ספורט, והטכנולוגיות החדישות בהן מצוידות הנעליים, הפכו את בחירת הנעל המתאימה למשימה לא פשוטה

היכל הספורט. יח"צ,
היכל הספורט/יח"צ

כדי לסייע לכל הספורטאים והמתאמנים להצטייד כראוי, מערכת המומחים התגייסה למשימה, ויצאה לחפש עבורכם את חנות הספורט המשתלמת ביותר בישראל ביחס של איכות מול מחיר. המלצות רבות התקבלו מקוראי המדור אודות רשת ''היכל הספורט''. יצאנו לבדוק.

רשת ''היכל הספורט'' בעלת מוניטין של 20 שנה בתחום מוצרי הספורט. ''היכל הספורט'' התחילה בתור חנות למכירת נעליים וציוד ספורט, והיא נמנית בין החנויות היחידות בארץ בתחום מוצרי הספורט שזכו להתפתח למספר סניפים בתפוצה ארצית. כיום, לרשת יש 11 סניפים ברחבי הארץ.

בסניפי הרשת תוכלו למצוא בגדי ספורט למתאמנים מקצועיים, החל מנעלי ספורט איכותיות של המותגים המובילים כגון ''ניו באלאנס'', ''אדידס'', "נייקי", "ריבוק", "אסיקס", "סאקוני" ועוד, נעליים לספורטאים מקצוענים, תלבושות, ציוד כושר וכדורים. בנוסף לפן הספורטיבי, בחנות משווקים גם נעלי מותגים אופנתיות.

היכל הספורט. יח"צ,
היכל הספורט/יח"צ

ברשת ''היכל הספורט'' מומחים בטיפול בהתאמת הנעל המושלמת לכל לקוח. כך למשל לקוחות הסובלים מפלטפוס או דורבן, מקבלים סיוע הולם מצוות העובדים במקום, שמתאים את הנעל אל רגלו של הלקוח בהתאמה אישית. ברשת גם מקיימים שיתוף פעולה עם אורטופדים לגבי התאמת מדרסים ללקוחות שזקוקים לכך.

הייחודיות של רשת ''היכל הספורט'', מעבר לאיכות המוצרים בחנויות, טמונה בשירות שמעניקים העובדים המקצועיים בחנויות אל הלקוחות. אחת מאבני הפינה ברשת היא תודעת השירות הגבוהה. כל העובדים ברשת מתורגלים במתן מענה מיידי לצורכי הלקוחות, ועושים הכל על מנת שהלקוחות יהיו מרוצים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
היכל הספורט. יח"צ,
היכל הספורט/יח"צ

מעבר לקשר האישי עם הלקוחות, ברשת החלו לאחרונה לעדכן את לקוחותיהם גם מרחוק. באמצעות עדכונים תכופים בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של הרשת, הלקוחות יכולים להתעדכן במבצעים שוטפים, בדגמים חדשים המגיעים לחנויות הרשת, ובהודעות נוספות שמגיעות ישירות אליהם. מומלץ לעקוב ולהתעדכן.

איכות המוצרים בחנויות הרשת והיחס האישי המוענק לכל רוכש אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות הרשת, שמרעיפים שבחים על חווית הרכישה בסניפים השונים של ''היכל הספורט''. כך למשל מספרת סימה " חוויית קנייה טובה מאוד. שירות אדיב .העובדים היו מקסימים. ונותנים מענה מהיר גם בטלפון. ממליצה בחום." סיוון צמח הוסיפה "איכות המוצרים בחנות סוף הדרך. השירות והאנושיות שיש בעובדים מביאה לחוויית רכישה מהנה."

בקרב מערכת המומחים יש מספר עורכים שהבטיחו לנצל את הקיץ לפעילות ספורטיבית מואצת. חווית הרכישה ב''היכל הספורט'' הכניסה בהם מוטיבציה להתחיל להתאמן עוד היום. לו יהי.
רשת ''היכל הספורט'' חנויות אופנת ספורט והנעלה

סניפי הרשת:

כפר סבא, ויצמן 99

רעננה, אחוזה 96

פתח תקווה, ההגנה 10

רמת גן, ביאליק 15

נתניה, הרצל 10


לדף הפייסבוק

לדף האינסטגרם

בשיתוף היכל הספורט, בשיתוף היכל הספורט
  • עוד באותו נושא:
  • ספורט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully