וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו לארוז: צימרים בצפון כיעד החופשה המושלם

בשיתוף צימר A, בשיתוף צימר A

28.6.2020 / 16:04

גם אם אתם רגילים לצאת לחופשה בבית מלון, לפעמים כדאי לגוון. ללינה בצימר או בווילה יתרונות רבים על פני חדר במלון

צימר. pixabay,
צטימר/pixabay

כמה חיכיתם לו, והנה סוף סוף הוא כאן; הזמן הזה בשנה להתחיל ולתכנן את החופשה שחיכיתם לה כל כך. ואם כבר חופשה, אז רק צימרים בצפון המרהיב! הוא ירוק מתמיד, והוא עמד שומם במשך כמה חודשים, רק מחכה שתבואו לבקר בו; המרחבים הירוקים האין סופיים, האוויר הנקי, הפירות המתוקים של החקלאים המתגוררים בצפון, יקבי היין היוקרתיים, מסלולי הטיול עוצרי הנשימה, אתרי מורשת - הצפון מציע אין סוף אפשרויות טיול, לכל אדם וההעדפות האישיות שלו.

אתם ודאי שואלים את עצמכם למה דווקא צימרים ולא בית מלון? שאלה נהדרת! כדי לענות לכם עליה, אספנו כמה יתרונות נפלאים של צימרים בצפון שהופכים אותם להרבה יותר אטרקטיביים עבור זוגות, משפחות, ואפילו לאירועים.

למה צימרים עדיפים על בתי מלון?

אין ספק שלסגור חופשה הוא תהליך שתמיד מלווה בהמון לבטים; גם אם אתם נאמנים למלון מסוים שאתם יודעים שתמיד תקבלו בו את היחס המושלם, האוכל הטעים ביותר והחוויה הקסומה ביותר, כל אחד צריך לגוון מידי פעם. צימרים בצפון הם בחירה מרעננת ומצוינת, הרחק מההמולה של בתי המלון ועם יחס אישי שכמותו מעולם לא חוויתם. אך היזהרו, ברגע שתתחילו יהיה לכם קשה מאוד לחזור אחורה. צימרים הם חוויה ממכרת, ואלו הן רק חלק מהסיבות לכך:

• בגלל היחס האישי - בצימרים זה רק אתם ובעלי הצימר, גם אם מדובר במתחם של יותר מצימר אחד. מפאת כמות הבקתות הקטנה (הרבה פחות ממספר החדרים במלון), ביכלתם של הבעלים להעצום את חוויית האירוח אפילו יותר, ולהעניק יחס אישי לכל אורח והצרכים האישיים שלו; לארגן את הצימר לקראת הצעת נישואין מפתיעה, לפנק את האורחים בארוחת בוקר מושקעת במיוחד (כדאי לבדוק האם הארוחה כלולה במחיר או שעליכם להזמין אותה בנפרד לחופשה), לסייע בקבלת הנחות ומחירים נוחים לאטרקציות בסביבה, ועוד.

• פרטיות ואינטימיות - אם אתם בעניין של חופשה זוגית רומנטית במיוחד, הרי צימרים בצפון הם האופציה המושלמת! בקתה שהיא כל כולה שלכם, ג'קוזי ושמפניה, זו ההזדמנות שלכם לחזק את הזוגיות והאינטימיות ביניכם. אם תרצו, תוכלו גם להזמין ארוחה מושקעת במיוחד ולהנות מאוכל טוב באוויר הצח, כשסביבכם הטבע הנפלא של הצפון.

• שקט ושלווה - בתי מלון זה כיף גדול, בכך אין ספק. אבל מידי פעם מתחשק לנו לצאת לחופשה בלי ההמולה והרעש של שאר האורחים המתארחים במקום. אתם יודעים, בלי בריכה מלאה באנשים, בלי רעש בחדר האוכל, בלי רעש מהמסדרון באמצע הלילה; רק קצת שקט ורוגע. גם כשמדובר במתחם צימרים, בדרך כלל יהיו מרוחקים מספיק זה מזה כך שגם אם האורחים בצימר הקרוב אליכם החליטו לשבת בגינה ולפטפט אל תוך הלילה, אתם לא תרגישו חלק מהשיחה.

• טבע ופסטורליות - הצימרים ממוקמים בנקודות פסטורליות וקסומות, בקבוצים ומושבים קטנטנים בכל רחבי הצפון. זהו אחד הענפים המצליחים ביותר בצפון מדינת ישראל, לצד חקלאות ענפה. אוויר נקי ומרחבים ירוקים הם מנת חלקם של הצימרים, ומה שהופך אותם לכל כך אטרקטיביים ומושכים. דמיינו לעצמכם; טבילה בג'קוזי בזמן השקיעה, עם כוס יין לבן כשסביבכם אין דבר פרט למרחבים ירוקים עצומים, והצליל היחיד שתשמעו הוא קולה של הרוח וציוצי הציפורים. זו ההזדמנות שלכם להתחבר לעצמכם ולטבע, להרשות לעצמכם לשקוע בתוך סיפור אגדה ולהעריך את היופי הקסום של המדינה שלנו.

• האטרקציות - צפון הארץ מלא באטרקציות ייחודיות שלא תוכלו למצוא בשום מקום; החל מיקבים יוקרתיים, שדות פרטיים בהם תוכלו לצאת לקטיף בהזמנת החקלאים, מסלולי רכיבה וטיול רגלי, נהרות ונחלים ועוד רבים ונפלאים, כל כך רבים עד שלבחור ביניהם עלול להתגלות כמשימה בלתי אפשרית. קחו לעצמכם כמה זמן שצריך בכדי לחקור את הצפון, לבחור נקודות שמעניינות אתכם ובנו לעצמכם מסלול טיול לסוף השבוע, כך שהצימר שתבחרו יהיה במקום נוח, מה שנקרא "על הדרך".

מתאימים גם לאירועים

נכון שצימרים בצפון מהווים בדרך כלל מקום מפגש לאינטימיות וזוגיות, אך ישנם צימרים גדולים (או מתחמי צימרים) המהווים תפאורה מושלמת לאירועים כגון ערבי גיבוש עובדים, ימי הולדת מיוחדים, מסיבות רווקות ואפילו אירועי מצווה וחתונות. למי מכם שמעוניין לשבור את השגרה ולהפתיע את האורחים באירוע בלתי נשכח, צימרים הם הדרך המושלמת לעשות זאת.

מצד שני ולצד המהפכה שעברו הצימרים, צצה אפשרות נוספת לחופשה קצת אחרת, שמתאימה לכמות גדולה יותר של אנשים תוך שמירה על הפרטיות ועל ההנאה מהטבע הנפלא. נעים מאוד, וילות בצפון הן טרנד שנראה שפרץ לחיינו והוא כאן כדי להישאר. חשבו על הצימרים כפי שאתם מכירים אותם - עם כל האטרקציות, האלמנטים והחוויות ותכפילו אותם, אלו הן הוילות שדומות מאוד לצימרים, אך גם מעט שונות:

• כמות גדולה יותר של אורחים - אם מתחשק לכם לקחת את הילדים לחופשה יחד עם החברים הכי טובים שלכם, וילה היא אפשרות נהדרת. כולכם תשהו בתוך בית אחד (בשונה מצימרים שייתכן שתמצאו את עצמכם שוהים ב-2 איזורי נופש שונים) בו תוכלו להנות מזמן איכות, תוך כדי שאתם שומרים על הילדים.

• אירועים בלתי נשכחים - מפאת גודלה של הוילה, ניתן לערוך אירועים קטנים ומיוחדים החל מערבי גיבוש ועד לחתונות. עבור אלו שמאסו בחגיגות הקלאסיות, המוכרות והמשעממות מציעה הוילה גישה חדשה לתכנון אירועים. רק תחשבו על כך; אחרי החופה תוכלו לערוך מסיבת בריכה, האורחים שהגיעו ליום ההולדת שלכם לא יצטרכו לוותר על האלכוהול מכיוון שיוכלו להישאר לישון אחרי ששתו כל הערב, ופתאום העובדים מכל המחלקות בחברה שלכם יתחילו להתחבר זה לזה. אירוע המתקיים בוילה בדרך כלל נמשך יותר מכמה שעות ואפילו נגרר ליומיים, אפשר לומר שאתם מעניקים לאורחים שלכם חופשה קצרה של ממש!

• בונוסים נוספים - כפי שציינו, וילות בצפון מציעות את כל האלמנטים של צימרים בצפון בתוספת כמה בונוסים. לדוגמא, שולחן ביליארד ופינג פונג להנאת האורחים, בריכה גדולה לצד ג'קוזי מפנק, מספר גדול יותר של חדרי לינה, מטבח מאובזר עם שולחן אורחים גדול, ועוד. היתרון הגדול ביותר של אירוח בוילה טמון בעובדה שאת כל זה תקבלו תוך שאתם נהנים מהשקט, השלווה והפסטרוליות של הטבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

איך תדעו במה לבחור?

ובכן, התשובה לכך תלויה בכם ובצרכים והדרישות שלכם מהחופשה הקרובה. כעת כשאתם מכירים את ההבדלים בין צימרים בצפון ובין וילות בצפון ואיך כל זה שונה מחופשה בבתי המלון, תוכלו לבחור את היעד הבא שלכם לחופשה בצורה מושכלת יותר. כדי לעשות זאת, עליכם לפעול בדיוק כפי שהייתם פועלים לו היה מדובר בכל חופשה אחרת; היכנסו למנוע החיפוש, מצאו כמה צימרים או וילות שעשו עליכם את הרושם הטוב ביותר ושפנויים בתאריך בו אתם מעוניינים, חפשו עליהם ביקורות והמלצות (אל תשכחו לשאול גם חברים ומשפחה), והזמינו את החופשה הבאה שלכם.

אז למה אתם מחכים? בחרו את התאריך האידאלי עבורכם, צרו מסלול טיול בצפון הארץ ובחרו את הוילה או הצימר שיארחו אתכם (ואולי אפילו את החברים והמשפחה) בסופו של יום עמוס ומלא בפעילויות, בצפון המרהיב ועוצר הנשימה של ישראל. ושתהיה חופשה נעימה!

בשיתוף צימר A, בשיתוף צימר A
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully