וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזת חוף כנרת: אירוח יוקרתי על שפת הכנרת

בשיתוף אחוזת חוף כנרת, בשיתוף אחוזת חוף כנרת

28.6.2020 / 14:32

במתחם פסטורלי במרחק נגיעה מחופי הכנרת, בעל נוף עוצר נשימה, ממוקם מתחם האירוח ''אחוזת חוף כינרת'', המעניק חווית אירוח אקסלוסיבית לזוגות ומשפחות

אחוזת חוף כנרת. יח"צ,
אחוזת חוף כנרת/יח"צ

לנוכח משבר הקורונה וביטול הטיסות, אזרחי ישראל ינהרו השנה בהמוניהם אל בתי המלון ומתחמי האירוח שיש למדינתנו הקטנה להציע. אחד מהמתחמים היוקרתיים ביותר באזור הצפון הינו ''אחוזת חוף כנרת''.

האחוזה שוכנת על שטח רחב היקף, וממנה נשקף נוף מדהים של ימת הכנרת המלאה. בשטחי האחוזה ישנן 6 בקתות עץ פסטורליות במתחם נפרד ו3 סוויטות גדולות במבנה אבן ענק הבנוי על 3 מפלסים ופונה ברובו אל נוף פנורמי של הכנרת והרי הגולן.

אחוזת חוף כנרת. יח"צ,
אחוזת חוף כנרת/יח"צ

בקתות העץ הפסטורליות מעוצבות בסגנון כפרי ומאובזרות בג'קוזי, מיטת שינה מפנקת במיוחד, מטבחון ופינת אוכל וחדר רחצה. הבקתות כוללות מרפסת הצופה אל הכנרת.

מתחמי הסוויטות גדולים במיוחד ומאובזרים בציוד טכני מתקדם ביותר. הסוויטות מעוצבות בסגנון מודרני ייחודי בהשראה הטבע והאמנות. מתחם הסוויטה כולל לסלון, מטבח מאובזר, שני חדרי שינה ומרפסת נוף פרטית. כמו כן, בסוויטות ישנה בריכה פרטית לרשות האורחים וג'קוזי ספא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אחוזת חוף כנרת. יח"צ,
אחוזת חוף כנרת/יח"צ

אורחי האחוזה יוכלו ליהנות משלל אטרקציות שונות כגון בריכת שחיה מול נוף הכנרת, ג'קוזי ספא, מרכז פנאי עם שולחנות משחק, ביניהם שולחנות ביליארד ופינג פונג. בנוסף, אזור המתחם שופע באטרקציות נוספות כגון אתרי טבע ייחודיים, נחלים וכמובן הכינרת. הנוף עוצר הנשימה הנשקף מהמתחם מתאים במיוחד להצעות נישואים ייחודיות, המתרחשות במקום כל העת.

הייחודיות של ''אחוזת חוף כנרת" טמונה בשירות המדהים של מנהלת המקום, לוזן. בשיחה שערכנו איתה היא מספרת שהשירות לאורחים הוא אבן היסוד של המקום "האורחים מגיעים כאן לחופשה, על מנת להתנתק מהכול ולצבור אנרגיות. לכן חשוב לי במיוחד להעניק להם את כל הדברים שהם זקוקים על מנת שהם יהנו מחופשה מושלמת."

אחוזת חוף כנרת. יח"צ,
אחוזת חוף כנרת/יח"צ

הניקיון וההיגיינה הם נר לרגליה של לוזן, שמקפידה על ניקיון יסודי בכל חדרי המתחם. לאחרונה, בשל נגיף הקורונה, סטנדרט הניקיון במקום עלה מדרגה, וכעת מקפידים במתחם לחטא ביסודיות את החדרים והבריכה בסיום האירוח של כל אורח ואורח.

חווית האירוח במקום אינה נעלמת מעיניהם של לקוחות האחוזה, שמרעיפים שבחים רבים אודות המקום המדהים והשירות המוענק באחוזה, כך מספרת אתי "מקום מהמם נוף מדהים נקי ברמה הגבוהה ביותר . צוות נפלא בראשות לוזן המדהימה וגסאר הבעלים של המקום ממש נפלאים הצימרים הכי יפים בטבריה. וגם בריכה מדהימה ונקייה וחדרים ממש יפים." חן אמיתי, לקוחה נוספת, מספרת "מושלם. לוזן המהממת נתנה שירות מדהים והייתה זמינה לכל בעיה ובקשה. הצימר מאובזר בכל מה שצריך, לא היה חסר שום דבר. נוף מהמם ישר לכינרת ומיקום מושלם. החדרים נראים בדיוק כמו בתמונות."
בפעם הבאה שאתם מתכננים חופשה לצפון, מערכת המומחים ממליצה במיוחד על ''אחוזת חוף כנרת'' כמקום המושלם לאירוח יוקרתי.

לפרטים והזמנות חייגו 054-721-1511

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף אחוזת חוף כנרת, בשיתוף אחוזת חוף כנרת
  • עוד באותו נושא:
  • כנרת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully