וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צימרים בצפון - לחופשה כמו בתוך סיפור אגדה

בשיתוף צימר בשבילי, בשיתוף צימר בשבילי

28.6.2020 / 15:47

הקיץ המתקרב הוא הזדמנות נהדרת לחופשה זוגית או משפחתית בצפון. אבל מה כדאי - צימר או וילה? ואיך בוחרים את הצימר הנכון?

צימר. pixabay,
צימר/pixabay

אתם מרגישים את זה? הקיץ עוד רגע כאן, וזה הזמן להתחיל לתכנן את החופשה שחיכיתם לה כל השנה. בניגוד לרבים אחרים אתם מעוניינים בחופשה קצת אחרת - מהולה בנוף פסטורלי, פרטיות, ובעיקר שקט ושלווה. צימרים בצפון הם האופציה שתענה על כל הדרישות הללו מהחופשה שלכם, בתוספת בונוסים קטנים שיהפכו את כל העסק לקסם של ממש.

העניין הוא, שישנם כל כך הרבה צימרים המפוזרים בכל איזור הצפון, עד שלבחור רק אחד נראה כמו משימה בלתי אפשרית. האפשרויות הן אין סופיות: צימרים עם ג'קוזי, בלי ארוחת בוקר, באיזור מסוים, בקרבה לאתרי תיירות, ואולי בכלל כדאי לכם לבחור בווילה במקום צימר?

כך תבחרו צימרים בצפון

זוכרים את הימים שבהם צימרים בצפון היו בסך הכל דרך להשלמת הכנסה עבור תושבים המתגוררים באיזורים הכפריים בצפון הארץ? ובכן, לא עוד. בשנים האחרונות הצימרים עברו תהליך של שדרוג, עד שחלקם הפכו ליעד יוקרתי ומפואר בפני עצמו. ממש כפי שנוהגים לנסוע לבתי מלון בכדי לחוות את האלמנטים והיוקרה שהם מציעים, כך הפכו הצימרים להרבה מעבר לתחנת עצירה ומנוחה בעת טיול בצפון.

אין ספק שצימרים הם דרך נהדרת לשבור שגרה, להנות מחופשה שונה ממה שאנחנו רגילים ובעיקר לחזק את המשפחתיות והזוגיות. רגע לפני שאתם רצים להזמין לילה בצימר הראשון שתמצאו, רצינו לשתף אתכם בכמה טיפים יעילים במיוחד שיעזרו לכם לבחור את הצימר שלכם.

• חופשה לחיזוק הזוגיות - הקסם הגדול ביותר של הצימר טמון בעובדה שהוא מבודד ופרטי, הרחק מכל אינטראקציה עם אורחים אחרים והמולה, כמו ברוב בתי המלון. זו ההזדמנות שלכם לחזק את הזוגיות והאינטימיות ביניכם, בחופשה שכל כולה קסם ורומנטיקה. עם זאת, כדאי לברר מהי מידת הפרטיות בצימר לפני ההזמנה, שכן ישנם צימרים שנמצאים בקירבה זה לזה, ומתחמים גדולים בהם מתקנים המשותפים לכל האורחים במקום.

• חופשה עם הילדים - כמו שישנם צימרים לזוגות, קיימים צימרים למשפחות; אלו יהיו גדולים יותר, ובדרך כלל יהיו חלק ממתחמי צימרים המיועדים ספציפית למשפחות. בדקו האם הצימר שעשה עליכם את הרושם הטוב ביותר נמצא במיקום קרוב לאטרקציות שונות, מציע מגוון פעילויות עבור הילדים כך שתוכלו גם אתם להנות משקט ושלווה, וזמן איכות. בנוסף, כדאי לבדוק האם הצימר שבחרתם באמת מתאים לילדים, מכיוון שבניגוד לחדרים בבית מלון לפעמים הצימרים יהיו מאובזרים באלמנטים שעלולים להוות סכנה לילדים ופעוטות שמתרוצצים הלוך ושוב ברחבי החדר. אינכם מעוניינים בתאונות במהלך החופשה שלכם.

• מה עושים עם הכלב? - התשובה פשוטה; לוקחים אותו אתכם! הרי גם לו מגיעה חופשה, שבירת שגרה וההתרגשות שבלגלות מקום חדש. קחו בחשבון שיש לבדוק מראש אילו צימרים ישמחו לארח את החבר הכי טוב שלכם, ואילו פחות. אינכם מעוניינים באי הבנות והפתעות כשתגיעו לצימר אחרי יום שלם בדרכים.

• מה יש באיזור? - בדרך כלל כשבוחרים צימר עושים זאת בהתאם לאטרקציות שמעוניינים בהן, או לפי האיזור בו מתכננים לטייל. אם אתם ספונטניים ועדיין לא תכננתם את הטיול עצמו מעבר לשהייה בצימר, כדאי לבדוק מה מציע האיזור שמסביב לצימר; נקודות עניין שונות, מסלולי טיול, דרכי הגעה, מסעדות ועוד.

• מה אוכלים? - כל צימר מציע אפשרויות שונות כשזה מגיע לאוכל; בחלק מהצימרים אין ארוחת בוקר כלולה במחיר, באחרים ניתן להזמין אוכל במהלך היום, ובצימרים אחדים ניתן לבשל. לכל אורח צרכים ודרישות משלו, לכן כדאי גם לבדוק האם קיימת אופציה התואמת את התזונה שלכם; כשרות, טבעונות, ללא-גלוטן ועוד. זהו עוד נושא שכדאי לברר מראש כדי לא להיות מופתעים או להיקלע לסיטואציות לא נעימות בזמן החופשה שלכם.

• אל תשכחו לקרוא המלצות וביקורות - באופן כללי לפני שמזמינים חופשה (כל חופשה), כדאי לעבור על ביקורות והמלצות במנוע החיפוש, ברשתות החברתיות ואפילו לשאול חברים ומשפחה. בין אם מדובר בהמלצות של מבקרים או מבקרים מהעבר, אין כמו ניסיונם של אחרים כדי לעזור לכם לקבל החלטה טובה בעצמכם.

מה ההבדל בין וילות בצפון לצימרים?

הנה אפשרות נוספת שודאי לא חשבתם עליה; וילות בצפון ואין פלא שהאופציה מעולם לא עלתה בדעתכם, מדובר בטרנד חדש יחסית שמסתמן כבעל פוטנציאל אדיר. במה הווילות שונות מהצימרים? ובכן, שניהם מספקים בערך את אותם השירותים - חדרי שינה נוחים, מטבח מאובזר, שלווה ושקט באיזורים פסטורליים.

ההבדל קיים בערך המוסף של כל אחד מהם; בעוד שצימרים בצפון מתאימים בדרך כלל למי שמחפש לנוח אחרי יום מעייף מלא בפעילות (ואולי לטבול בג'קוזי לפני השינה), וילות בצפון מציעות את כל התנאים שתקבלו בצימר, בתוספת אטרקציות נוספות; בריכה, שולחן ביליארד, מטבח גדול יותר, ג'קוזי ועוד רבים ונפלאים.

בזכות העובדה שהיא גדולה יותר ומציעה מגוון רחב יותר של פעילויות, וילה תוכל להתאים למגוון מטרות:

• נופש - מכיוון שוילה מתאימה לאירוח כמות גדולה יותר של אנשים, תוכלו להגיע יחד עם החברים הכי טובים שלכם ולנפוש יחדיו. בזמן שהילדים ישתכשכו בבריכה, אתם תוכלו להנות מבירה טובה בג'קוזי, מזמן איכות והשלמת פערים. בנוסף, הווילות יימצאו לרוב בקרבה לאטרקציות בסביבה, וייתכן שאפילו תהנו מהנחות דרך הקשרים של בעלי הווילות; טיולי ג'יפים, מסלולי הליכה ורכיבה על סוסים הם רק חלק מהאטרקציות שהצפון הנפלא מציע.

• אירועים קטנים - מסיבות רווקות, ימי הולדת מיוחדים ואפילו חתונות ואירועי מצווה; זה הזמן לחגוג את השמחה שלכם בדרך מקורית ושונה מכל מה שהאורחים שלכם הכירו עד היום. תוכלו לעצב את הווילה בהתאם לטעם שלכם, לבדר את האורחים עם מגוון האטרקציות והמתקנים שהווילה מציעה, ולהנות מאירוע בלתי נשכח.

• ערבי גיבוש - בואו נודה באמת, לכם ולשאר הקולגות כבר נמאס מהמסעדה הקבועה שאתם נפגשים בה אחרי העבודה, וכבר חרשתם על כל חדרי הבריחה והסטנדאפיסטים של תל אביב. הגיע הזמן להתרענן! וילות בצפון מציעות גישה חדשנית לערבי גיבוש עובדים, חשבו על כך; פתאום הבחור החדש ממחלקת התמיכה הטכנית יתערבב עם שאר העובדים מסביב לשולחן הפינג פונג, החבר'ה מההנהלה יתקרבו לעובדים בעת מנוחה בבריכה, ובשעה שתקבעו תוכלו להפגש כולם לארוחת ערב מהנה.

• גם לזוגות ומשפחות - אין ספק שקיבלתם את הרושם שווילה מתאימה יותר לקבוצות גדולות. עם זאת, אין כל סיבה שתמנעו מעצמכם חופשה בוילה בצפון אם בכך חשקה נפשכם. בא לכם לקחת את הילדים לטיול בצפון ולהשאיר אותם עסוקים גם בשעות אחר הצהריים שאחרי מסלול ההליכה? תוכלו לסמוך על כך שבווילה ימצאו כל מה שהם צריכים כדי לשעשע ולבדר את עצמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כל מה שנשאר לכם זה רק לארוז

עכשיו כשאתם מודעים לכל ההבדלים בין צימרים בצפון ובין וילות בצפון אתם מוכנים לצאת לדרך! בהתאם לצרכים והדרישות שלכם, תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים ביעד המושלם לחופשה הקרובה שלכם. תתכוננו לחופשה מהחלומות; עם שירות מצוין, נוחות ברמה שלא הכרתם, יחס אישי ומפנק ומעל לכל, טבע פסטורלי וקסום מסביב. תרשו לעצמכם להתפנק, עבדתם קשה כל השנה, מגיע לכם לקחת רגע לעצמכם לנשום את האוויר הנקי של הצפון, ולא לחשוב על דבר פרט לרגע הקסום הזה.

בשיתוף צימר בשבילי, בשיתוף צימר בשבילי
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully