וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקטי וקל: הסדר נשמר על כנו

בשיתוף PractiKal, בשיתוף PractiKal

29.6.2020 / 15:20

מרגישים שהשיגרה המבולגנת מכבידה עליכם? סידור נכון של הבית יכול להקל מהמשא אותו אתם סוחבים על כתפיכם

פרקטיקל. יח"צ,
PractiKal/יח"צ

ברוב חיינו אנחנו נתפסים לשגרה שקשה לצאת ממנה, גם אם אנחנו חשים שיש לה השפעה שלילית על חיי היומיום שלנו. מתוך המקום הזה, לבני האדם קשה מאוד לקום ולקבל החלטה שתאיים להפוך את הסדר הקיים והרגיל בחייהם. אז אם גם אתם מרגישים תקועים בתוך שגרה שמרחיקה אתכם מהמקום בו אתם רוצים להיות באמת, הגיע הזמן שתכירו את מלי קורצרוק, מארגנת ומסדרת בתים מקצועית ומייסדת חברת PractiKal.

צוות המומחים שלנו בחן את הנושא, בעיקר בימי הקורונה, וגם אחריה, וגילה כי הרבה אנשים החליטו לתור אחר מארגנת ומסדרת בתים. אנשים החלו לחוש כי שגרת הבלאגן מעיבה עליהם ועל היכולת שלהם לקחת צעד אמיץ אל השלב הבא - להביא מארגנת בתים מקצועית שתעשה להם סדר.

בשיחה שערכנו עם מלי היא סיפרה: "PractiKal נולד אחרי הרבה זמן שאני עושה את זה בשביל הכיף. הייתי מגיעה לבתים של קרובי משפחה, חברים, אפילו עמיתים לעבודה ופשוט עושה ארגון מחדש של הארונות. לכן החלטתי לעשות הסבה, לשים בצד את עבודתי במערכות מידע ולצאת לדרך חדשה ומרגשת''.

פרקטיקל. יח"צ,
PractiKal/יח"צ

זה משהו שטבוע בך הרבה שנים?

"מגיל צעיר הארגון מלווה אותי, כילדה עם זיכרון ויזואלי היה לי חשוב שלכל דבר יהיה את המקום שלו ולדעת איפה הוא נמצא. מאוחר יותר נוסף גם עניין הסדר ורצון ליהנות מבית פונקציונאלי שיהיה קל לשמור על סדר ובעיקר שחיפושים אחרי פריטים או חפצים לא יהיה בזבוז של זמן".

אחת הלקוחות של PractiKal, סיפרה לנו: "מלי מדהימה. היא סידרה לי את הארונות באופן מושלם ומאוד פרקטי. היא נתנה לי טיפים לאחסון חכם, קיפול, סדר, בחירת קולבים, קופסאות איחסון ועוד. לכל אורך הסדר היא הייתה נעימה, כיפית, מקצועית ומהירה. היא הפכה את התחביב, לסדר ארונות, מטבחים, חדרי ילדים לפני ואחרי לידה, למקצוע. היא סיפרה שגם עשתה הכשרה בחו"ל על הנושא ואני נהניתי מכל הידע הזה. הפסקתי "להסתדר לבד" אחרי יום עבודה ואימוני ריצה קשים אני רוצה לתת את האהבה שלי ותשומת הלב למשפחתי ובן זוגי. עם מלי תוך כמה שעות כל הארונות מסודרים - למדתי איך לשמור על סדר וארגון גם בהמשך."

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פרקטיקל. יח"צ,
PractiKal/יח"צ

בין שירותיה של PractiKal תוכלו למצוא: ארגון וסידור ארונות, פריקת ארגזים לאחר מעבר דירה, הכנת החדר לתינוק לפני ואחרי לידה, פגישת ייעוץ (גם אונליין).

"אחד הדברים שחוזרים על עצמם במפגשים זה את הפתעת הלקוחות כשמגלים חפצים שלא זכרו שיש להם, בגלל זה אני תמיד מזכירה כמה חשוב שהכל יהיה חשוף ושאין להניח דברים בחלק האחורי של המדפים, מה שלא רואים - לא משתמשים. ברגע שהכל מול העיניים, מוציאים מהר ובקלות את מה שמחפשים בלי שיתבלגן" אמרה מלי שגם נתנה לנו טיפ אחרון לסיום: "המטרה היא שלא נצטרך להשקיע הרבה זמן בפעולות שעושים על בסיס יומי, כמו להתלבש, וגם לא להילחץ בסוף היום, המפתח הוא הארגון. אם הארגון הוא נכון מאד קל לסדר. זאת הסיבה שחשוב לי להתאים את הארגון באופן אישי כדי לוודא שכל לקוח יכול לשמור על הסדר לאורך זמן. ב-PractiKal חשוב לנו לעשות את העבודה מקצועית ויסודית כדי שהארגון יהיה מותאם במלואו ללקוחות, יהיה פרקטי וכך קל לשמור על הסדר".

טל: 052-460-6196‏

פייסבוק

אינסטגרם

ערוץ יוטיוב

בשיתוף PractiKal, בשיתוף PractiKal
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully