וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיראות צעירים בעשר שנים תוך מספר דקות

בשיתוף EL MEDICAL AESTHETICS, בשיתוף EL MEDICAL AESTHETICS

29.6.2020 / 11:13

יש מספר דרכים להתמודד עם קמטים ביניהן שימוש בבוטוקס ובחומצה היאלרונית. ד"ר אלה לוקיץ, מציע טיפולי רדיאס - זולים, מהירים ובטוחים

EL MEDICAL AESTHETICS. יח"צ,
EL MEDICAL AESTHETICS/יח"צ

גופנו חשוף לגורמים רבים המאיצים את ההזדקנות שלו, לרבות המטען הגנטי שלנו, נזקי הסביבה, האקלים, ופוטואייג'ינג - מגע עם חומרים מזיקים (עשן, קרני שמש, זיהום אוויר). החשיפה לכל הגורמים הללו משנה את המראה שלנו בצורה ניכרת מפני שעורנו הוא בעל שטח פנים גדול וחשוף לסביבה - בעיקר עור הפנים.

כדי לעכב את ההשפעה של גורמים סביבתיים מזיקים אנשים רבים החלו להיות מודעים וזהירים יותר עם התזונה שלהם והפעילות הגופנית שהם מבצעים, ולמרות שהמודעות הזו עוזרת לעכב השפעות שליליות על עורנו, היא לא מוחקת אותן כליל. למרבה השמחה, כיום ישנם טיפולים אסתטיים שמחזירים את השעון לאחור ולא רק גורמים לנו להיראות נפלא, אלא גם להרגיש נפלא.

טיפולים אסתטיים במאה ה-21

בעבר הדרך היעילה ביותר להחליק את העור הייתה לבצע ניתוחים שונים למתיחת פנים, אך כיום ישנם טיפולים אסתטיים ולא פולשניים המביאים להשפעות דומות. אם עברתם את גיל 27 ואתם מבחינים בקמטים באזור העיניים, מצח או בין הגבות, טיפולי בוטוקס יתקנו את המצב.

בוטוקס הוא חומר מרפה שרירים אשר מרגיע את מבע הפנים ותורם לחזות צעירה יותר, כלומר הוא מחליק קמטים נראים לעין.

טיפול אסתטי יעיל נוסף הוא הזרקה של חומצה היאלורונית: החומצה הזו היא חומר דמוי ג'ל המצוי בגוף באופן טבעי וסופח אליו נוזלים, מה שגורם למראה מלא נפח ובריא של העור. במהלך השנים, הכמות של החומצה ההיאלרונית יורדת, מה שגורם ליצירת מראה קמטים וקמטוטים.

טיפולים בחומצה היאלורונית מתאימים לאזור השפתיים, כך שאם אתן מבחינות בקמטים מאונכים החוצים את שפתיכן, מילוי בחומצה הזו יחזיר להן את הנפח. מילוי שפתיים עם חומצה היאלורונית משחזר את המראה שלהן באופן טבעי במקום לשנות את צורתן, מה שהופך את הטיפולים הללו לפופולריים במיוחד.

הטיפול אינו כרוך בכאבים והוא מרכך את מראה העור ומוריד שנים מהגיל, אך זה לא היתרון היחיד שלו; טיפול בחומצה היאלורונית הוא זמין ונגיש, כך שגם הכיס לא כואב לאחר טיפולים מהסוג הזה.

טיפולים עם חומצה היאלורונית מתאימים גם לאזור העיניים שמראהו משתנה בצורה ניכרת במהלך השנים. אובדן של רקמת שומן ודלדול של רקמת החיבור בדרמיס שבאזור העיניים גורמים להיווצרות של שקעים בארובות העיניים התחתונות, מה שמביא למראה עייף ומבוגר.

שימוש בקונסילר וטריקים באיפור אמנם מטשטשים את האזורים הכהים והשקועים בעיניים אך הם לא פותרים את המצב לטווח ארוך. באמצעות הזרקה טיפתית ומבוקרת של חומצה היאלורונית באזור השקעים בעיניים, תוכלו לקבל מראה צעיר, מלא נפח וחיוני תוך מספר דקות בלבד.

חומצה היאלורונית יעילה גם במילוי קמטים בצידי האף, השפתיים התחתונות והלחיים כדי להחזיר לאזורים הללו את הנפח שלהם ולהצעיר את מראה הפנים שלכם.

עבור רפיון באזור הצוואר ניתן לשלב טיפול בלייזר פרקציונלי וזריקות בוטוקס כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

כיום אין טיפול אחד ויחיד עבור כל אזורי הפנים והצוואר, ולכן חשוב לשלב בין מספר סוגי טיפולים כדי להגיע לתוצאות הרצויות, מה שמביא אותנו לגולת הכותרת של טיפולי הפנים המצעירים - טיפול הרדיאס.

EL MEDICAL AESTHETICS. יח"צ,
EL MEDICAL AESTHETICS/יח"צ

רדיאס - טיפול מהפכני למילוי פנים באופן טבעי

אחד הטיפולים המתקדמים והאהובים ביותר כיום הוא מתיחת פנים באמצעות רדיאס - חומר מילוי ייחודי המבצע מילוי, הרמה ומתיחה בפעולה אחת!

הרדיאס מורכב מקלציום הידרוקסיל אפטיט (CaHA) סינטטי המצוי בתוך ג'ל צמיגי. כמו החומצה ההיאלורונית, גם הרדיאס מצוי בגוף באופן טבעי, והוא משמש בטיפולים אורטופדיים וטיפולים רפואיים אחרים. הרדיאס מעודד ייצור של קולגן, וכאשר מזריקים אותו, הגוף מתחיל לייצר קולגן באופן טבעי.

לאילו אזורים ניתן להזריק את הרדיאס?

ניתן להשתמש ברדיאס למילוי קמטים באזור הקפלים הנאזו-לביאלים (משני צידי האף) ותיקון פגמים ושקעים באף (טבעיים וגם לאחר ניתוחים פלסטיים). בנוסף, רדיאס מתאים לעיבוי אזור עצמות הלחיים (אזור שצונח עם השנים, וכן עיצוב הסנטר.

טיפולי רדיאס מתאימים גם להעלמת צלקות אקנה, מילוי קמטים בזוויות הפה, ועיצוב הפנים תוך שמירה על מבנה העצמות הטבעי.

כמה טיפולים צריך על מנת להגיע לתוצאה אופטימאלית?

אצל רוב המטופלים ניתן להשיג תוצאות אופטימליות לאחר טיפול רדיאס אחד. אצל חלק מהמטופלים יש צורך לבצע תיקונים קטנים כשבועיים לאחר ההזרקה, ולכן חשוב להגיע לביקורת אצל הרופא המטפל שבועיים לאחר הטיפול הראשון.

לכמה זמן נשארת תוצאת הטיפול בשימוש ברדיאס?

השפעת הרדיאס נמשכת כשנה עד שנה וחצי והתוצאות תלויות בסוג העור של המטופל/ת, גיל, תנועת השרירים באזור ההזרקה ואורח חיי המטופל/ת.

האם הרדיאס מתקשה וקשיח למגע?

לא, הרדיאס אינו מתקשה אלא נשאר רך למגע. הסיבה לכך היא שהרדיאס מקבל את מאפייני הרקמה אליה הוא מוזרק ומכיוון שהוא מעודד ייצור קולגן, אזור ההזרקה יהיה רך וגמיש למגע.

תוך כמה זמן אחרי טיפול רדיאס ניתן לחזור לשגרה?

טיפול הרדיאס הוא לא פולשני ואינו גורם לכאבים ולכן ניתן לחזור לשגרת החיים מיד בתום הטיפולים. במקרים בהם נוצרים שטפי דם באזורי הטיפול, ניתן להשתמש באיפור כדי לטשטש אותם.

רדיאס - כל היתרונות במוצר מתקדם אחד

לסיכום, לרדיאס יש יתרונות רבים שהופכים אותו לאידאלי עבור מגוון של טיפולים קוסמטיים:

• בטוח לשימוש
• טווח פעולה רחב
• מתפרק בתהליכים טבעיים
• אינו דורש מבחן רגישות מקדים
• מיעוט תופעות לוואי
• ניתן ליישום במזרק גדול - 1.5CC
• מתאים לקמטים זעירים וגם עמוקים
• מחקה את הרקמה אליה הוא מוזרק
• מתאים לבעלי עור עבה
• מתאים למטופלים גברים

טיפולי רדיאס מתקדמים עם ד"ר אלה לוקיץ

מרפאת EL MEDICAL AESTHETICS מבצעת טיפולים אסתטיים מתקדמים עם מיטב החומרים הקיימים בתחום כדי להעניק לכל מטופלת את התוצאות הטובות ביותר. מלבד שימוש בחומרים איכותיים המביאים לתוצאות נפלאות, אנו שמים דגש על טיפולים מקצועיים עם מטפלים אשר יודעים בדיוק כיצד להעניק לכן את התוצאות הרצויות.

ד"ר אלה לוקיץ, אשר הוכשרה במשך שנים רבות כרופאה בתחום רפואת המשפחה, מבצעת טיפולי רדיאס באופן בטוח המביא לתוצאות מדהימות בכל פעם מחדש. לאחר סיום לימודי הרפואה בקייב, ד"ר לוקיץ עלתה עם משפחתה לישראל בשנת 1992 ושמה לה למטרה להתמקד ברפואה בישראל. לאחר מספר שנים בהן הקדישה את זמנה לילדיה ומשפחתה, ד"ר לוקיץ המשיכה את הכשרתה הרפואית בבית החולים וולפסון, ומשם התקדמה להיות רופאה בכירה בתחום הרפואה הפנימית באותו מוסד בו החלה את דרכה.

החל משנת 2007 ד"ר לוקיץ עובדת כרופאת משפחה בקופת חולים כללית, במקביל עבדה בקליניקות שונות ובשנה האחרונה כמטפלת אסתטית במרפאת EL MEDICAL AESTHETICS. בכישרון רב ותשוקה לתחום האסתטיקה המודרנית, ד"ר לוקיץ עברה הכשרות מקצועיות והשתלמויות יוקרתיות בחברות נודעות כמו "סטלה מדיקס", פרומדיקס, ומוסדות נוספים ברחבי העולם.

הידע הנרחב של ד"ר לוקיץ, בשילוב עם הניסיון הרפואי הענף שלה, הפך אותה למטפלת מבוקשת אשר מבצעת, בין היתר, טיפולי רדיאס מדויקים המביאים לתוצאות מדויקות בקרב המטופלות שלה. כיום ד"ר לוקיץ מעבירה סדנאות לדור חדש של מטפלים אסתטיים שנהנים מהכשרתה והידע הנרחב שלה.

מרפאת EL MEDICAL AESTHETICS מעניקה את מיטב הטיפולים הקוסמטיים והאסתטיים הקיימים כיום בשוק, וכל מטופל ומטופלת נהנים מהמקצועיות חסרת הפשרות של ד"ר לוקיץ.

כמו בטיפולים רבים אחרים, קיימים כיום בשוק חומרי מילוי וטיפול זולים שלא רק שאינם מביאים לתוצאות הרצויות, במקרים רבים הם עלולים אף להזיק למראה שלך. כדי להימנע מכך, חשוב שתפני למרפאה מקצועית בלבד שתוכל להעניק לך שירות מקצועי בידיהם של מיטב המטפלים המשתמשים בחומרים טבעיים, מנוסים ואיכותיים.

לתוצאות מדויקות ולמראה פנים צעיר ומלא חיוניות, צרי קשר עם מרפאת EL MEDICAL AESTHETICS ותוכלי להיות בטוחה שאת בידיים הטובות ביותר. אנו נותנים לתוצאות לדבר בעד עצמן, והתמונות הבאות מוכיחות את היעילות של הרדיאס, בייחוד כאשר הטיפול מתבצע על ידי מקצוענים אמיתיים:

לפרטים נוספים התקשרו: אל קוסמטיקס - אלינור - 0523337240

בשיתוף EL MEDICAL AESTHETICS, בשיתוף EL MEDICAL AESTHETICS
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully