וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בעולם תוספי התזונה, מוצרי הפרימיום החדשים של "קולגן פלוס" מסעירים את השוק

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

29.6.2020 / 14:38

החל מגיל 30 מתחיל הגוף לאבד מכמות הקולגן שבו מה שמביא למראה מבוגר יותר ואף להיחלשות שרירים ומפרקים. תוספי תזונה נכונים יכולים לעזור בהתמודדות עם התהליך

קולגן פלוס. יח"צ,
קולגן פלוס/יח"צ

סביר להניח שאם תשאלו את הקרובים לכם, בני משפחה או חברים, מי מהם נוטלים תוספי תזונה, התשובה תהיה כי רובם אכן נעזרים בתוספים כאלה ואחרים. לאור הביקוש ההולך וגובר בשנים האחרונות למוצרי ביוטי ועזר שונים, ניתן לראות על המדפים יותר ויותר תוספים אשר משלימים ומתגברים צורך רפואי שחסר לנו בגוף, הדברים נכונים בעיקר לספורטאים ולבני גיל 30 פלוס.

מי שבעיקר בולטת בעולם תוספי התזונה השונים כבר קרוב לעשור היא חברת "קולגן פלוס", בזכות שיתוף פעולה בינה לבין חברת ג'ליטה הגרמנית הידועה היא מצליחה לייצר תוספי תזונה ברמת איכות שמוכיחים עליונות בתחום.

קולגן פלוס. יח"צ,
קולגן פלוס/יח"צ

בשיחה שערכנו לאחרונה עם רון וינברג מנכ"ל "קולגן פלוס" למדנו על שני מוצרים חדישים ואפקטיביים שהדהימו את הצרכנים. "קולגן פלוס" היא חברה ישראלית שבאה לתת מענה לצורך שקיים אצל כל אחת ואחד מאיתנו החל מגיל 30, אז לפי מחקרים ישנה האטה של ייצור קולגן בגוף וגם בזמן פעילות ספורטיבית ענפה.

כשמה כן היא, "קולגן פלוס" שמה דגש על תוספת של קולגן למטרות שונות כאשר הריכוז של הקולגן במוצרי החברה גבוה מהרגיל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קולגן פלוס. יח"צ,
קולגן פלוס/יח"צ

חוסר בקולגן פוגע בצורה חדה ומיידית בנראות החיצונית ובאיכות החיים, העור מאבד מהנפח ומהברק שלו, הציפורניים, חניכיים ושיער נחלשים, כאשר גם הסחוס ומפרקים מאבדים מכוחם וכתוצאה מזה נוצרת שחיקה בגוף שמובילה לכאבים.

בזמן שרוב חברות תוספי המזון מתעסקות במוצרי ביוטי בלבד, חברת "קולגן פלוס" ביקשה לטפל בנושא מזווית נוספת, לא לתת פתרון שטחי אלא להיכנס לעומק הבעיה ולספק מוצרים שמעניקים מענה כפול, לבריאות וליופי.

מוצר הפרימיום החדש הראשון של החברה הוא קולגן פלוס Premium בתוספת חומצה היאלרונית, על המרכיבים שבתוכו סיפר לנו מנכ"ל החברה רון וינברג: "עבדנו על נוסחה שתכיל כמות גדולה עוד יותר של התוספים השונים. בחרנו להוסיף 5 גרם קולגן שנועד לחיזוק מפרקים, רקמות חיבור, רצועות וגידים ומסת שריר, 2.5 גרם קולגן לביוטי וזה כולל שיער, ציפורניים, שיער ובזכות הכמות הגבוהה יש גם נגיעה טיפולית לצלוליטיס.

קולגן פלוס. יח"צ,
קולגן פלוס/יח"צ

"בנוסף הוספנו 120 מ"ג חומצה היאלורונית שנותנת דחיפה נוספת לטיפול בעור ו 100 מ"ג ויטמין סי שנועד למיקסום התוצאה הסופית ביחד".

מוצר הפרימיום החדש השני של "קולגן פלוס" הוא מוצר של טבליות ביוטי שצריך לקחת באופן יומיומי. בזכות הפיתוח חדשני "קולגן פלוס" הצליחו להכניס אל תוך טבלית אחת כמות חומרים של שתי טבליות ביחד, מדובר במוצר מהפכני לכל דבר.

"מדובר מוצר ביוטי פר אקסלנס" סיפר רון וינברג והוסיף, "הן מחזקות את שורשי השיער, מחזירות את הברק לעור הפנים, כולל חניכיים וציפורניים".

"קולגן פלוס", הרבה יותר מעוד תוספי תזונה, פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה

או להתייעץ עם מומחי החברה במספר טלפון: 1700-708-004.

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully