וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש בר-לין - "פשוט אחי טעים"

בשיתוף מפגש בר לין

29.6.2020 / 9:24

מערכת המומחים ממשיכה לסרוק את הארץ בניסיון למצוא את ההמבורגר הכי כובש. אחרי המלצות רבות, פידבקים מצוינים בגוגל, פייסבוק ואיזי, הגענו למזללת ההמבורגרים "מפגש בר לין" ברחוב ז'בוטינסקי 61 ברמת גן, באמצע הדרך בין פתח תקווה המנומנמת לתל אביב התוססת

המבורגר כבש 300 גרם בלחמניה. יח"צ,
המבורגר כבש 300 גרם בלחמניה/יח"צ

מפגש בר לין הוא מוסד שקיים כבר 23 שנה, מתחת לרדאר של כל ההמבורגריות שנפתחו אחר כך כפטריות לאחר הגשם במינוף של יחסי ציבור שלא נגמרים. מקום "שמועדון מעריצים" שלם, מתברר, ממש הולך אחריו. באנו רעבים וחזרנו מאוהבים...אין לנו כל ספק בכך.

כבר בכניסה, הבנו שיש כאן סיפור אהבה מיוחד. המקום משדר אווירה חמה וביתית, הלקוח מרגיש מאוד רצוי פה, ממש בהתאמה ללוגו של המקום המציץ מכל פינה- "פשוט אחי טעים"- כוונת המשורר, כולנו "אחוקים פה".

המקום נקי ומטופל והבחנו שהשירות קשוב ומהיר.

חזה עוף בלחמניה פריכה. יח"צ,
חזה עוף בלחמניה פריכה/יח"צ

לקוחות קבועים שפגשנו, דור שני לאכלנים פריקים של המקום, אמרו לנו שחלק עיקרי מהחוויה פה, הוא השילוב המעולה, המוקפד בין בשר עסיסי, עשוי באופן מדויק, לבין הרטבים המדהימים, חלקם תוצרת עצמית, ירקות טריים ובצל מטוגן. כולם בתוך לחמניית קשר גדולה, צרובה וחמה, לא לחמניות המבורגר המסורתיות- זהו חלק מהייחודיות של "מפגש בר לין". המליצו לנו במיוחד על כמה מנות, וואלה יצא בומבה!

הזמנו המבורגר כבש (בשר בקר עם שומן מעורב) עם רטבים שנטפו וזלגו מהלחמניה... מממ... ללקק את האצבעות. ניסינו גם את חזה העוף על הפלנצ'ה עטוף בירקות טריים בלחמניה - פצצת חלבון בריאה ומשביעה - תענוג צרוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנטריקוט מוקפץ בג'בטה חמה. יח"צ,
אנטריקוט מוקפץ בג'בטה חמה/יח"צ

הזמנו גם את האנטריקוט המוקפץ עם בצל מטוגן בתוך ג'בטה שיצא לנו חגיגה בלשון, אם כי מעט עשוי מידי לטעמנו. את סטייק הפרגיות הצרוב עם תבלין אדמדם, כמו מנות נוספות, ננסה בפעם הבאה.

"23 שנה מוכרים פה המבורגרים ועושים את העבודה בצורה מדהימה", אומר לנו אחד הלקוחות. "הטעם נשאר אותו דבר כמו בשנים הראשונות", מוסיף.

"כן", אומרים בחיוך, הבעלים ירון ומשה "הטעם נשאר אותו טעם, ותוסיף לזה גם תודעת שירות. ראינו פה במהלך השנים צעירים שעוצרים את המונית משדה התעופה בדרך לבית ההורים לאחר חצי שנת שהות בהודו, רק כדי לחוש מחדש את הטעם שגדלו עליו כל כך הרבה שנים. את הטעם הישראלי האותנטי".

במהלך ההמתנה התרשמנו מהוצאת המנות ומהמקצועיות, מנות עסיסיות, מוגשות ברוחב לב, עם תוספת של צ'יפס טרי (שאינו קפוא מלכתחילה) ובטבעות בצל.

אין לנו ספק שמשתמשים פה בחומרי גלם משובחים.

"לאחרונה", מציינים הבעלים, "הוספנו את ההמבורגר- "ביונד" הטבעוני, ואפילו פה, במקדש הבשר, הופתענו מההצלחה לה זוכה הקציצה הטבעונית".

על קירות המסעדה נוכחנו לראות תעודות הוקרה ותודה רבות עבור תרומות כספיות שהעבירו הבעלים לעמותות צדקה, התברר לנו שעזרה לזולת היא נר לרגליהם של הבעלים. עשיית האוכל, זה בגנים המשפחתיים.

האב המנוח הרצל, ביחד עם אחיו, היה מלך הפלאפל בבני ברק של שנות ה-60 וה-70 במאה הקודמת. האח הגדול של הבעלים, משה וירון, יוסי - הוא זה שהקים את מפגש בר-לין בז'בוטינסקי 61 ר"ג בשנת 1998, וכיום בעלים של מסעדה בעלת שם זהה בבורסה בר"ג, העובדת באופן דומה, אך לא זהה.

המבורגר בקר 200 גרם בלחמניה. יח"צ,
המבורגר בקר 200 גרם בלחמניה/יח"צ

המקום כשר למהדרין וקיים בו שרות משלוחים דרך תן ביס.

לסיכום נאמר כך: שווה מאוד להגיע למפגש בר-לין, למרות מגבלות הקורונה - ישנם שולחנות בחוץ. ברור לנו שכל מי שמעוניין להעשיר את טעמו הקולינרי, כדאי לו להגיע, אין ספק בכך, טעים ברמה גבוהה ובמחיר הולם לכל נפש.

המקום פתוח בימים א' - ה' משעה 11 בבוקר ועד שעות הערב המאוחרות. מוצ"ש כחצי שעה לאחר צאת השבת.

קיים במקום שירות משלוחים דרך תן ביס. מקבלים כרטיסי אשראי, כרטיסי תן ביס וסיבוס.

מפגש בר-לין

ז'בוטינסקי 61, רמת גן.

כשר מהדרין.

טלפון: 077-5008966

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully