וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילה טוסקנה: עיצוב איטלקי לגינה ולבית

בשיתוף וילה טוסקנה, בשיתוף וילה טוסקנה

28.6.2020 / 16:53

החלום מתגשם: מעל ל 40 שנה ש''וילה טוסקנה'' מאבן יהודה מייבאת פריטי אופנה לגינה

וילה טוסקנה. יח"צ,
וילה טוסקנה/יח"צ

בשיחה שערכתי עם איציק, מייסד ''וילה טוסקנה'' הוא מספר: "זה התחיל די במקרה, כבעלי עסק משפחתי מצליח של ייבוא קרמיקה וכלים סניטריים מאיטליה ביקרנו באיטליה פעמים רבות, בתערוכות ובמפעלים שמהם ייבאנו את המוצרים. המפגש עם היופי האיטלקי פתח ערוץ חדש של מחשבה. כבעלי גינה מאוד גדולה באבן יהודה (3500 מ"ר) נסחפנו באופן טבעי לתחום מוצרי הגינה האיטלקיים.

"מיותר לספר על העיצוב והמעצבים האיטלקיים, בכל העולם סוגדים ליופי האיטלקי המיוחד במינו. אין ספק כי זוהי אחת הסיבות שאיטליה נחשבת לאחת המדינות המתויירות ביותר בעולם. את הייבוא הראשון מאיטליה עשינו בטוסקנה ולכן היה זה אך טבעי שהעסק החדש זכה לשם ''וילה טוסקנה".

וילה טוסקנה. יח"צ,
וילה טוסקנה/יח"צ

"ככל שחלף הזמן נחשפנו לאומנים ומעצבים מהשורה הראשונה, באופן מיוחד המפגש עם אומנים קטנים בכפרים היה מעניין, מה שסלל למערכת יחסים אישית ומשפחתית, שבפעמים רבות המפגש נגמר במסעדה טובה או בטיול מעניין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
וילה טוסקנה. יח"צ,
וילה טוסקנה/יח"צ

"לשמחתנו גילינו Business שהוא גם Pleasure , התאהבנו במה שאנחנו עושים, למדנו כיצד להביא את הפריטים היותר מיוחדים, נהפכנו למקצוענים ולפורצי דרך בתחום העיצוב האיטלקי בישראל.

"כמו בכל עסק יש דינמיקה טבעית, השתתפנו בתערוכות עולמיות ונחשפנו למדינות ותרבויות נוספות. כיום וילה טוסקנה מייבאת פרטי אופנה בגינה מבלגיה, הולנד, פורטוגל, צרפת, סין, וייטנאם ותאילנד. עם השנים, וילה טוסקנה הפכה למותג בישראל".

וילה טוסקנה. יח"צ,
וילה טוסקנה/יח"צ

לוילה טוסקנה התמחות מיוחדת במזרקות, בפסלי גן, בכדים, אדניות ואקססוריז לגינה.

אשרי האדם המגשים את חלומו. איציק מתאר בהתרגשות כי ''וילה טוסקנה'' היא התגשמות החלום שלו, וכעת כל שנותר לו הוא לטפח את דור העתיד - שישה נכדים ונכדה אחת, שינווטו את הספינה של ''וילה טוסקנה'' אל יעד פורץ גבולות חדשים.

והחלום אכן מתגשם בימים אלו. הנכד הבכור, בוגר יחידה מובחרת בצה"ל, כבר הצטרף לעסק המשפחתי והתוצאות ניכרות בשטח, יתרון גדול של חדש וישן, הישן מביא ידע ניסיון וקשרים, החדש מביא אנרגיה וחדשנות. על כך מספר איציק "אני ממתין לכל הנכדים, יש מקום לכולם, עם נבחרת כזו אפשר רק לנצח ובתנאי שנמשיך לשמור על צניעות, דרך ארץ, אמינות ויושר, זה מתכון מנצח."

וילה טוסקנה. יח"צ,
וילה טוסקנה/יח"צ

וילה טוסקנה

לאתר

# רחוב הגבעה, אבן יהודה 3500 מ"ר של יופי איטלקי (הביקור בתאום טלפוני)
# חנות ה Outlet בני בנימין 15, אבן יהודה 3500 מ"ר של יופי. שעות פתיחה: 9:00 עד 13:00
לפרטים 09-8998646 0505241830

בשיתוף וילה טוסקנה, בשיתוף וילה טוסקנה
  • עוד באותו נושא:
  • טוסקנה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully