וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ בוחרים במאווררי ווסטינגהאוס - וזוכים במאוורר לכל החיים

בשיתוף סאיינט לקת, בשיתוף סאיינט לקת

29.6.2020 / 13:19

חברת סאיינט לקת בע"מ היא היבואנית הרשמית בישראל של מותג המאווררים האמריקאי ווסטינגהאוס - רכישה של מאוורר זה תבטיח מאוורר איכותי לכל גדלי החללים ועמידות לאורך זמן

מאווררי תקרה. יח"צ,
מאורר תקרה/יח"צ

החברה האמריקאית ווסטינגהאוס צברה מוניטין של יותר ממאה שנה בתחום התאורה והאוורור, שכולל מכירה ושירות של מגוון ענק של מאווררי תקרה. מאווררי התקרה של החברה ידועים בהיותם יפים, שקטים, עוצמתיים ועמידים לאורך זמן - "מאווררים לכל החיים". חברת סאיינט לקת בע"מ גאה להיות היבואן הרשמי של מאווררי ווסטינגהאוס בישראל.

סאיינט לקת בע"מ

חברת סאיינט לקת הינה חברה בבעלות פרטית אשר נוסדה בשנת 2003. החברה מייצרת ומשווקת באופן בלעדי מותגים מובילים בשוק המקומי והבינלאומי בענף התאורה, החשמל, אנרגיה וסוללות. חברת סאיינט נבחרה ע"י יצרנים בינלאומיים מהמובילים בעולם ובתחומם כנציגה בלעדית בישראל.

החברה ממוקמת בצפון הארץ בפארק תעשיות שחק, בבעלותה מרכז לוגיסטי המשתרע על 15 דונם ומערך שיווק והפצה עצמאי מהמתקדמים במשק, המעניק שרות לאלפי לקוחות החברה הפרוסים מצפון ועד דרום.

החל מהשנה החברה זכתה לייצג את המותג האמריקאי ווסטינגהאוס בתחום המאווררים והתאורה. לרגל השקת המותג בישראל, חברת סאיינט יוצאת במבצע חסר תקדים - התקנת מאווררי קנייה מבית ווסטינגהאוס ב- 99 ₪ בלבד!

מאווררי תקרה. יח"צ,
מאורר תקרה/יח"צ

מאווררי ווסטינגהאוס

מאווררי ווסטינגהאוס

WESTINGHOUSE הינו אחד ממאווררי התקרה היחידים בעולם עם מחלקת מחקר ופיתוח העובדת בשיתוף פעולה עם מהנדסי החברה כדי לפתח פתרונות ורעיונות חדשים. רעיונות אלה מתורגמים למאווררים מעוררי השראה עיצובית, שקטים שיסתובבו שנים ביעילות אנרגטית גבוהה.

זהו סוד ההצלחה של החברה - שילוב של מסורת ארוכת שנים עם חדשנות טכנולוגית שמתאימה למאה ה-21.

בליבו של המאוורר יושב מנוע סיליקון עוצמתי ויעיל שעושה עבודה אמינה ושקטה. המאווררים מגיעים בגדלים שונים 42-60 אינץ' שמתאימים לכל סוגי החדרים. הלהבים של המאווררים עשויים מחומרים שונים : MDF (עץ סיבית) , plywood (דיקט) , ו- ABS (פלסטיק קשיח) . לחברה יש דגמים שמתאימים לפנים הבית וגם לחוץ למשל למרפסת או פרגולה.
בכתבה זו נציג מספר דגמים מובילים של החברה:

סדרת Alloy

סדרה זו מתאימה לחדרי שינה, חדרי ילדים וחדרי סלון.
לדגמים החדשים של סדרת ALLOY בגדלים 42″ עד 52″ יש 3 להבים ההופכים אותו לאידיאלי לחדרים בגודל 20-30 מ"ר. מנוע המאוורר עוצמתי אך הודות לטכנולוגיית המנוע המתקדמת Silicon Still, פעולתו שקטה ולא מטרידה.

לכל אחד מהדגמים יש גוף תאורה אלגנטי המשלב זכוכית חלבית ואפשרות לשתי נורות LED (מסופקות). בנוסף, לכל הדגמים יש אפשרות למצב קיץ וחורף שבו ניתן לשנות את כיוון פעולת המאוורר וליהנות מהמאוורר כל השנה.

תוכלו לבחור בגוף מאוורר בצבע שחור או לבן בדגמי 42″ ובדגמי 52″ לבן או ניקל מוברש. צבעי הכנפיים כפולים וניתנים לבחירה, זכרו לומר למתקין באיזה צבע בחרתם, לבן/מייפל, שחור/כסוף וכ"ו.

האחריות היא לתקופה של 15 שנה למנוע ושנתיים לשאר חלקי המאוורר בבית לקוח.

סדרת Halley

לסדרת HALLEY עיצוב מיוחד ואלגנטי שכבר במבט ראשון ניתן להבחין בייחודיות שלה בהשוואה למאוררים אחרים. הודות למבנה המיוחד, ניתן לבצע התקנה צמודת תקרה ללא מוט מחבר ולקבל תוספת לעיצוב החדר.

הסדרה כוללת מאוררים בגודל 44″ עם 3 להבים ההופכים אותו לאידיאלי לחדרי מגורים בגדול 25 מ"ר. מנוע עוצמתי וקטן מימדים אך הודות לטכנולוגיית המנוע המתקדמת Silicon Still, פעולתו שקטה ולא מטרידה.

לסדרת האלי גוף תאורה הכולל אפשרות חיבור 2 נורות LED ( מסופקות) וחיפויי זכוכית חלבית, השליטה בהדלקת המאוורר והתאורה מתבצעות על ידי שלט ( מסופק). בנוסף, קיימת אפשרות למצב קיץ וחורף שבו ניתן לשנות את כיוון פעולת המאוורר וליהנות מהמאוורר כל השנה.

תוכלו לבחור בגוף מאוורר בצבע ברונזה או לבן, צבעי הכנפיים כפולים וניתנים לבחירה, זכרו לומר למתקין באיזה צבע בחרתם, לבן/מייפל, דובדבן/עץ בהיר וכ"ו.

האחריות היא לתקופה של 15 שנה למנוע ושנתיים לשאר חלקי המאוורר בבית לקוח.

סדרת Capitol

לסדרת קפיטול גוף תאורה יחיד, פתוח ואלגנטי המשלב זכוכית חלבית ואפשרות לנורת LED (מסופקת). בנוסף, קיימת אפשרות למצב קיץ וחורף שבו ניתן לשנות את כיוון פעולת המאוורר וליהנות מהמאוורר כל השנה.

תוכלו לבחור בגוף מאוורר בצבע שחור מטאלי או לבן, צבעי הכנפיים כפולים וניתנים לבחירה, זכרו לומר למתקין באיזה צבע בחרתם, לבן/מייפל, שחור/אפור כהה וכ"ו.

האחריות היא לתקופה של 15 שנה למנוע ושנתיים לשאר חלקי המאוורר בבית לקוח.

סדרת Alta Vista

לדגמים החדשים של סדרת ALTA VISTA בגדלים 48″ יש 3 להבים ההופכים אותו לאידיאלי לחדרי מגורים עם חלל גדול של עד 30 מ"ר.

למאוורר ALTA VISTA יש גוף תאורה מובנה LED בגוון קר , עוצמת התאורה והפעלת המאוורר ניתנים לשליטה על ידי השלט המסופק. גוף התאורה כולל זכוכית חלבית מסוגננת ומינימליסטית. בנוסף, קיימת אפשרות למצב קיץ וחורף שבו ניתן לשנות את כיוון פעולת המאוורר וליהנות מהמאוורר כל השנה.

גוף המאוורר שחור, צבעי הכנפיים כפולים וניתנים לבחירה, זכרו לומר למתקין באיזה צבע בחרתם, שחור או דובדבן.

האחריות היא לתקופה של 15 שנה למנוע ושנתיים לשאר חלקי המאוורר בבית לקוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאווררי תקרה. יח"צ,
מאורר תקרה/יח"צ

סדרת Comet

לדגמים החדשים של סדרת COMET בגדלים 52″ יש 5 להבים ההופכים אותו לאידיאלי לחדרי מגורים עם חלל גדול של עד 36 מ"ר. מנוע המאוורר עוצמתי אך הודות לטכנולוגיית המנוע המתקדמת Silicon Still, פעולתו שקטה ולא מטרידה.

למאוורר COMET יש גוף תאורה אלגנטי המשלב זכוכית חלבית ואפשרות לשתי נורות LED (מסופקות). בנוסף, קיימת אפשרות למצב קיץ וחורף שבו ניתן לשנות את כיוון פעולת המאוורר וליהנות מהמאוורר כל השנה.

תוכלו לבחור בגוף מאוורר בצבע שחור או לבן. צבעי הכנפיים כפולים וניתנים לבחירה, זכרו לומר למתקין באיזה צבע בחרתם, לבן/מייפל, שחור/כסוף וכ"ו.

האחריות היא לתקופה של 15 שנה למנוע ושנתיים לשאר חלקי המאוורר בבית לקוח.

סדרת Colosseum

לדגמים החדשים של סדרת COLOSSEUM בגדלים 42″ יש 4 להבים ההופכים אותו לאידיאלי לחדרי מגורים עם חלל גדול של עד 25 מ"ר. לסדרה מנוע עוצמתי אך הודות לטכנולוגיית המנוע המתקדמת Silicon Still, פעולתו שקטה ולא מטרידה.

למאורר COLOSSEUM יש גוף תאורה מובנה LED בגוון אור קר , עוצמת התאורה והפעלת המאוורר ניתנים לשליטה על ידי השלט המסופק. גוף התאורה כולל זכוכית חלבית מסוגננת ומינימליסטית. בנוסף, קיימת אפשרות למצב קיץ וחורף שבו ניתן לשנות את כיוון פעולת המאוורר וליהנות מהמאוורר כל השנה.

גוף המאורר בצבע ניקל מוברש, צבעי הכנפיים כפולים וניתנים לבחירה, זכרו לומר למתקין באיזה צבע בחרתם, עץ בהיר או כסוף.

האחריות היא לתקופה של 15 שנה למנוע ושנתיים לשאר חלקי המאוורר בבית לקוח.

סדרת Industrial

מאוורר התקרה התעשייתי של ווסטינגהאוס זוכה למחמאות ולביקורות חיוביות מלקוחות שאוהבים את הביצועים והיעילות שלו. הוא גדול מאוד, 56 אינץ, וכולל שלושה להבים בצבע שחור או לבן ומשמש כתוספת נחמדה לחדרים גדולים ומרווחים, משרדים ומסעדות עם תקרות גבוהות.

בכדי להשיג את היעילות הטובה ביותר, מומלץ להרכיבו לפחות 2.5 מטרים מעל הרצפה. בדרך זו תוכלו ליהנות מזרימת אוויר עוצמתית, אך שקטה.

הוא צורך 63 וואט בלבד במהירות מקסימאלית, והתוצאה הזרמת אוויר מדהימה מה שהופך אותו לאחד הדגמים עם היעילות האנרגטית הטובה בקטגוריה שלו. לשליטה על רמות המהירות, ישנו שלט קיר הכלול ברכישה.

האחריות היא לתקופה של 15 שנה למנוע ושנתיים לשאר חלקי המאוורר בבית לקוח.

סדרת Mountain Gale

מאוורר התקרה מוגן המים של ווסטינגהאוס זוכה אף הוא למחמאות ולביקורות חיוביות מלקוחות שאוהבים את הביצועים והיעילות שלו. הוא גדול, 52 אינץ, ואם יש לכם פרגולה מקורה מחוץ לבית, מצאתם את המאוורר המשולם עבורכם.

דגם מאונטיין גייל כולל שלושה להבים בצבע שחור וגוף כסוף, הוא בתקן IP44 ההופך אותו לאידיאלי לשימוש חיצוני, הוא עמיד למים, לחות או כל התזה אחרת (לא ניתן להתקינו למגע ישיר של גשם או מקום לא מקורה).

בכדי להשיג את היעילות הטובה ביותר, מומלץ להרכיבו לפחות 2.5 מטרים מעל הרצפה. בדרך זו תוכלו ליהנות מזרימת אוויר עוצמתית, אך שקטה. הוא צורך 55 וואט בלבד במהירות מקסימאלית, והתוצאה הזרמת אוויר מדהימה מה שהופך אותו לאחד הדגמים עם היעילות האנרגטית הטובה בקטגוריה שלו.

האחריות היא לתקופה של 15 שנה למנוע ושנתיים לשאר חלקי המאוורר בבית לקוח.

לא משנה איזה דגם תבחרו אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים מאוורר אמריקאי איכותי שיחזיק לאורך שנים. התקנה נכונה של המאוורר על התקרה היא חשובה מאוד כדי שהוא יפעל בצורה חלקה, לכן אנחנו שולחים מתקינים משלנו (חשמלאים מוסמכים) שעברו הסמכה מטעם החברה.

אנחנו נעזור לכם בכל התהליך של בחירת מאוורר תקרה שמתאים במיוחד בשבילכם - מהייעוץ הראשוני, התאמת המאוורר לחדר שלכם, משלוח מהיר עד הבית, התקנה מקצועית, וכמובן אחריות מורחבת ל-15 שנה בבית הלקוח.

אתם מוזמנים להיכנס עכשיו אל חנות האונליין שלנו וליהנות מייעוץ חינם ושירות מקצועי. בטוח שתצאו מרוצים!

בשיתוף סאיינט לקת, בשיתוף סאיינט לקת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully