וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגשימת החלומות, מעצבת העל נרקיס רובין ברזני

בשיתוף נרקיס רובין ברזני, בשיתוף נרקיס רובין ברזני

2.7.2020 / 11:34

עוד לפני שסיימה את לימודיה בשנקר, קפצה נרקיס רובין ברזני למים העמוקים והחלה לבצע עבודות עיצוב. כעת היא נחשבת לאחת ממעצבות הפנים הייחודיות בארץ

נרקיס רובין ברזני סטודיו בוטיק עיצוב פנים. יח"צ,
נרקיס רובין ברזני, סטודיו בוטיק עיצוב פנים/יח"צ

באופן מסורתי תחילת הקיץ נחשבת לתקופת שיפוצי הבתים של כל מי שמבקשים לשדרג ולחדש את הבית או הדירה. בימים אלו בעקבות משבר הקורונה הדחף לשנות ולבנות מציאות חדשה ונעימה גובר עוד יותר.

במערכת "המומחים" ביקשנו לשמוע על הטעם שמאפיין את רוב רובם תושבי ישראל ולשם כך פנינו אל נרקיס רובין ברזני, הבעלים של סטודיו בוטיק לעיצוב פנים ומי שעשתה לעצמה שם של מעצבת יוצאת דופן בתעשייה. מפיק חבר המערכת קפץ לפגוש את נרקיס לשיחה על עיצוב פנים בסטודיו שלה. הוא חזר מאוהב באשת מקצוע מדופלמת שלא נחה לרגע.

נרקיס רובין ברזני סטודיו בוטיק עיצוב פנים. יח"צ,
נרקיס רובין ברזני, סטודיו בוטיק עיצוב פנים/יח"צ

נרקיס רובין ברזני חיה ונושמת עיצוב ואסתטיקה במשך כל חייה. את חלומה הגדול להיות מעצבת הגשימה ברגע הראשון בו ילדיה היו מספיק גדולים ועצמאיים, אז החלה ללמוד במכללת שנקר ותוך זמן קצר הדהימה את המרצים השונים בזכות ראייה מרחבית יוצאת דופן, עד כדי כך שכבר בזמן לימודיה קיבלה פרוייקטים גדולים לביצוע. על כך היא סיפרה לי: " במכללת שנקר נוהגים לקחת את הסטודנטים המצטיינים ואת הסטאז' שלהם הם מבצעים על פרוייקטים אמיתיים, העבודה שלי היתה דאז לעצב בית פרטי ביישוב צורן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נרקיס רובין ברזני סטודיו בוטיק עיצוב פנים. יח"צ,
נרקיס רובין ברזני, סטודיו בוטיק עיצוב פנים/יח"צ

במקביל לעבודת הסטאז' ובעקבות סקיצה שנרקיס שרטטה לצורך הקמה של בית יד לבנים בעיר מודיעין, יושב ראש הבית התרשם עמוקות מהיד המקצועית והראש העיצובי שלה וביקש ממנה להמשיך ולעשות את כל העבודה כולה. "אמרתי לו שאני בסך הכל סטודנטית ירוקה", סיפרה לי נרקיס בהתרגשות והוסיפה, "אך הוא התעקש לתת לי את המשימה, אני זוכרת שהתייעצתי גם עם המנחה שלי, בכל זאת מדובר היה בשני פרוייקטים אמיתיים, לשמחתי קיבלתי את התמיכה והגיבוי וככה מבלי לרצות קפצתי אל המים העמוקים ומאז הכל היסטוריה".

נרקיס רובין ברזני סטודיו בוטיק עיצוב פנים. יח"צ,
נרקיס רובין ברזני, סטודיו בוטיק עיצוב פנים/יח"צ

נרקיס הציגה בפני דוגמאות רבות מהעבודות שביצעה לאורך השנים, נדהמתי לגלות כי כל עיצוב היה שונה אחד מהשני, חללי מגורים וחללים ציבוריים בעיצוב כפרי, סגנון מודרני ועוד וכל אחד מהם עם נגיעות שונות, האם אין טעם אחד שמאפיין את רוב האנשים שאלתי? היא הסבירה: "לא, אין טעם אחד שאפשר לשים עליו אצבע ולהגיד שזה איזשהו מאפיין עיקרי. אני לומדת להכיר את כל הלקוחות שלי, על האופי שלהם, הצרכים האישיים, כיצד מתנהלים ביום יום ולפי כל אלו אני תופרת עיצוב שיתאים לו בדיוק כמו כפפה ליד, שהבית ישרת אותו ברמה הכי פרטנית שניתן, שיהיה לו נוח ופונקציונלי. אין משפחה שדומה לשנייה באופי, בוייב ובהתנהלות ולכן אין עבודה אחת שדומה לשנייה".

מכנה אחד משותף אחד שכן מצאתי לכל העבודות היתה ה "וואו" אחד גדול שיצא לי מהפה מבלי להרגיש או לרצות כאשר ראיתי את הדוגמאות, נרקיס חייכה ואמרה: "זוהי בדיוק המטרה שלי מול הלקוחות, שהאפקט הראשוני יהיה הוואו המרגש הזה, ההכרה שהם נכנסים אל בית שהוא החלום שביקשו לעצמם, שיהיה להם נוח, מלטף, מרגיע ומפנק בדיוק כמו בבית מלון רק שיהיה זה המלון האישי והקבוע שלהם".

תוך כדי הפגישה שלנו נרקיס היתה צריכה לשוחח עם מבול של טלפונים מצד לקוחות חדשים וישנים שביקשו את שירותיה, הייתי מהופנט מהאנרגיות, קצב ותשוקה מסחררת שבה שוחחה עם כולם, אי אפשר לטעות, עולם העיצוב בוער לה בעצמות.

נרקיס ברזני. יח"צ,
נרקיס רובין ברזני, סטודיו בוטיק עיצוב פנים/יח"צ

מי שעוד התרשמו מהלהט והראש היצירתי של נרקיס אלו הן תוכניות הטלוויזיה השונות. נרקיס היתה בעלת פינה קבועה אצל אודטה, הופיעה גם בתוכנית של משה גלמין וחלק מהעבודות שלה הופיעו בתוכנית של הבתים הכי יפים בישראל, בנוסף אחד הבתים אותו עיצבה השתתף בפרס "אות העיצוב" היוקרתי.

לפני כל תחילת עבודה נרקיס מבצעת הערכת תקציב כדי שתוכל לדעת איך לחבר יצירה שתתאים בדיוק לצרכים ולאורך כל הפרוייקט היא נמצאת בשטח ביחד עם הלקוחות, בימי הקניות, בפיקוח על הקבלן עד לרגע שבו ננעץ המסמר האחרון בקיר ועוד.

לפני סיום הפגישה שאלתי את נרקיס, מהיכן היא שואבת את הרעיונות המדהימים שלה. היא חייכה ואמרה: "מהחיים, אני מטיילת המון בארץ ובעולם, אוהבת סתם ככה לצאת לרחוב ולהתבונן, בנוף, באדריכלות, בטבע הפראי ואפילו בבניינים מתקלפים, בכל דבר אני יכולה לזהות משהו ולקחת ממנו השראה ולעבד את הכל לקראת העבודה הבאה, לפעמים זה קורה לי גם תוך כדי שינה, אז אני קמה ומשרטטת את הכל".

"נרקיס רובין ברזני, סטודיו בוטיק עיצוב פנים", היתה לי פגישה מהפנטת עם אשה יפה וחכמה שהעיניים שלה שלה לא מפסיקות להתבונן ולטרוף את החיים, את כל אלה היא מביאה לידי ביטוי בעיצובים מרהיבים.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף נרקיס רובין ברזני, בשיתוף נרקיס רובין ברזני
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully