וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנראות הרגישה אירופה, הרגליים היו ברמת אביב

בשיתוף בנענע, בשיתוף בנענע

28.6.2020 / 15:00

כבר כמעט שנתיים שבמרכז שוסטר פועלת חנות בוטיק לפירות וירקות בשם "בנענע", למערכת "המומחים" הגיעו שמועות כי מדובר במקום אליו מגיעים לקוחות בזכות איכות המוצרים וקונספט ייחודי של מגשי פירות מעוצבים. קפצנו לבקר וחזרנו מאוהבים בחנות שהביאה את אירופה לתל אביב

בנענע. יח"צ,
בנענע/יח"צ

חנות הבוטיק "בנענע" ממוקמת בלב רמת אביב ג', מי שמנהלים את המקום הם שני בני דודים ירון ורונן קוסייב שנמצאים בשיווק פירות וירקות כבר קרוב ל-15 שנה.

אל שולחן עורך מערכת "המומחים" הגיעו דיווחים על החנות שמייצגת נאמנה את קונספט ההגשה האירופאי של פירות וירקות, סגנון אשר שבה את ליבם של מאות לקוחות נאמנים.

בניענע. יח"צ,
בנענע/יח"צ

החלטנו לקפוץ לחנות המדוברת וכבר בכניסה הבנו כי המהומה סביב חנות הבוטיק מוצדקת. בעקבות חוקי הקורנה תור ארוך של לקוחות השתרך מאחור וכולם חיכו בסבלנות עד שיכלו להיכנס ולבחור מהמוצרים שהיו מסודרים בסגנון אירופאי לכל דבר, עיצוב, צבעים וסגנון אחרים לגמרי מאלו הנהוגים בישראל, הכל מתוקתק, ידידותי וזמין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בנענע. יח"צ,
בנענע/יח"צ

אחד הלקוחות הקבועים, צבי ברץ שמו סיפר לנו: "זו חנות סופר ידידותית עם אנשים טובים, ומבחר של מוצרים באיכות גבוהה. המחירים הם נורמליים עבור האזור הזה וישנם מוצרים ייחודיים ומיוחדים כמו מגוון לקטים טריים למרק ולמוקפץ, דלועים מיוחדים, קישואים מקולפים ומוכנים למילוי, מעדניית בוטיק, מגוון של ירקות מיוחדים ופירות אקזוטיים שונים, חוויית קנייה שונה מהרגיל".

לקוח נוסף, עמוס גיאת סיפר: "החנות הזו מציבה סטנדרט אחר בכל מה שקשור לפירות וירקות, טריות וחדשנות שלא רואים. מגשי פירות הכי יפים, טריים ורעננים שקיימים, נעזרתי בהם גם לאירוע פרטי שערכתי והשירות שלהם היה נפלא".

למדנו כי בין השירותים השונים שאנשי החנות מעניקים, ישנה אפשרות לקבל כל פרי וכל ירק (כן ממש הכל, אפילו בצל מקולף וסלרי קוביות עם תרצו), חתוכים לפי בקשת הלקוח, כך שכולם יכולים להתאים לעצמם את סל הקניות לפי צורך נקודתי.

עולם הפירות והירקות אינו זר להם משום שכל בני משפחתם עובדים בתחום באזור גוש דן במשך עשרות שנים, אולם הרעיון לפתוח חנות בוטיק נולד לפני מספר שנים. בעקבות מסע לשווקים ברחבי אירופה השניים התאהבו וקיבלו השראה משוק לה בוקרייה בספרד כיצד אפשר להציג את המוצרים השונים וכך עשו.

בניענע. יח"צ,
בנענע/יח"צ

ירון הוא איש השיווק ומנהל את החנות והאופרציה ממבט הציפור, ורונן אחראי על סידור הפירות וירקות בחנות על העיצוב, מומחה בקילוף וחיתוך פירות מעוצבים והוא הזרוע המבצעת בחנות, קופץ ממקום למקום כמו מרחף.

חלק מהקונספט שהביאו השניים כולל בתוכו שירותי בר פירות מעוצבים לאירועים הזמנה של בר, סלסלות, מגשים ומארזים של פירות מעוצבים אשר מתאימים לכל סוגי האירועים, החל מחתונות, מסיבות או אירועים קטנים, בבית המשפחה או בקרב אנשי המשרד והחברה.

בנענע. יח"צ,
בנענע/יח"צ

את הפירות וירקות ב-"בנענע" מביאים היכן שמוצאים את הטריות והאיכות הכי גבוהה בכל בוקר מחדש, מהשוק הסיטונאי או מחקלאים פרטיים.

ל"בנענע" גם יש אתר אינטרנטי בו ניתן להביא את הבוטיק עד הבית, האתר ידידותי ונעים ובמיוחד בתקופת הקורונה חוסך את הצורך במגע פיזי, הצוות בוחר ומלקט כל הזמנה ללא פשרות ומשלח את ההזמנה עד בית הלקוח כל זאת ללא תוספת תשלום בהזמנות מעל סכום סביר של 200 שקל.

לפני סיום לא יכולנו שלא לצאת בלי מספר אבטיחים שעיצבו במיוחד עבורנו לפי תווי הפנים "בנענע", מדובר באומנות לכל דבר.

בנענע. יח"צ,
בנענע/יח"צ

אז אם בא לכם קניה של שוק בסטייל עם הרבה צבע, מגשי פירות מיוחדים ואנשי מקצוע חייכנים, תקפצו לבקר, שווה את הביקור ?

לפרטים והזמנות ניתן
להתקשר לטלפון:

072-395-3450

לאתר

עמוד הפייסבוק

אינסטגרם

צור קשר

בשיתוף בנענע, בשיתוף בנענע
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully